En ymmärrä, että miten se voisi sinua haitata että täällä välillä kaipaan sinua?
Ensinnäkään, et kuitenkaan lue näitä, ja toisekseen, mä en häiritse oikeasti, vain täällä. Ja kolmanneksi, niin, en mä itsekään tiedä mitä haluan tai mihin tällä pyrin, pyristelen vain.
Ei voi haitata
8
335
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään haittaa
- Anonyymi
Tervetuloa palstalle. Harjoittamaan omia tunteita. Oppimaan ja ihmettelemään.
Totta täytyy kuitenkin olla, jos haluaa kasvaa.
Saatanan neurologiset rihmastot mitkä nyt olikaan. Tahon nukkuu kans. - Anonyymi
Onko se muka stalkkausta?
- Anonyymi
Haittaa, koska se ei johda mihinkään. Ajan hukkaa. Ajattelen vain parastasi.
- Anonyymi
Miksi sen pitäisi johtaa mihinkään?
Ja ehkä se johtaa jonnekin, ja ehkä matka on tärkeämpi kuin se mihin päädytään?
Tuolla logiikalla itsesi ei kannattaisi viettää täällä aikaasi.
- Anonyymi
Ei haittaa, kun ei voi olla varma kuka kirjoittaa.
- Anonyymi
Ei se sliippa mies täällä käy vaikka kuinka unelmoisin. Näillä mennään tänä päivänä. Sinä voit rallatella ja minä voin vähän guvitella
- Anonyymi
Ymmärrät varmaan, että jos joku ei lue täällä kirjoituksiasi, niin ei silloin kirjoittelu haittaakaan. Kuvittelet vain omassa pienessä päässäsi, että kirjoittelu haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395