Mä tiedän että mun naispuolinen kaveri on ollut ihastuneena mugun kauvan aikaa ja mä siihen ja se tietää että tiedän mutt mua pelottaa että joku muu viee sen vaikka se onkin todella läheinen kanssani kaikki luulee että olemme yhdessä vaikka emme ole ja kaverikin sanoi että miks ei olla ni mä en tiedä vastausta se tyttö on kun unelma blondi mua lyhyempi tykkää enemmänkin rakastaa haleja ja halaa muakin joka kerta ottaa muut huomioon ja kaikkea hyvää
Mutta en osaa kysyä sitä auttakaa joku mitä mä sanon sille ku juttukin luistaa semi hyvin
Ja ainakun kävelemme käsikädessä tai halaamme joku huutaa söpö pari koska pieni kaupunki mutta ei en olsaa kysyä. ☹️
Olen niin ihastunut mutta pelottaa
Anonyymi-ap
4
511
Vastaukset
- Anonyymi
Auttakaa🙏🙏
- Anonyymi
Öö vaikea
- Anonyymi
Kirjoita hänelle kirje, anna se hänelle ensi tapaamisella ja pyydä lukemaan vasta kun on kotona.
- Anonyymi
Kirjoita sille rakkauskirje
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789