Onko suurella osalla nykynuorisolla ja miehilläkin peukalo keskellä kämmentä kun eivät osaa vaihtaa autonsa renkaita itse ?
Kaikki hieman iäkkäämmät miehet kyllä osaavat vaihtaa renkaat itse jos vain ei ole terveydellistä estettä mutta on kyllä avuttomia tyyppejä ne joilla ei jokamiehen kädentaidot riitä autonrenkaiden vaihtoon.
Lisäksi ihmetyttää kuinka heikot säilytystilat nykyasunnoissa onkaan kun ollaan valmiita maksamaan rengashotellille jopa reilu satanen rengassarjan säilyttämisestä.
Kuopion miehet uusavuttomia !
5
218
Vastaukset
- Anonyymi
On monia muitakin aloja missä uusavuttomuus kukoistaa. Esimerkiksi
sosiaalitoimi voisi jakaa jauhoja eikä leipiä. Montako leipää jauhokilosta
tulisi. Jokseenkin kaikilla on mahdollisuus valmistaa leivät. Verovaroja
säästyisi. ja väestö pysyisi aktiivisena.- Anonyymi
Soittelu tuntemattomille osataan näin sähkökatkojen ja lumenluonti riittää mitä lie sieltä kaukaa myytäisiin myrskynkestävääkö?
- Anonyymi
Auton pesu jätetään helposti ammattilaiselle kun ei ite viitsi
vai miten semeni ? - Anonyymi
Ansaittu raha pystytään käyttämään lähes mihin tahansa. Vaikkapa
renkaiden vaihtoon. Taloyhtiöillä on erilaisia määräyksiä renkaiden
säilykyksen suhteen. Ahdasmielisiäkin monesti. Kaikilla ei ole
säilytystiloja renkaille. Rahalla saa kokonaispalvelua. Itse tekemällä
saa säästöä jos on kykyä ja halua. - Anonyymi
On täällä viisaita aloituksia. Not!
- Anonyymi
Mulla on niin kallit vanteet ja matalaroffiilikumit että en itse vaihda rekaita.kätän sen ammattilasten hommaksi.
Tero+bemu325ix - Anonyymi
Naapurin perheen isä vei autonsa korjaamolle akun vaihtoon !!!
Joka miehen nyt luulisi osaavan akun vaihdon autoonsa.- Anonyymi
Viisas mies. Nykyautojen akun vaihto ei välttämättä olekaan niin yksinkertainen toimenpide kuin 70-luvulla!!
- Anonyymi
Akun vaihto auton ollessa virrallisena olettais ettei se vaadi kummosia
taitoja mutta takuun osalta ainakin menetät ellei sitä pariteta auton kanssa. - Anonyymi
Savuttomiakii vuan vieläkii haisoo tupakka vähä turhan ussein siellä tiällä. Se joka polttaa rahhoo savuna ilimaan mänettää oikeutesa valittoo rahapulasta.
- Anonyymi
Tupakoivien taksikuskien autoissa olisi oltava näkyvä varoitustarra tupakanhajusta.
- Anonyymi
Eiköhän jokainen saa vaihtaa tai vaihdattaa renkaassa missä tai miten haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3453835Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763201- 712180
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401630Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961525Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1781337- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121147K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085