Näin tänään vahingossa kuvan alastomasta transnaisesta ja olen jotenkin oikeasti järkyttynyt. Nainen näytti ihan naiselta, mutta hänellä oli tosiaan erektiossa oleva penis. Minusta näky oli jotenkin järkyttävä, vaikea selittää. Niinkuin kaksi asiaa jotka eivät kuulu yhteen.
En aiemmin ole tyrmännyt ajatusta seurustella transnaisen kanssa, mutta nyt minusta tuntuu etten vain mitenkään pystyisi siihen. Penis on vain asia jota en halua mukaan seksiin. En voi tälle mitään, olenko nyt kauhean suvaitsematon?
Lesbot, kiinnostutteko transnaisista?
14
399
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eihän tuollainen mikään nainen ole. Kuvitteleeko se olevansa?? Jos luulee kelpaavansa lesboille, niin menköön hoidattamaan mielenterveyttään jonnekin. Kyllä siinä itsessään on nyt se vika.
- Anonyymi
Ainakin hän kertoi olevansa lesbo ja etsivänsä naista, eli kuvittelee naisille kelpaavansa. Minulla on profiili Tinderissä, mitenhän voisin korrektisti siinä tuoda esiin että olen kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti?
En tiedä miksi se kuva järkytti minua niin paljon, olen kuitenkin nähnyt paljon kaikenlaista. Kai se kontrasti on sitten vain niin iso, kun on ihan hyvännäköinen nainen mutta peniksellä varustettuna. Luonnotonta.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin hän kertoi olevansa lesbo ja etsivänsä naista, eli kuvittelee naisille kelpaavansa. Minulla on profiili Tinderissä, mitenhän voisin korrektisti siinä tuoda esiin että olen kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti?
En tiedä miksi se kuva järkytti minua niin paljon, olen kuitenkin nähnyt paljon kaikenlaista. Kai se kontrasti on sitten vain niin iso, kun on ihan hyvännäköinen nainen mutta peniksellä varustettuna. Luonnotonta.
ApEi se ollut kuin naisia - meitä lesboja - ahdisteleva pa*kiainen
- Anonyymi
En, enkä halua osallistua toisen erikoisiin kuvitelmiin ja harhaisuuteen, että on nainen/ei-nainen. Koskee nimenomaan intiimejä suhteitani, ei niin kiinnosta miten muut elää.
Myöskin melko itsekeskeinen, ellei jopa miesmäinen asenne, jos henkilö tyrkyttää/tarjoaa itseään peniksellisenä lesbolle. Biit ja muut queerit voivat ottaa paremmin vastaan. - Anonyymi
Surullinen tapaus. Kun on miehiä jotka ovat kiinnostuneet tuollaisista "naisista". Mikseivt nåmä transnaiset voi myöntää itselleen olevansa homoja.
- Anonyymi
Transhoitoja ei pitäisi normalisoida ihmisille, joiden ongelmat voivat kertoa muista ongelmista. Nykyinen "kehitys" vaatisi ympärilleen enemmän kriittistä keskustelua, ei vain aktivisti- ja lgbt-henkilöiden mielipiteitä ja kuvitelmia esiintuoden.
Mielestäni on surullista, että ihminen joutuu hoitopolulle, joka aiheuttaa hänelle myöhemmin vakavia terveysongelmia ja kehon ennenaikaista rappeutumista.
Nämä ihmiset tarvitsevat yksilöterapiaa enemmän kuin itse ymmärtävät ja siteiden katkaisua "trans"piireihin. - Anonyymi
Suvaitsevaisuuden vaatimusta käytettään nykyisin aseena kriittisen ja monipuolisen transkeskustelun hiljentämiseen. Erittäin iso ongelma. Joka kostautuu ihmisille tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Transtaustaisesta naisesta, joka olisi mukava ja fiksu ja jonka kehonkuvaan ei todellakaan kuulu penis voisin kiinnostua mutta kuvauksen kaltaisesta henkilöstä en.
- Anonyymi
Ei ole pelkästään kehonkuva-asia näin lesbona, ääni on myös iso juttu. Henk.koht. en pidä leikatun ja fillereillä tms tehdyn näköisistä naisista, koskee myös biologisia naisia.
Useimpa vaan menee myös niin, että naisille itselleen tarjoavat transnaiset näyttävät hyvin miehisiltä tai sukupuoleltaan moninaisilta, ja ne transnaiset jotka ovat selkeesti naisellisempia, sirompia ja länsimaista kauneusihannetta lähempänä, tavoittelevat miesten huomiota, kuten yllä joku mainitsikin.
Ei kiitos molemmille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pelkästään kehonkuva-asia näin lesbona, ääni on myös iso juttu. Henk.koht. en pidä leikatun ja fillereillä tms tehdyn näköisistä naisista, koskee myös biologisia naisia.
Useimpa vaan menee myös niin, että naisille itselleen tarjoavat transnaiset näyttävät hyvin miehisiltä tai sukupuoleltaan moninaisilta, ja ne transnaiset jotka ovat selkeesti naisellisempia, sirompia ja länsimaista kauneusihannetta lähempänä, tavoittelevat miesten huomiota, kuten yllä joku mainitsikin.
Ei kiitos molemmille.No, joo. Siis ei muakaan näin ajatuksena, ns. kasvotonta transnaista ajatellessani, kiinnosta yhtään, mutta elämä on mielenkiintoinen. Olen todella ihastunut erääseen naiseen, entä jos hän paljastuisi transnaiseksi? Se ei muuttaisi tunteitani, koska miellän hänet naiseksi eikä edes penis sitä muuttaisi. Vaikeaa se toki olisi, sen myönnän ja olisin tiedosta järkyttynyt. Sitten taas minulla on yksi ystävä, mies, josta sain vasta vuosien tuntemisen jälkeen tietää, että hänet kasvatettiin tyttönä. Voisinko kiinnostua hänestä, koska emätin = naiseus? En todellakaan, koska en osaa mieltää häntä naiseksi ollenkaan ja hän näyttääkin täysin mieheltä.
- Anonyymi
Suhtautuisin varauksella tuollaisiin kuviin, ne on saatettu tehdä myös tekoälyllä. Jos henkilö käyttää naisistavia hoitoja penistä on sen jälkeen vaikea saada seisomaan. Usein tuollaisia kuvia ja videoita tuotetaan siksi, että osa miehistä on kiinnostuneita sellaisesta ja ovat valmiita maksamaan kuvista suuriakin summia, ja monissa maissa sp -korjaushoidot ovat todella kalliita, ei niinkään siksi, että penis noin muutoin haluttaisiin säilyttää. Äärioikeistolla on myös menossa pitkä transihmisten mollauskampanja, jossa transnaiset yritetään saada vaikuttamaan mahdollisimman oudoilta ja alleviivata, että he haluavat kaikki pitää peniksensä, joten siksikin suhtaudun varauksella näihin kuviin.
- AnonyymiUUSI
En.
Kuinkahan monta vuotta menee Suomessa että transhoitoja aletaan kyseenalaistaa ja myöskin transhenkilöiden mt-ongelmia, todellisuudentajua ja persoonallisuushäiriöitä tutkia kattavasti?
Transnaiset eivät liity lesbouteen, enkä pidä heitä naisina, vaan transnaisina joilla on ongelmia. Milloinhan aletaan puhua transhenkliöiden pervoudesta ja autogynefiliasta nykyisen hymistelyn sijaan?
Rinnat, pitkä tukka ja bionaisten stereotypioiden matkiminen ei tee transnaisesta naista. Joillakin voi olla sisäistettyä fobiaa omaa sukupuoltaan kohtaan, siksi valitsee epämääräisen transsiuden. Lgbt-huurulaiset väistelevät eivätkä osaa perustella asiaansa kunnolla. Sen sijaan kritiikki hiljennetään.- AnonyymiUUSI
Lukee kirja Näkymätön sukupuoli. Se havainnollistaa hyvin kuinka sekaisin varsinkin ei-binääriset todella ovat. Henkilöt ovat todella sekavan kuuloisia ja rankkoja traumoja omaavia, millä taas ei ole tekemistä sukupuolen kanssa, vaan mielenterveyden, jota tulisi hoitaa ilman transasioita vahvistavaa terapiasuuntausta ja terapeuttia.
- AnonyymiUUSI
Naurettavaksi menee, kun
omaan sukupuolikokemukseen pakko-osallistetaan muu yhteiskunta. Saman tekevää mitä yksityiselämässään leikkivät, mutta ongelma on, että muiden ihmisten pitää lähteä hulluuteen mukaan. Miksi tästä ei puhuta enemmän. Joukkopsykoosi ei lähde helpolla? Liian sievästi suvaitsevaisuuteen kääräisty paketti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368019- 615961
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101728Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131719Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3431453Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141