Tässä aamuvirkkuna ajetellen mitä tarjoan vieraillemme täällä Chiang Maissa ns. isänpäiväillalliseksi, tuli mieleeni että olisi paikallaan yksi hinnakkaimpia ja laadukkaimpia.
Periaatteena sama kuin Herlevillä, että oma tapa on oma tapa ja muiden tavat on muiden, ei aina tarvitse olla ohjeet ja keittokirjat raamattuna, kuten uusavuttomalla jonka exät hoiti 100% kokkaukset ja nyt on niin kotikokkia niin kotikokkia kuin olla ja saattaa kun Korealaisten äiti on ravintolapäällikkö.
Mieleen juolahti tomahawk, tosin siten että ruokailijoiden ei valmistuksen ja tarjoilun jälkeen tarvitse itse määritellä kypsyysasteita, pyytää minua lisäkypsentämään kunnes huutavat stop kuten uusavuttoman huippuravintolassa oli ohjelmanumerona appiukon synttäreillä.
Uusavuton on savustuksen vastainen, onhan hän perehtynyt kaikkiin terveysasioihin.
Myös mm. voin käytöstä Herlevi on lausunut kuten voisi uusavuttomallekin lausua, että kokit on kokkeja ja terveysaddiktit voi keskustella aiheesta lääkäreittensä kanssa laatiessaan ruokavalioitaan.
Mutta tämä tomahawk niin että ei tarvitse huudella stop uusavuttoman joka vielä 15 kotikokkausharjoittelunsa jälkeen käyttää paistomittaria uunigillaussisäfilepihveissään.
Hieman öljyä pintaan, sormisuolat ja mustapippuri ja savustimeen miedolla lämmöllä noin puolituntia.
Tämän jälkeen todella kuumaan hiiligrilliin 3 min. sivusuuntainen kääntö 45 astetta ja 3 min, jonka jälkeen sama toiselle puolen.
Sitten paistomittari ja jos on kuusipolttimoinen kuten uusavuttomalla, niin miedolla lämmöllä kunnes haluttu kypsyysaste on lähes saavutettu ja väljään folioon vetäytymään.
Lisukkeet, kastikkeet ja maustevoi on sitten eri asia ja maun mukaan.
Uusavuton rakennusalan expertti induktioliesityttö Oliver kattiloineen lainkaan ymmärtämättä että höyhenen kevyet massattomat Oliveerit on tarkoitettu tefloneineen juuri hänen kaltaisilleen pohjaan polttaville, eikä osaa arvostaa edes korkealaatuisia erittäin teräviä kokkausveitsiä, niin alkutaipaleella on kotikokiksi opiskeleva.
Ps. Se on pian Yi Peng.
> § <
KAIKKITIETÄVÄ UUSAVUTON.
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeksi sanottuna sammuit siis Savossa varhain jo ja heräsit yöllä savet pöksyssä.
Oliko uniapneamaski vinossa, kun vaikutat olevan heikossa hapessa?
Heikonlaisesti sujuu tuo mielikuvitusgrillauskin, kun jäi ne geometrian ja matematiikan tunnit vähiin kansakoulussa.
Täysi ympyrä kun on 360 astetta joten tarkoituksesi oli kääntää tässä mielikuvitustarinassasi pihviä 90 astetta, eikä suinkaan 45 astetta, ristikkokuvion aikaansaamiseksi.
Köyhät ja osaamattomat ei osta eikä grillaile Tomahawk- pihvejä. Laitahan poika ne HK:n jauhelihapihvit mikroon ja päälle runsaasti sinappia ja ketsuppia.
2010- Anonyymi
Voisiko olla maailmassa aihetta mikä ei aiheuta Tyttö2010Neitinen99,9%Uusavuttomalle oireilutarvetta?
Tyttö kaikessa viisaudessaan kertoo että täysi ympyrä on 360 astetta ja että ristikkokuvion saa pihviin kääntämällä sitä 90 astetta.
Tyttö siis päätti että minä tahdon sellaisen ristikkokuvion kuin hän tahtoo.
Tytön lempiaihe putkahti luonnollisesti, siis köyhät ja osaamattomat.
Tyttö2010 on ylivertainen, hän ei ole köyhä eikä osaamaton, hän on rikas ja erittäin osaava kaikessa, aivan kaikessa.
Puheena oli tomahawk ja tyttö on nyt opiskellut itsensä kotikokiksi viimeisen 15 vuoden aikana lähtöruudustaan täydellinen uusavuttomuus.
Hänellä on Oliverin teflonpannu, induktioliesi, kiertoilmauuni, 6 polttimoinen ja peltilaatikko ritilällä, niin ja paistomittari.
Tyttö käräyttää sisäfileen pinnat paistinpannulla ja grillaa ne valmiiksi uunissa.
Tytöllä on kattava kokemus tomahawkeista, olihan appiukolla synttärit jossa ruokailijat huusivat kokille stop kun oli haluttu kypsyysaste.
Voisiko Tyttö opastaa meitä köyhiä ja osaamattomia miten itse grillailee varakkaana ja osaavana omia tomahawkejaan?
> § <
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513