Olen suunnittelemassa Wolt ruoka kuljetuspalvelua Vetelin alueelle. Toimitukset Kaustiselle, Halsualle ja Perhoon. Verotilastoista kävi selville tämän olevan erittäin kannattavaa toimintaa. Kokkosta varmasti löytyy polkupyörän ajon hallitsevia nuoria miehiä talvella kun potkupallosarjat ovat tauolla ja kesällä paikallisia opiskelijoita. Nyt kysynkin löytyykö maakunnasta tähän palveluun tarvetta ja mikä on myös Kokkolassa asuvien maakunnasta kotoisin olevien lähinnä omaisten mielipide ja nyt ei naurata.
Wolt yritys Veteliin
7
259
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täällä Halsuan Marjusaaressa viikonloppuisin hampurilainen tai pitsa maistuisi jos ne vielä kotia joku toisi. Mietlmmä vain mahtaako ne jähtyä jos polokupyörällä tuovat kuitenkin yli kolomekymmentä kilometsiä matkaa?
- Anonyymi
Kuulostaa todella hyvältä kunnon suomalaista yrittämistä kaikin puolin
- Anonyymi
Pitkät on matkat Perhoon tai Kaustiselle lähteä viemään ranskanperunoita kolmenkymmenenasteen pakkasessa.
- Anonyymi
Wolt on se yritys eli mitä perustat?
- Anonyymi
Paras liikeidea pitkään aikaan!Ei voi mennä mönkään,oikein kultakaivos!!
- Anonyymi
Ensimmäiset tilaukset tulivat jo tänään vaikka kaikki ei ole valmista. Pian aloitetaan ja saadaan Perhoon myös ravintolaruokaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressu on nero ja tuntee Perhon palvelu tarjonnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647