Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa.
Se mitä tapahtuu niin tulee tapahtumaan.
Ja tuskin tulee tapahtumaan mitään.
Toki välitän sinusta
18
2878
Vastaukset
- Anonyymi
J-nainen luovutti.
- Anonyymi
Onko ihme?
- Anonyymi
Ei luovuttanut
- Anonyymi
Ei saa luovuttaa. Ei voi luovuttaa. Tunteet eivät ole väärässä. 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa luovuttaa. Ei voi luovuttaa. Tunteet eivät ole väärässä. 😥
En luovuttanut t. J n
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihme?
On. Ei kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä vajavaisilla lähtötiedoilla :)
- Anonyymi
Kyllä mä ymmärrän
- Anonyymi
En mä enää jaksa sun pelleilyjä. Sulla oli kaikki mahdollisuudet. Monesti. Ei ole enää.
- Anonyymi
Ei varsinkaan jos käyt yksinpuhelua suomi24 palstalla.
- Anonyymi
Täällä on niin helppoa dissata ihmisiä joita ei ole koskaan tavannut.
- Anonyymi
Älkää hemmetissä rakastu keneenkään näillä pallsoiilla. Minä tiedän .mitä nämä ukot ajattlee. Olet vain uusi valloitus.
- Anonyymi
Tuossa hiljaisuudessa olen haaveillut olevani, halunnut tarinaa – alkua. Ei enää. Lopetin kulkemisen unelmieni tiellä. Muutan määränpääni sata kertaa, jos näen vanhan toiveeni odottavan todellisessa muodossaan. En tunne niitä enää. En halua. Ne eivät myöskään saa tuntea minua. Eivät saa tunnistaa minua omistajakseen. Pahinta olisi kuitenkin olla jonkun virhe. Tavassajolla uteliaat silmäsi kiinnittyivät omiini kun seisoin edessäsi oli jotain hämmentävän tuttua. Hiljaisuus puhuu nyt selkeämmin.
- Anonyymi
Ihana J-nainen.....
- Anonyymi
Olet Rakas J mies😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Rakas J mies😘
En edelleenkään 😁
- AnonyymiUUSI
Kuka kaipailee?
- Anonyymi
Mercy -Blessed Madonna, Jacob Lusk
Joo. En tarvii sanoja. Tarviin lauluja.
Maanantain jatkoa vaan.
Joku j. - Anonyymi
🥕🥕🥕
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352240
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871849Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711783Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091627- 561332
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821192Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942441191- 571147
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2241115Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491112