Tyttö2010Neitinen99,9%Rapiat sellaisen sata donaa vuodessa osakaslainaa käyttävä, joka ei tarvitse helikoptereita eikä loistoautoja on listannut seuraavaa:
"Minne katosi ne erikoisvalmisteiset HD:t? Missä Indian? Missä T-Rod? Missä Mopar? Missä supervesijetit? Missä on ne kaikki seitsemän jahtia ja merenrantahuvilaa? Eikö tuollaiset puheet ole pippelinjatketta?"
Tyttö omalta osaltaan on valokuvannut jatkojaan ja kertonut niiden tekniset ominaisuudet sekä hinnat.
Ruokitaan Rakasta hieman.
Laatupyörät joista sinkoilee pultteja Tytön tietäen on tuossa tallissa ja niiden rakentelu / muutokset perustuu omaan harrastukseen, myös huoltoihin, joita ei viedä öljynvaihtoon huoltokorjaamoon, kuten Tyttö mobedinsa.
Rod on ostettu ja myyty.
Vesijetit omistaa nykyään Igor eikä ne ole supervesijettejä, hieman vain piristettyjä sekä varustettu muutamalla viriosalla.
Mopar on hieman enemmän kuin vanha taksidelta jolla Tyttö hankki jäsenyyden Lahden jenkkipiireihin ja PIPPELINJATKOONSA nojaten bongasi ensimmäisen exänsä.
Veneitä on ollut kyllä hieman enemmän kuin kaksi kesää tuut tuut.
Kohtuumiljoonasaari on myyty.
Vastakysymys.
Onko seuraavan kaltaiset puheet pippelinjatketta?
Itse itsensä rahoittava kerrostalo.
Osamaksumersu valokuvin, teknisine tietoineen ja hintoineen.
Traptori samoin, kuin myös traktori.
Omistusvuokramoottoripyörä niin ikään valokuvin.
Polkupyöräkin valokuvattu.
Asuu hotellikotia jossa rullaverholle tykittää Hattivatteja videotykillä jonka myös valokuvannut hintatietoineen.
Minä en koe kulkuneuvojamme pippelin jatkoiksi, mutta kun kitaranmuotoinen ohjastaa moparia ja laatupyöriä, niin kieltämättä se antaa mukavan tunteen.
Joko huoltokorjaamo on rasvannut Korealaisen sähköpolkupyörän ketjut ja tarkistanut renkaiden ilmanpaineet, koska se on edullista?
Huomenna Tyttö saa paljon sydäntekstareita ylivertaisilta lapsiltaan, joille on hankkinut "pippelinjatkoiksi" kaikille omat mersut.
Pippelinjatkokilpailu.
10
174
Vastaukset
- Anonyymi
Älähän senssu kiusaa narsistia ei se itselleen mitään voi, oikea hoito vaan auttaisi, tosin kuten toisaalla kerroin on mukavampaa olla vuokraisäntänä kerrostalossa, kun virkaheitto yrittäjä kelan takuueläkkeellä, mutta suunta parempaan tapahtuu vain myöntämällä tosiasiat, mielisairaaloissa on paljon vuokraisäntiä muutenkin, jopa kuninkaallisia, kuten tämä kellokosken prinssessa.
- Anonyymi
Mitä kamaa se Posso nykyään vetää kun olet itse kymmeniä kertoja jo todennut että nuo kaikki tarinasi on "villalankaa" ja keksittyä tarinaa?
Kerroit satuilleesi vastineeksi koska et uskonut muiden juttuja. Nyt jatkat edelleen ikäänkuin puhuisit totta, mutta noista stooreista ei ole sanakaan totta ja tiedät sen varsin hyvin itsekin.
Luulisi hävettävän eläkeukkoa höpistä tuollaista sontaa aamusta iltaan. On jäänyt se elämä elämättä niin paikkaat tilannetta lapsellisilla saduilla.- Anonyymi
Moi Numba, kuten huomaat, jälleen rakasryhmä aktivoitui.
====================
KAIKKI tarinat? Ei hyvä Rakas ei kaikki, vaan ainoastaan niiltä osin millä sut on saatu oireilemaan ja ajattelemaan minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Muista hyppytorni, se on tärkeä.
Onko paljonkin linnut ruokailleet kotihotellin hieman isommalla temppelilintulaudalla, siellä ranskalaisen arkkitehdin luomuksen kupeessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Numba, kuten huomaat, jälleen rakasryhmä aktivoitui.
====================
KAIKKI tarinat? Ei hyvä Rakas ei kaikki, vaan ainoastaan niiltä osin millä sut on saatu oireilemaan ja ajattelemaan minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Muista hyppytorni, se on tärkeä.
Onko paljonkin linnut ruokailleet kotihotellin hieman isommalla temppelilintulaudalla, siellä ranskalaisen arkkitehdin luomuksen kupeessa?Kun kaikki jo tiesivät vuosia sitten että olet Suomessa asuva rutiköyhä ja monisairas luuseri, niin miksi kummassa jatkat silti satuiluasi? Kirjoitatko itsellesi vai elätkö sitä unelmaa uudelleen unessasi joka ei koskaan toteutunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kaikki jo tiesivät vuosia sitten että olet Suomessa asuva rutiköyhä ja monisairas luuseri, niin miksi kummassa jatkat silti satuiluasi? Kirjoitatko itsellesi vai elätkö sitä unelmaa uudelleen unessasi joka ei koskaan toteutunut?
Päätä jo viimein kokkelishanuristi onko vaiko eikö Senssu senssu vai Numba, koska Numbahan ei ole asunut suomessa kovinkaan kauaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätä jo viimein kokkelishanuristi onko vaiko eikö Senssu senssu vai Numba, koska Numbahan ei ole asunut suomessa kovinkaan kauaa?
Senssu asuu Pasasen kattilassa. Erittäin vaikea DID-identiteettihäiriö
.
Lapsuusiässä alkaneen traumatisaation seurauksena potilaan persoonallisuuden eri osat ovat joutuneet toisistaan niin erilleen, että ne ovat omaksuneet oman henkilöhistorian, nimen ja fyysiset piirteet. Dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä kärsivällä ihmisellä esiintyy kaksi tai useampia erilaisia ja erillisiä persoonallisuuksia. Kaikilla persoonilla on omat muistikuvansa, mieltymyksensä ja käytöksensä, ja (yleisimmin) vain yhden persoonan piirteet on havaittavissa kerrallaan. Eri persoonat saattavat olla tietämättömiä toisistaan, eikä niillä välttämättä ole yhteyttä toistensa muistikuviin.[1]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettihäiriö - Anonyymi
Voi rakas juttuni eivät ole mitään, siihen huomioiden määrää mitä sinun tekemät kuvamanipulaatiot herättäisivät ammattilaisissa, sairaana ihmisenä et tietenkään ymmärrä tekemääsi, pidät sitä ihan normaalina aijallla kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, mutta jos kerrot tekemisiäsi vaikka vaan hyvin rajoitetusti sinun liikkumista rajoitetaan, pakkokeino lailla. Siksi olet laiffila palstan heikoin lenkki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu asuu Pasasen kattilassa. Erittäin vaikea DID-identiteettihäiriö
.
Lapsuusiässä alkaneen traumatisaation seurauksena potilaan persoonallisuuden eri osat ovat joutuneet toisistaan niin erilleen, että ne ovat omaksuneet oman henkilöhistorian, nimen ja fyysiset piirteet. Dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä kärsivällä ihmisellä esiintyy kaksi tai useampia erilaisia ja erillisiä persoonallisuuksia. Kaikilla persoonilla on omat muistikuvansa, mieltymyksensä ja käytöksensä, ja (yleisimmin) vain yhden persoonan piirteet on havaittavissa kerrallaan. Eri persoonat saattavat olla tietämättömiä toisistaan, eikä niillä välttämättä ole yhteyttä toistensa muistikuviin.[1]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettihäiriöNarsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, itseihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen.
Narsismi on luonteenpiirre, joka tunnistetaan varsinkin pienillä lapsilla.
Korkea narsismi on yhteydessä empatian vähäisyyteen.
Narsismi on myös yhteydessä ihailuun ja kilvoitteluun.
Narsismi on itsekäs piirre, jonka kanssa itsensä uhraaminen on ristiriidassa.
Narsistiset ihmiset voivat auttaa muita ihmisiä, mutta se usein liittyy enemmänkin mielikuviin ja sosiaaliseen statukseen.
Narsistisilla ihmisillä prososiaalinen käyttäytyminen voi jäädä vähäiseksi, koska sellaiset ihmiset ovat pyyteellisiä eivätkä pyyteettömiä.
Narsismi kuuluu pimeäksi triadiksi kutsuttuun synkkään persoonallisuuspiirteistöön.
Narsismi voi olla myös patologista jolloin kyseessä on joko narsistinen persoonallisuushäiriö tai muihin persoonallisuuspatologioihin (B-klusterin persoonallisuushäiriöt sekä virallisen tautiluokituksen ulkopuolinen psykopatia/sosiopatia) liittyvät narsistiset piirteet.
Nämä narsistisrakenteiset tai narsistista kärjistymää sisältävät persoonallisuuspatologiat ovat yhteydessä rikollisuuteen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, itseihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen.
Narsismi on luonteenpiirre, joka tunnistetaan varsinkin pienillä lapsilla.
Korkea narsismi on yhteydessä empatian vähäisyyteen.
Narsismi on myös yhteydessä ihailuun ja kilvoitteluun.
Narsismi on itsekäs piirre, jonka kanssa itsensä uhraaminen on ristiriidassa.
Narsistiset ihmiset voivat auttaa muita ihmisiä, mutta se usein liittyy enemmänkin mielikuviin ja sosiaaliseen statukseen.
Narsistisilla ihmisillä prososiaalinen käyttäytyminen voi jäädä vähäiseksi, koska sellaiset ihmiset ovat pyyteellisiä eivätkä pyyteettömiä.
Narsismi kuuluu pimeäksi triadiksi kutsuttuun synkkään persoonallisuuspiirteistöön.
Narsismi voi olla myös patologista jolloin kyseessä on joko narsistinen persoonallisuushäiriö tai muihin persoonallisuuspatologioihin (B-klusterin persoonallisuushäiriöt sekä virallisen tautiluokituksen ulkopuolinen psykopatia/sosiopatia) liittyvät narsistiset piirteet.
Nämä narsistisrakenteiset tai narsistista kärjistymää sisältävät persoonallisuuspatologiat ovat yhteydessä rikollisuuteen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/NarsismiNarsismin määritelmiä on useita, tuo ei ollut niistä uusimmasta päästä, hieman uudempi on seuraavanlainen, narsisti on henkilö joka pyrkii piilottamaan omaa mitättömyyttään keksittyyn suuruuteensa, heitä on ollut kautta ihmiskunnan historian osa pärjää hyvin osa taas ei, yhteistä heille kaikille on huono itsetunto, ja suhteellisuudentajun vakava häiriintyminen, kuten totesin aikaisemmin maanisen narsistin on helpompi kertoa olevansa vuokraisäntä, kuin virkaheitto entinen yrittäjä, siksi mielisairaaloissa on paljon ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa jokin uskonnollinen kohdehenkilö, esim. Buddha, jesus, jehova, mitä tahansa, myöskään Einstein ja Feynman, hawking... yms... kun on vaikea hyväksyä oma mitättömyytensä... pahin asia on heille että ihmiset paljastavat heidän todellisen minänsä, siksi he vaikuttavat puskista huudellen, olevansa muita parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismin määritelmiä on useita, tuo ei ollut niistä uusimmasta päästä, hieman uudempi on seuraavanlainen, narsisti on henkilö joka pyrkii piilottamaan omaa mitättömyyttään keksittyyn suuruuteensa, heitä on ollut kautta ihmiskunnan historian osa pärjää hyvin osa taas ei, yhteistä heille kaikille on huono itsetunto, ja suhteellisuudentajun vakava häiriintyminen, kuten totesin aikaisemmin maanisen narsistin on helpompi kertoa olevansa vuokraisäntä, kuin virkaheitto entinen yrittäjä, siksi mielisairaaloissa on paljon ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa jokin uskonnollinen kohdehenkilö, esim. Buddha, jesus, jehova, mitä tahansa, myöskään Einstein ja Feynman, hawking... yms... kun on vaikea hyväksyä oma mitättömyytensä... pahin asia on heille että ihmiset paljastavat heidän todellisen minänsä, siksi he vaikuttavat puskista huudellen, olevansa muita parempia.
ESIMERKKINEN.
Minä olen varmuudella komeampi, vahvempi, nopeampi, varakkaampi, sosiaalisempi, fiksumpi, seurallisempi, mukavampi, hauskempi, sanavalmiimpi, minulla on enemmän kavereita, ystäviä, minulla on paremmat naiset, fiksummat, kauniimmat lapset, paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot.
Minä olen perusterve - Sinä olet perussairas
Minä olen vakuutuskelpoinen - Sinä et ole
Minä olen Thaimaassa - Sinä et ole
Minulla ei ole mitään lääkitystä - Sinulla on koko setti
Minä olen normaalipainoinen - Sinä olet sairaalloisen lihava
Minulla on maksa-arvot kunnossa - Sinulla on jättimäinen rasvamaksa ja kirroosi
Minulla on jämäkkä erektio ja seksielämä - Sinulla ei ole
Minulla on kaunis vaimo ja perhe - Sinulla ei ole
Minä liikun säännöllisesti - Sinä et liiku
Minä kykenen pelaamaan ja leikkimään lasten kanssa - Sinä et kykene
Minä juoksen Cooperissa yli 3000 m - Sinä et juokse ollenkaan
Minä vedän noin 20 leukaa - Sinä et vedä yhtäkään
Minä nukun säännölliset yöunet - Sinä torkut milloin sattuu
Minä en kuorsaa enkä korise - Sinä päriset kuin risa ruohonleikkuri
Minulle löytyy vaatteet kaupasta - Sinulle ei löydy kuin kovalla etsinnällä
Minulla on talo, autoja, sijoituskohde ja rahaa - Sinulla on sossun vuokrakämppä
Minulla on työkykyä - Sinulla ei ole ollut 20 vuoteen
Minulla on kavereita - Sinulla ei ole
Minun suorituskyky on nuoren liikunnallisen miehen suorituskyky - Sinulla on toinen jalka haudassa.
Siinä on ne meidän pikkuruiset erot, joita sinun kannattaa mietiskellä ennenkuin alat kuvittelemaan olevasi jotenkin parempi.
Laitetaan vielä yksi. Kun minä menen baariin, saan naista (jos haluaisin) - Kun sinä menet baariin, saat turpiisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125855Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323977- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182956Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502007Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881974- 1411758
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391705Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881539