Mä tiedän että mun naispuolinen kaveri on ollut ihastuneena mugun kauvan aikaa ja mä siihen ja se tietää että tiedän mutt mua pelottaa että joku muu viee sen vaikka se onkin todella läheinen kanssani kaikki luulee että olemme yhdessä vaikka emme ole ja kaverikin sanoi että miks ei olla ni mä en tiedä vastausta se tyttö on kun unelma blondi mua lyhyempi tykkää enemmänkin rakastaa haleja ja halaa muakin joka kerta ottaa muut huomioon ja kaikkea hyvää
Mutta en osaa kysyä sitä auttakaa joku mitä mä sanon sille ku juttukin luistaa semi hyvin
Ja ainakun kävelemme käsikädessä tai halaamme joku huutaa söpö pari koska pieni kaupunki mutta ei en olsaa kysyä. ☹️
Olen niin ihastunut mutta pelottaa
Anonyymi-ap
4
219
Vastaukset
- Anonyymi
Auttakaa🙏🙏
- Anonyymi
Öö vaikea
- Anonyymi
Kirjoita hänelle kirje, anna se hänelle ensi tapaamisella ja pyydä lukemaan vasta kun on kotona.
- Anonyymi
Kirjoita sille rakkauskirje
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071