kertokaapa hyviä juhannusvitsejä, ku te kerran niitä tiedätte.. :)
juhannusvitsejä..
5
25142
Vastaukset
Hauskaa Jussia,
syö vaikka sushia,
juo kossu russia,
jos etoo käytä pussia,
teksteihin tussia,
kuljetukseen bussia,
muttei saa nussia.- jepa
Vanha Juhannusperinne: Kerää Juhannusyönä kesämökiltä/niityltä 357 tyhjää viina tai kaljapulloa. Tämän jälkeen voit nähdä tulevan sulhasesi toikkaroimassa kännissä veneessä järvenselällä.
- -helmi-
Sanoja, jotka on vaikea lausua hiprakassa:suuryritysrypäs,kulttuuriministeriö,prikaatinkenraali,karnevaalikaravaani. Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:objektiviteettiperiaate,konstitutionalisimi,transsendentaalifilosofia,porfyyrigraniittiroso,bronkopneumonia. Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa: -Ei,ei,en minä osaa laulaa!, -Ikävä kyllä et ole tyyppiäni, -Ei enää viinaa minulle, -Kiitos, en halua seksiä.
Hauskaa juhannusta!!! :) - jussin ystävä
-Hywää joulua, vai mikä she nyt oli?Juokee glögiä, vai mitä se oli?Tuuttako kokolle, vai minne se oli vai tehhäänkö heinät vai miten se oli.Tais olla sima liian käynyttä,vai mitä se oli.Hauskaa JUSSIA. T.Minä vai kuka se oli ja minne se meni ja kustako tuli.
-Juhannuksen suosituimmat koirarodut: Mayräkoira, kääpiöpilsneri, lapinkullannoutaja, suursnapseri, pullodoggi, jackdanielsin- terrieri, karjalankarhukoira, vehnäolutterrieri, trendisentteri ja siperianwhisky. Juhannuksen koiraharrastus voi myös johtaa hankkimaan vinttipemeenä-koiran ja suomenajokielto-koiran. Jotkut saattavat tuntea myös Selvinpäinseisojan, vaikka se onkin suomessa melko harvinainen rotu. Hyvää juhannusta! - kalmafani-99
Tyttö ja poika katselivat kun isompi tyttö ja poika suuteli puiston penkillä.
-Poika kysyi: ''mitä noin oikein tekee?''
-''mä luulen että toi poika yrittää varastaa tolta mimmiltä purkan..'', vastasi tyttö.
(vitsi ei liity juhannukseen mutta väliäkös sillä :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221