Lihavuus ostetaan kaupasta

Anonyymi-ap

Onko ensin järkeä myydä lihavuus kaupasta ja sen jälkeen alkaa miettiä millä sitä lääkittäisiin? Lihavuuslääkettä? Uskomatonta touhua. Kaupat pitäisi laittaa kuriin ettei lihavuuttaa saisi myydä niille jotka jo ostaneet lihavuuden sieltä kaupasta. Sekä laihoille ihmisille joku raja paljonko lihavuutta saa ostaa kuukaudessa, vuodessa jne. Jos menee yli ei pysty ostamaan enää...joku kortti. Samanlainen sopisi myös alkoholiongelmasille...

14

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karkkia..limua..kepapia..suklaata..kaljaa..viiniä..justoa...patukkaa...nam nam nam...sieltä lihavuus tulee

• Anonyymi

Kun katsoo kauppojen hyllyjä, ne ovat täynnä erilaisia herkkuja, joita pitäisi välttää. Minä olen itseni aivopessyt, niin , että en edes mieti niiden ostamista. Syön päivittäin makeaa, mutta luvallisessa muodossa. viili-rahka , makeutettu. Siihen marjaa ja rapeudeksi jotain, rouhittua ruisnäkkäriä usein.
      Aivopesu on paras tie. Ohjailee ruokansa sallittujen elintarvikkeiden suuntaan. Jauhelihaa 50 gr. päivässä, silloin kun on liharuoka.

• Anonyymi

Ei ainakaan minulle ole kaupassa vielä koskaan lihavuutta myyty, ei liioin lihavuuslääkkeitä. Tuskin menisi kaupaksi kovinkaan hyvin kenellekään. Ylipainoa itselläni on korkeintaan yksi kilo.

Ruokakaupassa jokainen tekee ostopäätökset itse ja tietää valintojensa seuraukset. Minun ostokseni ei kuulu kenellekään, maksan ne itse ansaitsemallani rahalla.

Huolehtikoon aloittaja vain omasta ostoskoristaan!

• Anonyymi

Sinua ei muiden asiat kiinnosta paskaakaan. Kun ihminen on hädässä, sinä otat kännykän esille ja alat kuvaamaan.

Muiden asiat eivät ole sinun asioitasi. Tynnyrinraosta katsot maailmaa. Älä ota kantaa, älä ryhdy ainakaan poliitikoksi. Itsekkyyttä sekin.

Ajattelet kuin todellinen läski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua ei muiden asiat kiinnosta paskaakaan. Kun ihminen on hädässä, sinä otat kännykän esille ja alat kuvaamaan.

Muiden asiat eivät ole sinun asioitasi. Tynnyrinraosta katsot maailmaa. Älä ota kantaa, älä ryhdy ainakaan poliitikoksi. Itsekkyyttä sekin.

Ajattelet kuin todellinen läski.

Hoida sinäkin vain omat asiasi! Politiikkaan sinusta ei ole.

• Anonyymi

Sipsit, donitsit ja limukat pois kaupoista.

• Anonyymi

Kun tekee kotona puutelistan, menee kauppaan ja toteuttaa sitä, ei jää sijaa herkuille. Herkut voi jättää harvinaisille ajoille, kyllä niilläkin paikkansa on.

• Anonyymi

Huolehdi vain omista asioistasi, turha tulla neuvomaan tänne muita!

• Anonyymi

Menen tänään ostamaan lihavuutta.
      Aion ostaa kermajuustoa, lihaleikkeleitä, ym.
      Tosin mitään sokeripitoisia herkkuja en osta, kun en niitä käytä.

• Anonyymi

Olet sielultasi tosi lihava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sieluni sitten on lihavampi, se kun ei näy ulospäin.
        Tosi lihava en ole edes näkyvästi muuten, lievää ylipainoa löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla taas ei sielua edes ole. Sydänkin kiveä ja pää puuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä näytät tosi läskiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6931
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4606
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2596
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1949
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1018
    6. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1001
    7. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      138
      994
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      241
      827
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      816
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      176
      736
    Aihe