Jos mies soittaisit minulle!
T. Vanhempi nainen
Onnellista olisi...
31
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Erään ääntä olisi hyvä kuulla pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Olisitpa hän 😌 ikävä on
- Anonyymi
En pysty
- Anonyymi
Ymmärrän. Mitä ajattelet tapahtuvan, jos soitat?
- Anonyymi
En pysty
- Anonyymi
Onko sinulla vaimo vai miksi?
- Anonyymi
Kuinka paljon vanhemmalle?
T. Nuorempi mies- Anonyymi
Ensin soitellaan ja kuunnellaan ja vasta sitten kirjoitellaan, jos kirjoitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin soitellaan ja kuunnellaan ja vasta sitten kirjoitellaan, jos kirjoitellaan.
Ymmärrän.
- Anonyymi
Sivusta - en ole ap, mutta mielelläni vastaisin hänen puheluun, joka suunnilleen 13v nuorempi ja n.185cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - en ole ap, mutta mielelläni vastaisin hänen puheluun, joka suunnilleen 13v nuorempi ja n.185cm
Pituus täsmää, mutta olen vähän nuorempi.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituus täsmää, mutta olen vähän nuorempi.
SivustaOletko aivan varma minun iästäni?
- Anonyymi
Mummolleko?
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Tuskin minulle, mutta onko hän ajatellut minua viime päivinä aamuisin?
- Anonyymi
Selaillessa tuli taas vastaan, täällä oli kirjoitus telepatiasta. Sattumaa.
Voihan olla että minun kaipaama nainen on ajatellut minua samalla ajanjaksolla. 🤸🏻♂️🤸🏼
19.22.28 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaillessa tuli taas vastaan, täällä oli kirjoitus telepatiasta. Sattumaa.
Voihan olla että minun kaipaama nainen on ajatellut minua samalla ajanjaksolla. 🤸🏻♂️🤸🏼
19.22.28En ole tuo edellinen enkä se telepatiasta kirjoittanut, mutta saatoin vastata sinulle eilen jos kerroit, että tunsit vahvaa yhteyttä iltapäivällä. Kyllä, ajattelin sinua paljon juuri sillon ja tunteeni olivat todella vahvasti pinnassa juuri sillon. Kyllä olen se sinua vanhempi nainen mutta en ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuo edellinen enkä se telepatiasta kirjoittanut, mutta saatoin vastata sinulle eilen jos kerroit, että tunsit vahvaa yhteyttä iltapäivällä. Kyllä, ajattelin sinua paljon juuri sillon ja tunteeni olivat todella vahvasti pinnassa juuri sillon. Kyllä olen se sinua vanhempi nainen mutta en ole ap.
Pahoittelut, luin niitä kirjoituksia mutta en osallistunut keskusteluun.
- Anonyymi
En minäkään ole aloittaja, mutta kaipaan 9,5 - 10 v. nuorempaa miestä. Meillä on väärinkäsitys...
- Anonyymi
Minkälainen väärinkäsitys mahtaa olla 🤔?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen väärinkäsitys mahtaa olla 🤔?
Koko aptrolli on väärinkäsitystä.
- Anonyymi
Sä kyllä näytät nuoremmalta kuin minä 🤔
- Anonyymi
Lyötkö luurin korvaan jos puhun tuhmia taas.
- Anonyymi
En tietenkään kun sehän ois vaan hauskaa
- Anonyymi
En tietenkään kun sehän ois vaan hauskaa
- Anonyymi
Aattelin et oltais juteltu puhelimessa.. Mut... Nyt ei varmaan enää oo sanottavaa, sanoit jo
- Anonyymi
No soita, niin vastaan. 🙂
- Anonyymi
Ehkä joku muu sanoi niin 😊 Kyllä voit vielä kaiken jälkeen soittaa
- Anonyymi
Tai edes Discord
- Anonyymi
Tule tyttö kyytiin
- Anonyymi
Ei pysty vaimo kotona
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394