Onko ensin järkeä myydä lihavuus kaupasta ja sen jälkeen alkaa miettiä millä sitä lääkittäisiin? Lihavuuslääkettä? Uskomatonta touhua. Kaupat pitäisi laittaa kuriin ettei lihavuuttaa saisi myydä niille jotka jo ostaneet lihavuuden sieltä kaupasta. Sekä laihoille ihmisille joku raja paljonko lihavuutta saa ostaa kuukaudessa, vuodessa jne. Jos menee yli ei pysty ostamaan enää...joku kortti. Samanlainen sopisi myös alkoholiongelmasille...
Lihavuus ostetaan kaupasta
36
364
Vastaukset
- Anonyymi
Karkkia..limua..kepapia..suklaata..kaljaa..viiniä..justoa...patukkaa...nam nam nam...sieltä lihavuus tulee
- Anonyymi
Lihavuus ostetaan roskaruokapaikasta. Mamut tarvii bussissa kahden istujan paikan silti läskit ei mahdu penkille
- Anonyymi
No ei ole sinulta pois toisten kilot , jos vaan niinkuin pidät huolta omasta ulkonäöstäsi se riittää.
- Anonyymi
Kun katsoo kauppojen hyllyjä, ne ovat täynnä erilaisia herkkuja, joita pitäisi välttää. Minä olen itseni aivopessyt, niin , että en edes mieti niiden ostamista. Syön päivittäin makeaa, mutta luvallisessa muodossa. viili-rahka , makeutettu. Siihen marjaa ja rapeudeksi jotain, rouhittua ruisnäkkäriä usein.
Aivopesu on paras tie. Ohjailee ruokansa sallittujen elintarvikkeiden suuntaan. Jauhelihaa 50 gr. päivässä, silloin kun on liharuoka. - Anonyymi
Ei ainakaan minulle ole kaupassa vielä koskaan lihavuutta myyty, ei liioin lihavuuslääkkeitä. Tuskin menisi kaupaksi kovinkaan hyvin kenellekään. Ylipainoa itselläni on korkeintaan yksi kilo.
Ruokakaupassa jokainen tekee ostopäätökset itse ja tietää valintojensa seuraukset. Minun ostokseni ei kuulu kenellekään, maksan ne itse ansaitsemallani rahalla.
Huolehtikoon aloittaja vain omasta ostoskoristaan!- Anonyymi
Sinua ei muiden asiat kiinnosta paskaakaan. Kun ihminen on hädässä, sinä otat kännykän esille ja alat kuvaamaan.
Muiden asiat eivät ole sinun asioitasi. Tynnyrinraosta katsot maailmaa. Älä ota kantaa, älä ryhdy ainakaan poliitikoksi. Itsekkyyttä sekin.
Ajattelet kuin todellinen läski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei muiden asiat kiinnosta paskaakaan. Kun ihminen on hädässä, sinä otat kännykän esille ja alat kuvaamaan.
Muiden asiat eivät ole sinun asioitasi. Tynnyrinraosta katsot maailmaa. Älä ota kantaa, älä ryhdy ainakaan poliitikoksi. Itsekkyyttä sekin.
Ajattelet kuin todellinen läski.Hoida sinäkin vain omat asiasi! Politiikkaan sinusta ei ole.
- Anonyymi
Minä en myöskään ostele mitään erikoisuuksia joskus pussillisen kuivattuja banaaneita joita laitan naturelli jogurtin sekaan ja muutaman rusinan.
En edes jouluna ostele mitään erikoista sillipurkkeja ja lohta. Proteiinejakaa; ei saisi liikaa käyttää ,siinäkin on oltava rajat. Ja mitä tulee lihaan niin en osta koskaan valmiiksi jauhettua jauhelihaa, jos haluan sitä niin jauhan itse sen yleiskoneella . Silti painoni menee kun juju toisinaan laihan toisinaan muutamia kiloja nousee, niin on ollut koko elämän ajan, ja se ei minua vaivaa mitenkään
- Anonyymi
Sipsit, donitsit ja limukat pois kaupoista.
- Anonyymi
Kyllä niitä sipsejäkin voi ostaa mutta ei tartte koko pussia vetää naamaansa samana iltana
Ja limukkakin on hyvää , itse saata juoda noin kolme limukka purkkia vuodessa
- Anonyymi
Kun tekee kotona puutelistan, menee kauppaan ja toteuttaa sitä, ei jää sijaa herkuille. Herkut voi jättää harvinaisille ajoille, kyllä niilläkin paikkansa on.
- Anonyymi
Huolehdi vain omista asioistasi, turha tulla neuvomaan tänne muita!
- Anonyymi
Menen tänään ostamaan lihavuutta.
Aion ostaa kermajuustoa, lihaleikkeleitä, ym.
Tosin mitään sokeripitoisia herkkuja en osta, kun en niitä käytä.- Anonyymi
Olet sielultasi tosi lihava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sieluni sitten on lihavampi, se kun ei näy ulospäin.
Tosi lihava en ole edes näkyvästi muuten, lievää ylipainoa löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taas ei sielua edes ole. Sydänkin kiveä ja pää puuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä näytät tosi läskiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku...
- Anonyymi
Ihan vaan ostat, jokainen saa itse päättää mitä ostaa ja syö
- Anonyymi
En ole edelleenkään löytänyt kaupasta yhtäkään tuotetta, jonka nimi olisi lihavuus.
- Anonyymi
Tai voi ajatella niin, että ostetaan niitä terveellisiä asioita kaupasta. Joulunakin kohtuudella.
- Anonyymi
Ruokakauppias ei kylläkään ole se, joka miettisi, millä lihavuutta lääkitään!
Sitä paitsi aikuisella ihmisellä on itsellään vastuu ruokaostoksistaan, syömätavoistaan ja lihavuudestaan. Kauppias myy vain sitä, mitä asiakas haluaa ostaa. - Anonyymi
Onko sinulla päähänpinttymä jotenkin toisten lihavuudesta kun siitä on oikein tehtävä aloite. Niin vaan on että ihmisiä on kaiken kokoisia ja ovat vaan jokainen tavallisia ihmisiä , ei mitään kummajaisia. Kukin huolehtikoot omista asioistaan , niin on elämäkin paljon mukavampaa. .
- Anonyymi
Lihavuuteen on muitakin syitä, sairaudet ja liikunnan puute nyt ainakin. Uskottavaa ja totta.
- Anonyymi
Sen ymmärtää vallan hyvin jos nyt ihan yleistä kyvyttömyyttään syö mitä sattuun. Jotain paikkaa missä saisi kupunsa täyteen terveellisesti päivittäin keittotaidottomat. Mutta kun ylipainoa kerää ihminen jolla elämänhallinnan ei pitäisi tuottaa päänvaivaa niin siinä ollaan sitten jo suurten kysymysten äärellä. Vallitseva elämän malli tekee niin onnettomaksi että sitä paikataan täyttämällä itseään rajattomasti.
- Anonyymi
Joo lihaville yhdyskuntapalvelua. Keräämään roskia, haravoimaan, luomaan lumia. Kun on ahmittu yli osuutensa. Niin kalorit töihin. Yhteiseksi hyväksi.
- Anonyymi
Jos vaikka hoikemmille nuo työt jätettäisiin, etteivät vaan pääse lihomaan kun saavat liikuntaa raskaasta ruumiillisesta työn teosta.
- Anonyymi
No kyllähän tälle ylipainoepidemialle pitää jotain tehdä. Ei se ole enää oma asia kun ylipainosta johtuvien sairauksien hoitoon pistetään yhteisiä verorahoja jo 5miljardia vuodessa kun työttömyyden hoitoon "vain" 4miljardia.
Lihava ei pysty millään korvaan yhteiskunnalle lihavuutensa takia saamaansa kallista hoitoa omilla verorahoillaan. Insuliinit ja metforemit on kalliita jos ne joutuisi omasta pussista korvaan. googlatkaa vaikka mitä jenkit niistä maksaa. Tähän vielä lisänä sydänoperaatiot, verosuonikirurgia ja tekonivelleikkaukset, amputaatiot jne.- Anonyymi
Kyllä niitä verorahoja valuu kaikkeen muuhunkin, varmaan ihan samanlaisia määriä.
Yhtä joukkoa ihmisiä on aivan turhaa syyttää ( vaikka ei mihinkään joukkoihin tai muutenkaan saisi ihmisiä edes eritellä ).
- Anonyymi
Kyllä jotain rotia pitäisi kauppiaillekkin saada kun väki paisuu ja lapsillakin on jo rasvamaksaa ja lihavuusleikkauksia suositellaan, ei ole kenenkään oma asia olla liikalihava kun yhteiskunta kustantaa sairauksien hoidon, kunnon haittaverot vaan niinkuin tupakalla ja alkoholillakin on, itse käytän liikaa alkoa mutta hinnasta en kitise enkä hae laivareissuilta halvempaa juomaa eli hyväksyn veronkeräyksen itseni kohdalla. Karkit ja muut herkut kauppojen takanurkkaan ja hyllymetrirajoitukset voimmaan.
- Anonyymi
Ja sitten, jos ( kun todennäköisesti ) sairastut alkoholista johtuvaan maksakirroosiin tai haimasyöpään, tms., niin sitten olet itse arvostelun kohteena, kun elintapojesi takia tulet sairaanhoitoinesi kalliiksi veronmaksajille...
Olisiko hyvä pohtia asioita, ennen kuin alkaa arvostelemaan ketään ?
- Anonyymi
Tosi lihava kirjoittaa: "No ei ole sinulta pois toisten kilot , jos vaan niinkuin pidät huolta omasta ulkonäöstäsi se riittää."
Lihavat aiheuttavat suuren osan yhteiskunnan terveysmenoista. Tupakoijat eivät ole lähelläkään tosi lihavien tuottamia kuluja.
Lihavien juttuihin pitää puuttua jo lapsena, se lisäisi onnellisuutta myöhemmin.- Anonyymi
Kyllä! lapsesta asti pitäis puuttua eli ohjata terveellisiin ruokailutottumuksiin ja liikunnan pariin. Tosin jos iskä ja äippä on itsekin esi diabeetikkoja ja vaaka näyttää kolminumeroista lukua ja itsekkään ei pysty kontroimaan omia syömisiään, niin sitä on vähän vaikea selittää lapselle, miksi tämän pitää syödä kaurapuuroa ja vihanneksia jos itse vetelee päivittäin leivoksia, pitsaa ja suklaata. Vanhempien pitäis näyttää myös esimerkkiä.
- Anonyymi
Mä tuplaan hinnan, kun olen lihava tupakoitsija.....
- Anonyymi
Geeneissä se on se rasvan ja sokerinhimo. Tahdonvoima koetuksella etenkin jos muuta elämän sisältöä ei tarjolla. Onhan lääkäreissäkin ylensyöneitä vaikka luulisi löytyvän rahkeita tehdä asioita.
- Anonyymi
Minulla on ylipainoa, vaikka en sokeria kummemmin syökään. En karkkia, en leivonnaisia.
Muuten kyllä ruokavalioni on aika epäterveellinen, kenties liian rasvaisia ruokia ainakin.
Alkoholiakin menee silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796122Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942