Ajanvarauksesta ei saanut seitsemänkymppinen aikoja, sillä ’säästetään ne yli 85- vuotiaille, kannattaa mennä iltapäivällä, silloin pääsee melkein heti rokotettavaksi’. Näin meitä ohjeistettiin.
Joukkorokotukseen oli jono vielä iltapäivällä sairaalan ulko-ovelle saakka.
On huonoa palvelua ikääntyneille kuntalaisille laittaa heidät pitkiksi ajoiksi seisoskelemaan jonoissa. Lisäksi jono ruuhkautti sairaalan pääsisäänkäynnin tukkoon.
Ajanvarausperusteinen rokotus on toimivampi asiakkaan kannalta. Heikkoa ja vanhakantaista palvelua on seisottaa ihmisiä jonoissa kuin karjalaumaa.
Huonosti hoidettu koronarokotus
5
333
Vastaukset
- Anonyymi
Karja menee vapaaehtoisesti piikille
- Anonyymi
Paitsi että rokotusluvut kertovat toista
Hyvin harva ottaa rokotteen
- Anonyymi
Tuo on just sitä huonoa suunnittelua rokotuksen suhteen. Oliko pakko järjestää sairaalalla, kun aikaisemmin liikuntahallilla meni joustavasti. Pois käännyin, kun näin ulosasti olevan jonon. Jos tuolla systeemillä jatkuu, niin jääkööt rokotukset.
- Anonyymi
Turhaa touhua on koko rokotus touhu.
Ihmisiä hätiskellään ja patiskellaan ja kuolemalla pelotellaan.
Turhaa oli koko korona kiellot.
Kansa ja herrat tyhmänä.
Kansa joka on jo karjalan menettänyt ja veteraaritalon tehnyt. ja leskeksi jäännyt.
käänty ympäri ja lähti. - Anonyymi
Juurikin noin meni. Oli jono aulassa ulos asti.
Viikolla soitin Terveyskeskuksen ajanvaraukseen, ei aikonut kysyäkään ajanvarausta, vaan kysyin, missä tilassa se piikitys tapahtuu.
Vastaus oli, että kyllä se paikka sieltä löytyy... Ei kuulu meille. Ei tiedetä, kun se on Hyvinvointipalvelujen hoitama asia.
V..ttu. Tosi hienoa.
Kyllä kävi sääliksi, kun siellä jonossa rollaattorien ja kävelykeppien avulla vanhoja ihmisiä yritti liikkua. Väkeä oli koko ala-aula, oikealla oleva käytävä ja toisen kerroksen neuvolan käytävä ihmisiä laumoittain täynnä.
Oli kyllä "tosi hyvin" järjestetty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118