sydämeni ja sieluni.
S, olet vallannut
26
673
Vastaukset
- Anonyymi
Setämiehet on parhaita.
- Anonyymi
Kulutatko sinä boi heitä vai he sinua? Sivusta kuten hyvin tiedät ”aakkosmies”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulutatko sinä boi heitä vai he sinua? Sivusta kuten hyvin tiedät ”aakkosmies”
Tääki näytelmä nääs käy jo vähän vanhaksi näiden kirjainten kanssa, suurin osa nevöhöörd, mutta ahkeran rupatteluk myötä yhdistämisiä tehty. Tattis siitä, kyllä fiksut pärjää näillä eväillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääki näytelmä nääs käy jo vähän vanhaksi näiden kirjainten kanssa, suurin osa nevöhöörd, mutta ahkeran rupatteluk myötä yhdistämisiä tehty. Tattis siitä, kyllä fiksut pärjää näillä eväillä
Nii ketä mindmapilla on, miettikääpä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ketä mindmapilla on, miettikääpä sitä
Sivusta - olet siis osallisena hakkerointiin. Tiedätkö mitkä traumat yksityisyyden riisto aiheuttaa? Mikä saa sut osallistumaan yksityisyyden riistoon? Etkö mieti miltä naisesta tuntuu?
- Anonyymi
Kiitos, niin kauniisti kirjoitat.
Oletkohan hän joka sydämessäni asuu...?
Kirjaimesi tai koska tutustuimme?
Yksi S- Anonyymi
Kerro sinä kuka sinulla on mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä kuka sinulla on mielessä
Eli olet vain kalastelemassa? Hyvä tietää, että aloitus oli feikki.
- Anonyymi
"Sydän" kertoo ken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sydän" kertoo ken.
No hän joka on minua paljon nuorempi, tumma, ujohko jonka kanssa on ollut kiinnostavia keskusteluita.
- Anonyymi
Kiva kuulla näin käyneen hetkellisesti.
Ja nyt sitten muitten asioiden ääreen. Hetkessä on paras elää.
=] - Anonyymi
Sinä myös L. Olen todella hämmentynyt näistä tunteista ja siitä etten tiedä miten edetä.
- Anonyymi
Eräs N on tehnyt samoin minulle.. -s
- Anonyymi
En usko näihin aloituksiin. Ihminen joka aidosti välittää kertoo sen myös kasvotusten.
Tiedoksi maalittajille ja hakkereille, että se laittomin keinoin hankittu mindmap on jo vanhentunut. Hakkeroinnilla saatujen yksityistietojeni levittäminen ja saatujen tietojen vääristely ihmissuhteideni rikkomiseksi on hyvin tiedossani.
Muistutan kaikkia osallisia, että yksityiselämää koskevan tiedon levittäminen on rikos. Kaikki te ketkä olette mukana tuossa yksityisasioideni vääristelyssä ja levittelyssä olette osallisia rikolliseen toimintaan. S - Anonyymi
Eräs mies on tehnyt
- Anonyymi
ihan samalla lailla minulle.
- Anonyymi
J on vallannut minun sydämeni ja sieluni. Tehnyt niistä kotinsa.
-S-- Anonyymi
Osuma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuma!
Täällä on useampi S, joka kaipaa J:tä, ja useampi J, joka kaipaa S:ää. Mutta jos sattuisit olemaan hän, olisi kyllä sydäntä lämmittävää kuulla, että käyn hänen ajatuksissaan aina välillä. 🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuma!
Sivusta - Ikävä sinua sielun kumppanini ✨👱♀️🪽
Missä olet? :*
- Anonyymi
Kaunis viesti. Miten pitkään olette tunteneet toisenne?
- Eräs S- Anonyymi
n.8 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n.8 v.
Oletko aloittaja vai vastaatko sivusta?
sivusta minä
- Anonyymi
No jos ei ole kyseessä ikuisesti piileskelevä hyypiöpoika (harri hakkeri yms.), niin sitten kai lycka till.
- Anonyymi
Muru hei takki auki täältä tulee hauki ......🫣😘😘😘
- Anonyymi
Niinhän minä olen. Mies on niin ihana, että eihän siinä muuta voinut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52108Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811093Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101058Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773