Ihan vilpittömästi kysyn sinulta mies.
Voidaanko olla edes kavereita
Anonyymi-ap
661709
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 66
Vanhimmat
Kysymysmerkki unohtui.
Mielellään voidaan olla, vaikka enemmän.
Minäkin haluaisin enemmän, mutta ei hän ole valmis siihen.
Miksi ei sitten olla jo?
Just näin ilmanmuuta,aika näyttää mitä tuleman.
Palsta on kaverini.
Haluaisin ehdottomasti olla vähintään kaveri, mielellään enemmänkin, jos asiat lähtisi kehittymään siihen suuntaan. Tykkään sinusta.
Aletaan kavereiksi sitten. Käykö jo heti huomenna?
Kyllä se minulle sopii. 😊
Soittele.
Laita hyvät tunnisteet niin soitan.
On niin viddumqinen ja vaarallinen 🤭T. kiusaaja
Vittumainen ehkä joo tarvittaessa, mutta en todellakaan ole vaarallinen 😕 Mä en ymmärrä mistä toi juttu on keksitty
Haluaisin olla enemmän kuin pelkkä kaveri.
Minäkin haluaisin.
Sitähän nykytilanne on. Syvempi kaveruus edellyttää, että olisi jotain yhteistä. Ei se väkisin vääntämällä tule.
En tykkää bruneteista jätä mut rauhaan
Ei ole minulta tämmöiset. Minä tykkään bruneteista.
Niin mäkin. Mutta vain ja ainoastaan yhdestä.
Etsi terapeuttisi jostain muualta.
En etsi terapeuttia.
Mitä sinä sitten etsit?
Haluaisin, että mies olisi elämässäni jotenkin. Vaikka sitten edes kaverina.
Kysy siltä.
Minulla on ikävä sinua nainen menneisyydestä. Tulisitko elämääni takaisin?
Ollaan tekemisissä nykyisinkin.
No sitten meni väärälle henkilölle tämä. Yllätys?
Voidaan olla. Karavaanari on kaikkien kaveri.
Kuka mies. Vinkkaa jotain. Kaipaan sua
Vink vink,haluisin olla sun bestis nainen.
Ja mihin se kaveruus johtaa. Siihen että alan lähennellä sinua jne.
Hän saisi lähennellä minua niin paljon kuin haluaisi.
Katsotaan. Soittele.
Onko ruokaa?
On mulla ruokaa, mutta en tiedä kelpaisko ne miehelle.
Voidaan mutta olen niin kypsä... ☹🛌🔕
Minä en halua kaveriksi yhtään sellaista, joka on minua paljon nuorempi. Liikaa huonoja kokemuksia ja elämäni parhaan työpaikan menetys!
Kyllä voidaan ja enemmänkin😘
Käy.
Jos olisin varma, että en noin neljän sekunnin päästä jo olisi ihan lätkässä niin voitaisiin olla kavereita.
Juu.
Minusta tuntuu että tiedän sut... jos toinen nimesi on emilia niin ikävä kyllä en tiedä enää.
EI voida
ei varmana voida pysy kyöpelinmäellä vaan. Nii
Kaikkea säkin uskot 😵💫
Voidaan olla. Osaat varmasti lähestyä asiallisesti?
Tottakai,ja olen asiallisesti käy mulle.
En uskalla lähestyä häntä.
Miksi et muka?
En halua ahdistella häntä.
Työajan ulkopuolella ei saa ottaa työkaveriin yhteyttä!
Ei hän ole työkaveri.
Täh? Olet outo.
Mitä ahdistella? Jos et päivittäin tai viikottain lähesty häntä nihkeästä vastaanotosta huolimatta niin ei kyseessä ole ahdistelu. Taidat haluta vain sysätä vastuun aloitteesta hänelle.
Älä syö kuormasta sanotaan. Tällä toiminnalla saa koko työyhteisön säröille pahimmassa tapauksessa ja sitten ei ole kellään mukavaa..
Edes? En pysty koska rakastan.
Jos rakastat, niin mikset sitten ole hänen kanssaan?
Vielä. Uskon ja luotan että tullaan olemaan jos hänkin tuntee samoin tai edes vähän siitä mitä minä.
Mitä oikein odotat? Minä olen aivan hulluna häneen, ollut jo vuosia.
No minun hän ei ole ollut hulluna vuosia.
Ollaanhan me kokoajan oltu palstakamuja :)
No niin ollaan.
Tuu käymään wassupissa, niin laitan sulle viestiä.
Miksi et nainen tule syliini? Yksi halaus ja kaikki mahdollinen toteutuu, kuin elokuvissa. m>n
Hankalaa olla ku tulee piaru🥺
EI VOIDA OLLA EDES KAVEREITA!!