Ruumiin siunata kappelissa tai kirkossa vaikka kottikärryssä olisi ruumis, säästyisi ruumisarkun hinta ja kuolleen voisi helposti kipata monttuun? Samalla jäähyväiset tuntuisivat aidommalta kun ruumista ei olisi piilotettuna arkussa.
Hautajaiset olleet vuosikymmeniä kaupalliset, maailmalla jossain vain kääritään lakanaan jonka pistävät monttuun.
Korona aikana yhdysvalloista taisivat laittaa muovisäkkeihin, jotka ladottiin pitkiin monttuihin kaupungin tyhjiin tonttuihin kovalla kiireellä. Päälle pistivät jotku vanerilevyt, ehkä siksi että voivat myöhemmin siirellä (ehkä jo siirrelleet) niitä?
Sairaaloiden lastauslaitureissa kippasivat sängyistä laiturilta maahan yhdysvalloissa kun ruumiita tuli niin tiheään tahtiin kertoivat tuolloin.
Saako hautajaistilaisuudessa
Anonyymi-ap
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793172
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802256
- 742149
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301430Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416