Olin päivällä kaupungin uimahallissa pitkästä aikaa uimassa 50 metrin altaassa. Puolivälissä allasta keskimmäisellä radalla uidessani tunsin kuinka suolistoni alkoi hiukan liikehtiä omaan tahtiin ja lämpimät aallot kulkivat sen läpi. Mietin että nyt taitaa tulla mahtavin vedenalainen pieru mitä tässä uimahallissa on koskaan päästetty ja koska olin keskellä allasta niin en ehtisi kuitenkaan vessaan pieremään. No pieru tosiaan tuli mutta sen mukana tuli myös jättimäinen ripuli joka jätti ruskean vanan veteen ainakin kymmenen metrin matkalle. Hätääntyneenä sukelsin veden alle jottei kukaan näkisi minua ja uin sukelluksissa altaan toiselle reunalle josta nousin pois ja lähdin nopeasti suihkutiloja kohti. Takaani kuulin altaan suunnalta kirkumista ja kiroilua. Älkää juoko halpaa lageria edellisenä iltana jos menette uimaan seuraavana päivänä. Altaan putsaus on kuulemma kallista puuhaa.
Ripuloin uima-altaaseen
8
593
Vastaukset
- Anonyymi
koita keksiä joku uskottavampi tarina. Tota ei usko kukaan
- Anonyymi
Hauska kertomus. Repeän aina noissa kohdissa jossa viaton sontaseeppo hätääntyy ja välittömästi lähtee karkuun 😅
Asd - Anonyymi00004
Jos mulla olisi oma uima allas ulostaisin vaan altaaseen en välitä taudeista
- Anonyymi00005
Laittaisin valtavasta klooria veteen ja ripuloisin altaaseen siitä mä unelmoin
- Anonyymi00006
"kirkumista ja kiroilua" vitsi 😆 tuo oli hauska kohta, tulee ihan mielikuva
Asd - Anonyymi00007
Kaikkien aikojen paras kertomus on se, missä sontaseppo vahingossa lukitsee itsensä uunituoreeseen bemariin ja räjäyttää lastit valkoisille nahkasisusteille, nauroin itseni tärviölle. Tämäkin toki hauskaa.
Asd- Anonyymi00008
Kyllähän autosta aina ulos pääsee, mutta sisään pääseminen voi olla haasteellista. Family guy teki kerran pilaa Peterin tyhmyydestä, kun oli lukinnut itsensä autoonsa ja aivaimet oli siinä ulkopuolella asfaltilla.
:'D
- Anonyymi00009
Moni haisee siinä määrin siltä itseltään ettei ole hajuakaan henkilökohtaisesta hygieniasta. Ja näillä tiedoin oletettavasti osa menee uimaankin. Tuskinpa se siellä uimahallissa sen kummemmin tulee jynssätyksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787