UNETTOMUUS !

Anonyymi-ap

Miksi joka yö samaanaikaan pitää herätä WC_reissulle,
tympii tämä joka-aamuöinen pissareissu
sitte ei enään uni tule, on peelkkää sängyssä keppuroimista,
EI KIVA

onko hyviä neuvoja kuinka saisi nukukuttua koko yö yhteen pötköön ?????

17

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unettomuus on ikuinen ihmisen ongelma

meikäläinen on tehny päätelmän
      ettei ihminen tarvikkaa unta kuin muutaman tunnin,
      keskimääein 6 tuntia riittää lepoa ihmiselle,

lopetetaan keppurointin ja aletaan heti aamuyöstä töihin,

muinoin sodan jälkeen maalla ihmiset meniki navettaan
      hoitaan eläimiä ja lypsylle jo aamulla klo 5 aikaan,

ehkä me jälkipolvet olemme vain laiskoja
      koitamme nukkua mahdollisimman pitkään ettei tarvis herätä töihin,

olisko asia näin
      tiedä-häntä,,,

• Anonyymi

Lopeta juominen kokonaan jo ennen iltakuutta.

• Anonyymi

iltalääkkeittenkanssa pitää hiukan juoda vettä ei mene muuten pilleri alas,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla niinkin, että jotkut lääkkeet aiheuttavat yöllisen wc-reissun, en tiedä varmaksi.
        Itse olen päästänyt irti siitä, että yrittäisin muokata nukkumista. Kun ei se vuosikymmenten aikana onnistunut, niin annoin olla.
        Nykyisin nukun välillä 4-5 tuntia ja välillä jopa 8-11 tuntia. Käyn wc:ssä yöllä. Yritän olla ajattelematta silloin mitään. Hipsin kuin ohjelmoitu aave. Joskus uni tulee vessareissun jälkeen jos ei tule ja silloin nousen keittää kahvit. Uni tulee sitten nojatuolissa.
        Milä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se on hieman miten munuaisetkin toimivat . Nestettä tarvitsee ihminen esim lääkkeiden otossa, moni ottaa kiisselin kanssa lääkkeensä ja alas menee.
        Voihan asiasta mennä ehkä lääkärin kanssa puhumaan , jos olisi heillä jokinneuvo miten välttää yö pissaamisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla niinkin, että jotkut lääkkeet aiheuttavat yöllisen wc-reissun, en tiedä varmaksi.
        Itse olen päästänyt irti siitä, että yrittäisin muokata nukkumista. Kun ei se vuosikymmenten aikana onnistunut, niin annoin olla.
        Nykyisin nukun välillä 4-5 tuntia ja välillä jopa 8-11 tuntia. Käyn wc:ssä yöllä. Yritän olla ajattelematta silloin mitään. Hipsin kuin ohjelmoitu aave. Joskus uni tulee vessareissun jälkeen jos ei tule ja silloin nousen keittää kahvit. Uni tulee sitten nojatuolissa.
        Milä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.

Unirytmi vaihtelee. Nukuttaa päivällä ruuan päälle, Uni jatkuu aamulla yhdeksään, iltauutiset nukuttavat tunniksi. Bussimatka keskustaan menee pikaunta vedellen.
        Yöllä ei sitten uni tule, mutta vuorokauden unentarve on saatu pätkissä.

• Anonyymi

Naisilla vaihdevuodet ja sen jälkeinen aika, ikääntyminen, ohentaa virtsateiden limakalvoja. Virtsaamisen tarve tulee ihan pienestäkin ja pytyllä virtsaa ei kuitenkaan tule kuin pari tippaa vaikka tuntuisi että rakko on täynnä. Mutta kun on eläkkeellä, voi milloin vaan ottaa päikkärit jos päivällä kovasti väsyttää. Joskus joudun käymään yöllä vessassa jopa parikin kertaa.
      Miehillä varmaan eturauhasvaivat juoksuttaa vessassa vanhalla iällä.

• Anonyymi

Nuo vaihdevuodet on hyvä huomio.
        Itse joskus päivälläkin käyn kaksi kertaa peräjälkeen.
        Muutoinkin nuo vaihdevuodet riepottelee elimistöä, toiset pääsee vähemmällä kuin toiset.
        Itselläni kolmattavuosikymmentä meneillään hienosäätöä.

• Anonyymi

Siihenkin on lääke olemassa että vahvistaa limakalvoja , ja limakalvojen heikentyminen on muissakin kehon osissa . Ei muuta kun hankkii pillerit vahvistamaan limakalvoja niin voi paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihenkin on lääke olemassa että vahvistaa limakalvoja , ja limakalvojen heikentyminen on muissakin kehon osissa . Ei muuta kun hankkii pillerit vahvistamaan limakalvoja niin voi paremmin

Mikä pilleri se on ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pilleri se on ???

Lääkäri on suositellu estrogeenejä,
        puikkoina vaginaan kerran viikossa,
        sano kyllä että voisin kaksikertaa viikossa laittaa
        mutt en ole halunnu,
        vain yhden laittaa,

myös joku vagina voide hieman auttaa limakalvojen pysymistä kunnossa.

• Anonyymi

Miehenä kommentoin aloituksen valituksen määrää,,,keskimäärin kolme kertaa yössä joudun käymään vessareissun.

Ei hyvä,,ei ollenkaan.

• Anonyymi

Älä juo illalla nestettä, jos voit olla juomatta. Iltapillerit vaativat nestettä,
      mutta ne voi niellä vaikka jogurtin kanssa ja juoda hiukan vähemmän,

• Anonyymi

Onnellinen sinä, kun vain vessaan joudut heräilemään.
      Minulla on osteoporoosi, voimakkaat luukivut,
      jotka pissallajuoksemisen lisäksi herättävät minut
      monta kertaa yössä, aina kun kylkeä käännän,
      jos olen vihdoin onnistunut saamaan unta.

• Anonyymi

Yks mummo sano ettei tarvi yöllä nousta enään pissalle kun
      osti vaippoja ja laittaa yöksi niin laskee siihen.
      Minä en varmaan oppisi tuohon kait.Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että itselläni on osin psyykkistä yölliset vessavierailut. Herättyä on ihan pakko mennä vessaan varmuuden vuoksi.

• Anonyymi

Minun neuvoni on puhdas sänky lakanoineen, lämmin peitto ja mukava tyyny. Syödä mahansa melko täyteen, ei kahvia myöhään, villasukat jos jalkoja paleltaa. Älylaite pois ja rauhallisten ajatusten ajattelua. Ei ongelmien miettimistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe