Avaa veikkauksen eri puolueiden paikallisista ehdokkasísta.
Ketkä ehdolle aleuvaaleihin
22
319
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhat ääntä👍🏻
- Anonyymi
Jj on vissiin ainakin. Jukka varmaan myös. Tuleeko demareilta, persuilta? Onpahan valinnanvaraa. Joka tappauksessa ainakin pittää tietoo niiltä saaha.
- Anonyymi
Jos noilla mennään, niin naapurikunnat kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noilla mennään, niin naapurikunnat kiittää.
Se on varma!
- Anonyymi
Äänestämiaestä pitää maksaa km korvaus niille jotka äänestävät
- Anonyymi
Meiltä tulee asettaa ehdokkaaksi RAIJA LEPPÄHARJU. Raija on kyvykkäin tämänpäivän valtuutettu Pyhäjärvellä.
VAROITUS!
nyt ei sitten ruveta heittämään lokaa . nyt kyseessä on tieto ja taito, josta voidaan olla eri mieltä samaa mieltä kertomalla , kuka on parempi tai paras.Perusteluja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meiltä tulee asettaa ehdokkaaksi RAIJA LEPPÄHARJU. Raija on kyvykkäin tämänpäivän valtuutettu Pyhäjärvellä.
VAROITUS!
nyt ei sitten ruveta heittämään lokaa . nyt kyseessä on tieto ja taito, josta voidaan olla eri mieltä samaa mieltä kertomalla , kuka on parempi tai paras.Perusteluja!Raija aluevaltuustoon!
- Anonyymi
Voin luvata, että kerron henkilökohtaisesti asiasta avoimesti. Faktojen kertominen ei ole loaheittoa.
- Anonyymi
Tahallinen provosointi eli toisen ärsyttäminen on aina kiusaamista!
- Anonyymi
Eikö samalla kerrottaisi erään ehdokkaan tuomiosta tahallisesta virkarikoksesta jokaisen PPohjanmaan sivuilla. En heitä lokaa vaan kerron totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö samalla kerrottaisi erään ehdokkaan tuomiosta tahallisesta virkarikoksesta jokaisen PPohjanmaan sivuilla. En heitä lokaa vaan kerron totuuden.
Totta nähtäisiin, että hän on MIES joka laittoi yhteisen edun oman edun edelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta nähtäisiin, että hän on MIES joka laittoi yhteisen edun oman edun edelle.
Kaikki tiedämme, mitä menneestänne löytyy, niitä kuulemma löytyy.
- Anonyymi
On luonnollista, kertoa, että Pyhäjärven persuista ei löydy ehdolasta, ketä kunnialliset ihmiset voivat äänestää.
- Anonyymi
ehdolasta siis ehdokasta vaikka kieltämättä lapsentasoisia ovat. Persut
Muuten Purran työkokemus 0v 0kk 0pv - Anonyymi
Jälleen ALOITIT tuon provosoinnin ja ärsyttämisen KepuHeikki!!!!!!!! Etkö tosiaan osaa keskustella ASIALLISESTI?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehdolasta siis ehdokasta vaikka kieltämättä lapsentasoisia ovat. Persut
Muuten Purran työkokemus 0v 0kk 0pvCurriculum Vitae - Tollo ei osaa keskustella asiallisesti, koska kateus Riikka Purraa kohtaan vihertää pahanlaatuisesti.
- Anonyymi
Tehdään kunnon kampanja positiivisessa merkeissä: Rattijuoppo aluevaltustoon. Ajaa kuin sinä kännissä.
- Anonyymi
Naisvihaajapsyko hereillä, äkkiä vastaanottoon.
Ootteko sammoo mieltä?
- Anonyymi
Toinen ehdostus: Olen moniloikkari, joten osaa pettää äänestäjiäni Purraakin paremmin.
Nyt jätän kuitenkin hänet hetkesi rauhaan, jos osasi tehdä oikeita päätöksiä.- Anonyymi
Psykopaatteja näkyy leuhottavan TAAS sivustolla.
Lopeta tuo henk.kohtainen haukku, siis kumpikin.
Osaamme äänestää ilman ohjeitanne, mitä enemmän rääviyttä, sitä helpommaksi teette.
Ei äänestetä ketään/vastalause uhoajille, ketkä kehottaa, äänestä sitä tai tätä.
Vastenmielistä, puuttuu vain, että rahatukku ilmestyy.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatteja näkyy leuhottavan TAAS sivustolla.
Lopeta tuo henk.kohtainen haukku, siis kumpikin.
Osaamme äänestää ilman ohjeitanne, mitä enemmän rääviyttä, sitä helpommaksi teette.
Ei äänestetä ketään/vastalause uhoajille, ketkä kehottaa, äänestä sitä tai tätä.
Vastenmielistä, puuttuu vain, että rahatukku ilmestyy....Ei nyt aivan niin hulluja, mutta entisen kunnanjohtajan seuraajia kuitenkin.
- Anonyymi
Hallintosäännön uudistuksessa Raijalla ollu oikeet perusteet. Näkyy blogissa siitä kirjoittavan.
Toivottavasti menee aluevaaleihin. Kannatan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559