juhannusvitsejä..

larua

kertokaapa hyviä juhannusvitsejä, ku te kerran niitä tiedätte.. :)

5

25817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskaa Jussia,
      syö vaikka sushia,
      juo kossu russia,
      jos etoo käytä pussia,
      teksteihin tussia,
      kuljetukseen bussia,
      muttei saa nussia.

• jepa

Vanha Juhannusperinne: Kerää Juhannusyönä kesämökiltä/niityltä 357 tyhjää viina tai kaljapulloa. Tämän jälkeen voit nähdä tulevan sulhasesi toikkaroimassa kännissä veneessä järvenselällä.

• -helmi-

Sanoja, jotka on vaikea lausua hiprakassa:suuryritysrypäs,kulttuuriministeriö,prikaatinkenraali,karnevaalikaravaani. Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:objektiviteettiperiaate,konstitutionalisimi,transsendentaalifilosofia,porfyyrigraniittiroso,bronkopneumonia. Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa: -Ei,ei,en minä osaa laulaa!, -Ikävä kyllä et ole tyyppiäni, -Ei enää viinaa minulle, -Kiitos, en halua seksiä.
      Hauskaa juhannusta!!! :)

• jussin ystävä

-Hywää joulua, vai mikä she nyt oli?Juokee glögiä, vai mitä se oli?Tuuttako kokolle, vai minne se oli vai tehhäänkö heinät vai miten se oli.Tais olla sima liian käynyttä,vai mitä se oli.Hauskaa JUSSIA. T.Minä vai kuka se oli ja minne se meni ja kustako tuli.

-Juhannuksen suosituimmat koirarodut: Mayräkoira, kääpiöpilsneri, lapinkullannoutaja, suursnapseri, pullodoggi, jackdanielsin- terrieri, karjalankarhukoira, vehnäolutterrieri, trendisentteri ja siperianwhisky. Juhannuksen koiraharrastus voi myös johtaa hankkimaan vinttipemeenä-koiran ja suomenajokielto-koiran. Jotkut saattavat tuntea myös Selvinpäinseisojan, vaikka se onkin suomessa melko harvinainen rotu. Hyvää juhannusta!

• kalmafani-99

Tyttö ja poika katselivat kun isompi tyttö ja poika suuteli puiston penkillä.
      -Poika kysyi: ''mitä noin oikein tekee?''
      -''mä luulen että toi poika yrittää varastaa tolta mimmiltä purkan..'', vastasi tyttö.

(vitsi ei liity juhannukseen mutta väliäkös sillä :D)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      99
      973
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      908
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      808
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      731
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      531
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      497
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      486
    Aihe