Global Connect oli pettymys. Muut valokuituyhtiöt ovat rakentaneet verkkoaan Porissa mutta meille tuli vain tonttiliittymä ja kuitupäätelaite.
Mitään ei informoida eikä kerrota mitään aikataulusta.
Vuosi sitten tuli muka rakentamispäätös ja toukokuussa piti alkaa rakentamistyöt.
Dna:lle maksetaan nyt ylihintaa kun ei määräaikaista kaapeliTVnettiliittymäsopimusta voinut mennä tekemään.
Paskayhtiö!
Global Connect petti meidät
7
617
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tänään lauantaina 9.10.2024 GlobalConnect runkokaapelinvetotöissä Toejoen Nesteen seudulla.
- Anonyymi
Hyvin on hoitanut työt ja ripeästi etenevät!
- Anonyymi
tiet on paskana
- Anonyymi00005
Minulle laite asennettiin eri paikkaan johon sen halusin. Nyt käyttö edellyttäisi huoneen poikki kulkevaa jatkojohtoa ja nettijohtoa. Eivät myönnä asennusvirhettä vedoten kuvaan jossa olen läsnä talon ulkopuolella suunnitteluvaiheessa. Kuvassa minä en ole koska en ollut asentajien kanssa ulkona ollenkaan. Suunnittelu tehtiin sisällä mutta silti laite oltiin asennettu eri paikkaan. Asiakaspalvelu todella törkeää ja asiatonta
- Anonyymi00006
Ja ajattelit asian ratkeavan sillä, että valitat asiasta porin palstalla. Täällä ei korjaannu muut kuin tomaatinpuristelujen ohjeet ja klotsan juonti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja ajattelit asian ratkeavan sillä, että valitat asiasta porin palstalla. Täällä ei korjaannu muut kuin tomaatinpuristelujen ohjeet ja klotsan juonti.
Kokeileppa selvinpäin. Saatat saada aikaseksi jopa tekstiä jossa on edes pieni järjen alku
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluaisitko puristella tomaatteja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419