Jos mies soittaisit minulle!
T. Vanhempi nainen
Onnellista olisi...
31
799
Vastaukset
- Anonyymi
Erään ääntä olisi hyvä kuulla pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Olisitpa hän 😌 ikävä on
- Anonyymi
En pysty
- Anonyymi
Ymmärrän. Mitä ajattelet tapahtuvan, jos soitat?
- Anonyymi
En pysty
- Anonyymi
Onko sinulla vaimo vai miksi?
- Anonyymi
Kuinka paljon vanhemmalle?
T. Nuorempi mies- Anonyymi
Ensin soitellaan ja kuunnellaan ja vasta sitten kirjoitellaan, jos kirjoitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin soitellaan ja kuunnellaan ja vasta sitten kirjoitellaan, jos kirjoitellaan.
Ymmärrän.
- Anonyymi
Sivusta - en ole ap, mutta mielelläni vastaisin hänen puheluun, joka suunnilleen 13v nuorempi ja n.185cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - en ole ap, mutta mielelläni vastaisin hänen puheluun, joka suunnilleen 13v nuorempi ja n.185cm
Pituus täsmää, mutta olen vähän nuorempi.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituus täsmää, mutta olen vähän nuorempi.
SivustaOletko aivan varma minun iästäni?
- Anonyymi
Mummolleko?
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Tuskin minulle, mutta onko hän ajatellut minua viime päivinä aamuisin?
- Anonyymi
Selaillessa tuli taas vastaan, täällä oli kirjoitus telepatiasta. Sattumaa.
Voihan olla että minun kaipaama nainen on ajatellut minua samalla ajanjaksolla. 🤸🏻♂️🤸🏼
19.22.28 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaillessa tuli taas vastaan, täällä oli kirjoitus telepatiasta. Sattumaa.
Voihan olla että minun kaipaama nainen on ajatellut minua samalla ajanjaksolla. 🤸🏻♂️🤸🏼
19.22.28En ole tuo edellinen enkä se telepatiasta kirjoittanut, mutta saatoin vastata sinulle eilen jos kerroit, että tunsit vahvaa yhteyttä iltapäivällä. Kyllä, ajattelin sinua paljon juuri sillon ja tunteeni olivat todella vahvasti pinnassa juuri sillon. Kyllä olen se sinua vanhempi nainen mutta en ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuo edellinen enkä se telepatiasta kirjoittanut, mutta saatoin vastata sinulle eilen jos kerroit, että tunsit vahvaa yhteyttä iltapäivällä. Kyllä, ajattelin sinua paljon juuri sillon ja tunteeni olivat todella vahvasti pinnassa juuri sillon. Kyllä olen se sinua vanhempi nainen mutta en ole ap.
Pahoittelut, luin niitä kirjoituksia mutta en osallistunut keskusteluun.
- Anonyymi
En minäkään ole aloittaja, mutta kaipaan 9,5 - 10 v. nuorempaa miestä. Meillä on väärinkäsitys...
- Anonyymi
Minkälainen väärinkäsitys mahtaa olla 🤔?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen väärinkäsitys mahtaa olla 🤔?
Koko aptrolli on väärinkäsitystä.
- Anonyymi
Sä kyllä näytät nuoremmalta kuin minä 🤔
- Anonyymi
Lyötkö luurin korvaan jos puhun tuhmia taas.
- Anonyymi
En tietenkään kun sehän ois vaan hauskaa
- Anonyymi
En tietenkään kun sehän ois vaan hauskaa
- Anonyymi
Aattelin et oltais juteltu puhelimessa.. Mut... Nyt ei varmaan enää oo sanottavaa, sanoit jo
- Anonyymi
No soita, niin vastaan. 🙂
- Anonyymi
Ehkä joku muu sanoi niin 😊 Kyllä voit vielä kaiken jälkeen soittaa
- Anonyymi
Tai edes Discord
- Anonyymi
Tule tyttö kyytiin
- Anonyymi
Ei pysty vaimo kotona
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352240
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871849Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711783Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091627- 561332
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821192Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942441191- 571147
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2241115Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491112