TOTUUS ELISAN TYTÄRYHTIÖ ENIAN TOIMINNASTA

Anonyymi-ap

Enialla tällä hetkellä töissä puhelinmyynnissä ja joka päivä mietin työpaikan vaihtoa. Pomot ovat kaikki todella nuoria kakaroita, eivätkä omaa minkäänlaisia ihmisjohtamistaitoja. Pomoksi pääsee sillä että osaat myydä/kusettaa taitavasti ja nuolla persettä.. Täällä muulla ei ole väliä kuin myyntiluvuilla ja soitetuilla minuuteilla, joita kytätään kuin haukat. Työrauhaa ei ole nimeksikään ja ”kehityskeskusteluja” saat käydä harva se päivä, jos et ole lounaaseen mennessä saanut tarpeeksi paljon kauppaa. Vitullista kyttäystä koko ajan. Jos onnistut suurella vaivalla maanittelemaan jonkun ihmisparan tilaamaan jotain, niin laadunvalvonta sakottaa sulta provikat pois, jos olet lukenut vitun kaupankertausta väärässä sanajärjestyksessä. Kaupankertaus pitää lukea joka vitun asiakkaalle joka tilaa jotain ja se litania on loputtoman pitkä. Asiakkaatkaan eivät sitä jaksa/kerkiä kuunnella. Ja kyllä, ENIA SAKOTTAA TYÖNTEKIJÖITÄÄN KUN TEET VIRHEEN. Laatuvirheet sakotetaan sun provikoista pois. Sakkoja voi tulla ihan pienistä, täysin mitättömistä virheistä, jotka eivät asiakkaaseen vaikuta millään tavalla, mutta sitten aivan käsittämätön määrä suoranaisia kusetuksia ja moraalittomia kauppoja menee laadunvalvonnan seulasta läpi. Logiikkaa ei ole kun sakkoja jaellaan mielivaltaisesti. Toistuvista laatuvirheistä pitäisi tulla kirjallinen varoitus, mutta firma toimii sillä tavoin, että parhaat myyjät/kusettajat pääsevät näistä kuin koirat veräjästä. Pomon suosikkien keissit lakaistaan maton alle, mutta jos kyseessä on huonompi myyjä tai jonkinlainen ”ongelmatapaus”, niin laatuvirheiden varjolla on mahdollisuus savustaa työntekijä ulos. Näin toimitaan myös myöhästymisten yms osalta. Kauppakeisarit voivat tehdä vaikka murhan pomon silmien alla, mutta siihen ei puututa. Tärkeintä on, että kauppa käy ja luvut näyttävät hyvältä. Hyvät myyjät saavat saavat myös erityisluvan tehdä etätöitä, vaikka yleisesti etätyötä ei saa tehdä firmassa. Tämä sääntö on kuulemma kaikille sama.

Elisan tytäryhtiönä tosiaan toimitaan ja kaupataan Elisan tuotteita. Elisa mainostaa itseään kotimaisena ja ennen kaikkea VASTUULLISENA operaattorina. Tämä on paras vitsi, jonka olen eläessäni kuullut. Ensinnäkin työntekijöiden taustoja ei tutkita millään tavalla. Olen itse työskennellyt kahden eri kaupungin toimistolla ja kummassakin paikassa on pyörinyt hyvin hämärää ja epämääräistä porukkaa, juoppoja, narkkareita ja rikollisia. Olen nähnyt kun töihin on tultu kännissä tai kamoissa ihan esimiehiä myöten. Työssämme käsitellään luottamuksellisia henkilötietoja (nimi, osoite, puhelinnumero, henkilötunnus) ja näihin pääsee käsiksi kaikki työntekijät. Eli periaatteessa tuomittu rikollinen voi käsitellä sunkin luottamuksellisia tietoja. Tietosuoja on pelkkä vitsi toimistoilla. Ne toimistot, joissa olen itse työskennellyt, eivät kyllä ole ole olleet tietosuojattuja. Asiakastietoja sisältävät lappuset pyörivät ympäri toimistoa siellä sun täällä eikä niitä säilytetä tietoturvallisesti. Omien kännyköiden käyttö työpisteillä on näennäisesti kielletty tietosuojasyistä, mutta lähes kaikilla on työpisteillään kännykät käsissä ja siellä otetaan kuvia, snäppäillään yms. Näin Elisalla huolehditaan tietosuojasta! Kuusi vuotta kestäneen Enia-urani aikana en ole nähnyt ainuttakaan Elisan sisäistä tarkastajaa, joka mukamas valvoo näitä tietosuojaan lilttyviä asioita. Kusen tässä ehkä omiin muroihini, mutta ihan sama. En suosittele ketään tilaamaan Elisan puhelinmyynnistä yhtään mitään. Itse en ainakaan tilaisi ja antaisi henkilötietojani Enialle.

Ja mitä itse työhön tulee, niin se on aivan täysin moraalitonta paskaa! Itse teen kauppaa kohtuullisen hyvin ja joka työpäivän jälkeen on sellainen olo, että omatuntoa kolkuttaa, kun kauppaa on tehty koulutuksen ja esimiesten ohjeistuksien mukaisesti. Parhaat myyjät meillä todellakin heittävät omatunnon roskiin ja myyvät asiakkaille laput silmillä tuutin täydeltä ylihintaista roskaa ilman mitään moraalia. Uusilla myyjille lyödään spiikit kouraan ja sanotaan, että ”lue tosta” ja mennään luureihin. Meillä myyjien halutaan heittävän aivot narikkaan. Jos myyjä alkaa ajatella omilla aivoillaan ja ”miettii liikoja”, niin kauppa ei käy. Myyntispiikeissä täytyy pysyä orjallisesti kunnes ne muistaa ulkoa. Tuotteita ei kouluteta kunnolla, kun asioista ei haluta tehdä liian monimutkaisia. Harva myyjä tietää hevonvittuakaan mitä ne myy, ne vaan lukee paperilapulta spiikkiä läpi. Jokaisessa koulutuksessa painotetaan sitä, että jos asiakas kieltäytyy ostamasta, niin ei-sanaa ei pidä uskoa. ”Myynti alkaa siitä, kun asiakas sanoo ei.” Eli käytännön tasolla tämä tarkoittaa sitä, että puhelut ovat loputtoman pitkiä väsytystaisteluita ja suoranaista asiakkaan painostamista. Vastaväitteet tulee aina käsitellä ja sitten pitää KLOUSSATA kauppa aggressiivisesti. Koulutusnauhoina käytetään sellaisia puheluita, joissa asiakas kieltäytyy moneen otteeseen, joissa kaupat tehdään painostamalla ja kun asiakas (usein vanhus) ei jaksa enää vääntää myyjän kanssa.

16

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisätään tuohon edelliseen vielä… Kun asiakas ei halua tehdä kauppoja juuri siinä hetkessä, niin meitä ohjeistetaan aina hehkuttamaan sitä, kuinka hyvät tarjoukset nyt on ja huomenna tätä ei enää saa. Siitäkin huolimatta vaikka edut ja kampanjat olisivatkin aivan paskoja ja paremmat saisi todennäköisesti ensi viikolla. Soittopyyntöjä ei saa ottaa, koska jos asiakkaalle antaa aikaa miettiä, niin asiakas keksii syitä olla ottamatta tuotetta (näin jokainen järkevä kuluttaja tekisi meidän ylihintaisten paskatuotteiden kanssa.) Asiakkaalle ei saa antaa aikaa harkita ostopäätöstä vaan kaupat pitää tehdä HETI. Olet huono myyjä, jos otat soittopyynnön. Tunnen kyllä itseni töissä todella huonoksi ihmiseksi, kun pitää näin väkisin vääntämällä tehdä kauppoja ja painostaa asiakkaita. Sen kuulee asiakkaidenkin äänestä, että tilanne alkaa olla ahdistava, kun vain painostetaan ja painostetaan. Monet asiakkaista on todella mukavia ihmisiä joiden kanssa synkkaa hyvin ja harmittaa todella se, miten puheluissa tunnelma muuttuu kun asiakasta pitää painostaa ostopäätökseen. Usein asiakkailla on se tilanne, että rahat on tiukassa. ettei voi ottaa meidän kalliimpaa puhelinliittymää/nettiliittymää/viihdeboksia/lisäpalveluita sun muuta roskaa. Siitä huolimatta vääntää pitää asiakkaan kanssa. Mielummin sitä käyttää kotimaista liittymää ja katselee elisavitunviihdettä kuin ostaa lapsilleen ruokaa. Monesti oon miettinyt, että meneeköhän nää hommat ihan kaikkien lakipykälien mukaan. Veikkaan, että jos joku viranomainen kun kuuntelisi noita myyntipuheluita, niin tälle hommalle laitettaisiin stoppi. Sisäinen laadunvalvonta ei näihin painostamalla tehtyihin kauppoihin puutu, vaikka kohteena olisi vanhus. Jos kaupankertaus on luettu sanasta sanaan oikein, niin kauppa on hyvä.

      Lisäksi myös valehtelu kuuluu meillä Elisalla repertuaariin. Elisan kuuluvuutta pitää aina hehkuttaa, vaikka asiakas sanoisikin, etteivät Elisan liittymät alueella toimi. Katsomme kuuluvuuskartasta aina alueen kuuluvuudet ennen puhelua ja jos kuuluvuus kartankin mukaan näyttää arveluttavalta, puheluun on mentävä silti sillä kärjellä, että ”LÄHETTIIN TEILLEPÄIN SOITTELEMAAN KUN SIELLÄ ON NYKYISIN HYVÄT KUULUVUUDET.” Tai jos ei ole aiemmin Elisa toiminut asiakkaan mukaan, niin ”nyt ollaan parannuksia tehty verkkoihin ja nyt toimii varmasti” yms. Halvimpia tabletteja myöskin pitää tyrkyttää ja hehkuttaa huippuvehkeinä UUDELLA ANDROIDILLA vaikka laitemalli olisikin jo pari-kolme vuotta vanha ja Androidikin mennyt jo vanhaksi näissä.

      Joo, tuli todella pitkä räntti, mutta itselläni alkaa olla mitta täynnä tätä Enian paskaa. Vaikka kyseessä onkin nykyinen työnantaja ja tienaan ihan ok, niin mua ei oikeesti haittaisi, että koko vitun puhelinmyynti kiellettäisiin laissa kokonaan ja Enialla lyötäisiin lappu luukulle. Tää on ihan vitun rikollista toimintaa.

      Jos tulee jotain kysymyksiä niin kysykää ihmeessä. On paljon muutakin paskaa, mitä voisi vielä paljastaa tosta firmasta

      • Anonyymi

        Yksikään nettimyyjä ei tiedä parannetuista kuuluvuuksista eikä mastoista yhtään mitään.

        Siinä kalpenee Tornion v. 2020 "muutaman yksittäisen myyjän keksimä" taloyhtiöcase nopeasti kun tulee julkisuuteen miten Elisalla myynnissä käytetty vuosikaudet näitä "verkonparannuksia" heti puhelun alkuun. Nämä johtajavässykät yrittävät varmasti tällöinkin vierittää vastuuta "yksittäisten myyjien" niskaan.

        Se ei teitä, vässykät, linnassa auta hilut ranteissa ja tulette olemaan näissä porukoissa "erityisen suosittuja". HAHAHA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään nettimyyjä ei tiedä parannetuista kuuluvuuksista eikä mastoista yhtään mitään.

        Siinä kalpenee Tornion v. 2020 "muutaman yksittäisen myyjän keksimä" taloyhtiöcase nopeasti kun tulee julkisuuteen miten Elisalla myynnissä käytetty vuosikaudet näitä "verkonparannuksia" heti puhelun alkuun. Nämä johtajavässykät yrittävät varmasti tällöinkin vierittää vastuuta "yksittäisten myyjien" niskaan.

        Se ei teitä, vässykät, linnassa auta hilut ranteissa ja tulette olemaan näissä porukoissa "erityisen suosittuja". HAHAHA.

        Tämä on totta. Me myyjät käytetään sitä samaa kuuluvuuskarttaa, mikä on kaikille nähtävissä Elisan nettisivuilla. Tämän perusteella meidän pitää esittää asiakkaille asiantuntijaa, joka tietää alueen kuuluvuustilanteen paremmin kuin asiakas itse. Nuo ”verkonparannukset” yms lukee ihan mustaa valkoisella myyntijohdon hyväksymässä virallisessa spiikissä, jota myyjien tulee käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Me myyjät käytetään sitä samaa kuuluvuuskarttaa, mikä on kaikille nähtävissä Elisan nettisivuilla. Tämän perusteella meidän pitää esittää asiakkaille asiantuntijaa, joka tietää alueen kuuluvuustilanteen paremmin kuin asiakas itse. Nuo ”verkonparannukset” yms lukee ihan mustaa valkoisella myyntijohdon hyväksymässä virallisessa spiikissä, jota myyjien tulee käyttää.

        Näitä "verkonparannuksia" käytetään jokaikisessä spiikissä, vaikka soitettaisin jonnekin Utsjoen perukoille mikä on PETOS. Eiköhän kun nämä Enian ja Elisan puuhat aukeavat suurelle yleisölle ja nämä johtajapellet viedään kyttäautolla hilut ranteissa, ole näiden kahden paskafirman loppu.

        Nämä Enian ja Elisan pomot ovat myös liivijengien tietoisuudessa. Ovat menneet soittamaan päätään ja leikkimään väärien henkilöiden kanssa. Niinhän näille luopioille käy kun kylvävät paskaa joka suuntaan ja yksi kaunis päivä väärään osoitteeseen niin loppuu leikit nopeasti. Voi tulla linnassa karut oltavat eikä lisko-osasto suojaa, ovat menneet sen verran vääriin osoitteisiin huutelemaan.


    • Anonyymi

      Huhhuh mitä touhua. Enialla on ollu pari kaveria hommissa ja ei kyllä mitää positiivista kerrottavaa heil ollu kyseisestä puljusta. Palkkasysteemi kuulemma ihan älyttömän monimutkanen ja perus työntekijän ihan mahdoton tietää onko palkat/boonukset laskettu oikein

      • Anonyymi

        Jep, tuosta palkka/bonusmallista ihan samaa mieltä. Melkoinen himmeli siihen on onnistuttu rakentamaan. Palkan määrä on joka kuukausi meillä yhtä vitun lottoarvontaa, koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee. Helposti saattaa olla useiden tonnienkien heittoja palkassa. Mulla paras palkka ollut n. 5000€ ja huonoin joku 1400. Suunnittele siinä sitten elämää kun et yhtään tiedä paljonko sulle on tulossa rahaa. Vaikka sulla olisi hyviäkin myyntikuukausia pohjilla, niin palkka saattaa silti dipata ihan selittämättömistä syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuosta palkka/bonusmallista ihan samaa mieltä. Melkoinen himmeli siihen on onnistuttu rakentamaan. Palkan määrä on joka kuukausi meillä yhtä vitun lottoarvontaa, koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee. Helposti saattaa olla useiden tonnienkien heittoja palkassa. Mulla paras palkka ollut n. 5000€ ja huonoin joku 1400. Suunnittele siinä sitten elämää kun et yhtään tiedä paljonko sulle on tulossa rahaa. Vaikka sulla olisi hyviäkin myyntikuukausia pohjilla, niin palkka saattaa silti dipata ihan selittämättömistä syistä.

        Mitään muuta tämä (K)enia Oy ei koskaan ole onnistunut rakentamaankaan kuin pelkkiä himmeleitä. Pelkkää sumutusta ja huijausta koko touhu ja pahenee niin kauan ennenkuin nämä johtohenkilöt istuvat leivättömän pöydän ääressä. Siihen ei enää kauaa mene ja kun naamat näkyvät nimineen lehdessä niin siinä on Elisan taru ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Täysi pellefirma. Äänestäkää jaloillanne.

      Onhan tämä Elisa oikeasti aivan täysi spedefirma kun ylimielisyydessään kuvittelee olevansa ylivoimainen. Puhelinliittymien hinnat olleet vuosikaudet taivaissa kun kuvittelevat olevansa "kotimaisuudellaan" jotenkin ylivertaisia. Nyt joutuneet tiputtamaan hintoja kun ovat ääliöt ottaneet persnettoa suhteessa muihin operaattoreihin, mistähän johtuu?

      Enia Oy on työpaikkana järkyttävä. Hirveä musiikinmöykkä joka toimistolla, organisoitu vuosikaudet aivan päin vittua koko yritys. Toiminta lähinnä päätöntä ja kaoottista koheltamista. Ei tiedä edes toimistopäälliköt parhaimmillaan mitkä kampanjat ovat menossa. Päivittää nämä eivät tietysti osaa(/viitsi) kampanjoita edes omaan kampanjataulukkoonsa, jonka saivat vihdoin jonkun 10 vuoden suusanallisen sotkemisen jälkeen päivitettyä jatkuvasti kaatuileviin järjestelmiinsä.

      Firman johto on surkein ja kyvyttömin koko maapallolla. Luulisi tämän "vertaansa vailla" olevan "kotimaisen operaattorin" potkineen nämä jo vuosia sitten lopullisesti pihalle. Muutama syöttösika lähinnä odottamassa kuinka paskoissa työolosuhteissa, historian epäselkeimmillä palkkamalleilla ja taustamelussa muutama fiilispohjainen nappula tekee heille lyhytnäköisesti rahaa, jotta pääsevät joulukinkkupöydässä lihomaan entisestään.

      JA HEI: HIILINEUTRAALISUUS JA KOTIMAISUUS:

      Elisa mainostaa olevansa HIILINEUTRAALI. Löysivät syöttöporsaat ilmeisesti muotisanan netistä ja päättivät nyt olla sitä itsekin. Tietysti ilman minkäänlaista katetta mikä on Elisan ja heidän pikkulapsiyhtiö Enia Oy:n vahvin "myyntivaltti".

      MIKÄ TÄSTÄ ELISASTA TEKEE HIILINEUTRAALIN?

      1. Sekö ettei ole etätyötä ja palataan kehityksessä 1930-luvulle (muiden mennessä eteenpäin) kieltämällä etä- ja hybridityöt? Istutaan aamuruuhkassa autossa, ajellaan junilla ja busseilla ympäri maata, jotta päästään "YHTEISÖLLISEEN MYYNTITIIMIIN" keskelle umpipaskan räpin/teknomölinää, jota kukaan täysjärkinen tai ylipäätään korvat päässä (muunakin kuin koristeena) ei kehtaa kutsua musiikiksi, myymään umpipaskoja ja toimimattomia nettejä, joiden hintaa ei parhaimmillaan edes tiedetä?

      2. Vai hiilineutraaliksiko tekee kiinalaisten ZTE- ja HUAWEIN reitittimien myynti? Jokainen (paitsi Elisan pullaposket) tietävät miten nämä on tuotettu.

      LÄHTEKÄÄ VITTUUN TÄSTÄ PÄÄVAMMAFIRMASTA, jos olette siihen erehtyneet menemään töihin tai ostaneet heidän ylihinnoiteltuja ja paskasti toimivia tuotteitaan.

      Tässä esimerkkejä tämän "suuren kotimaisen operaattorin" tavoista palata 1930-luvulle. Firman joka myy 5G kotinettejä "etätöihin", HAHAHAHA xD Elisan pohjimmaisella paskaviemärillä eli Enia Oy:llä ei ole ETÄTÖITÄ KENELLEKÄÄN, HAHAHAHA xDDD

      https://yle.fi/a/74-20106577

      Tässä näkee "suuren kotimaisen markkinajohtajan" sekä "kattavimman 5G-verkon" omaavan Elisa Oyj:n upean pronssisijan operaattorien välisessä vertailussa, HAHAHAHA xDD

      https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/5e2915d3-1a8e-4204-92fd-62262abf9a7a#:~:text=DNA vei voiton myös 5G,ylsi Telia 31 millisekunnin mediaaniviiveellä.

      • Anonyymi

        Vahvaa todistusta. :D Pakko kyllä sanoa, että nuo avokonttorit on aivan järkyttäviä meluhelvettejä. Ahtaissa tiloissa myyjät suurinpiirtein istuvat melkein sylikkäin siellä huutamassa luureihin. Taustalla soi myös musiikki kajareista vähintäänkin kyseenalaisella volyymilla ja aika ajoin toimistopäälliköt käyvät myös selän takana huutamassa MYYNTIÄ MYYNTIÄ KLOUSSATKAA KLOUSSATKAA, niin koita nyt siinä sitten umpipaskoilla kuulokkeilla kuulla edes mitä asiakas sanoo. Työvälineistä turha edes sanoa mitään. Meikäläisen kone kaatuu sen pari kertaa päivässä ja yleensä kesken puhelun. Soittojärjestelmä on myös täysi vitsi, menee nurin harvase päivä ja sitten meitä myyjiä syytetään päivän päätteeksi siitä kun myyntitavotteisiin ei päästy, kun soittojärjestelmä on ollut alhaalla tai pätkinyt useampia kertoja päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaa todistusta. :D Pakko kyllä sanoa, että nuo avokonttorit on aivan järkyttäviä meluhelvettejä. Ahtaissa tiloissa myyjät suurinpiirtein istuvat melkein sylikkäin siellä huutamassa luureihin. Taustalla soi myös musiikki kajareista vähintäänkin kyseenalaisella volyymilla ja aika ajoin toimistopäälliköt käyvät myös selän takana huutamassa MYYNTIÄ MYYNTIÄ KLOUSSATKAA KLOUSSATKAA, niin koita nyt siinä sitten umpipaskoilla kuulokkeilla kuulla edes mitä asiakas sanoo. Työvälineistä turha edes sanoa mitään. Meikäläisen kone kaatuu sen pari kertaa päivässä ja yleensä kesken puhelun. Soittojärjestelmä on myös täysi vitsi, menee nurin harvase päivä ja sitten meitä myyjiä syytetään päivän päätteeksi siitä kun myyntitavotteisiin ei päästy, kun soittojärjestelmä on ollut alhaalla tai pätkinyt useampia kertoja päivässä.

        Elisa tekee tälläkin itsensä täysin idioottifirmaksi.

        Siinä missä DNA ja muut operaattorit panostavat etätöihin ja työntekijöiden viihtymiseen ja joilla on myyjien keski-ikä yli 20v, toimistoilla ei soi musiikki ja on työrauha, Elisalla soi aivovammainen räp toimistolla niin ettet kuule edes asiakasta, päävammafirma Elisa komentaa kaikki toimistolle, istutaan kaikki melkein sylikkäin, pakkokuunnellaan umpipaskaa musiikkia ja ai että kun on kaikilla kivaa kun ollaan niin helvetin YHTEISÖLLISIÄ.

        Ai vittu kun on kivaa, oikein 1960-luvun meininki. Jauhetaan asiakkaille ties mitä paskaa jotta saadaan jotain naurettavia tabicomboja myydyksi ja netit toimii järjestäen paskemmini kuin Telialla ja DNA:lla. Sitten ollaan niin kotimaisia että voi että. Myydään tietysti törkeään ylihintaan kaikki paska, kerätään kaikki avaus-, vaihto- ja toimitusmaksut 9,99E/liittymä ja sitten lähetetään palautekysely, että "olitko tyytyväinen?" "Koitko, että Elisa välittää sinusta asiakkaana?" Mä pistäisin noihin järjestäen 0 ihan koko pellefirman takia.

        Sen jälkeen kun olet jonkun paskatuotteen mennyt erehdyksissäsi ostamaan, seuraavassa laskussa "olikin vähän liikaa" ja soittelet asiakaspalveluun (maksullinen numero). Siellä joku "fiilispohjainen" Tytti, Hertta, Kalle tai Marjatta hoitaa asiasi entistä enemmän vinoon paskan musiikin soidessa taustalla ja maksat vielä enemmän. Tämän jälkeen saat palautekyselyn: "Miten meni puhelu?", "Koitko Elisan välittävän sinusta asiakkaana?" Ja sama rumba, paska ja tyhjän selittely jatkuu kuukaudesta toiseen.

        ÄLKÄÄ UNOHTAKO VUODEN 2010 MAISSA TAPAHTUNUTTA ELISAN KAKSOISLASKUTUSTA, JOSSA N. 100 000 ASIAKASTA TUPLALASKUTETTIIN KUUKAUSITOLKULLA "JÄRJESTELMÄVIRHEEN VUOKSI".

        Siitä saatiin hyvät otsikot, tuhannet asiakkaat soittelivat maksullisiin palvelunumeroihin ja Elisa hyvitti joillekin asiakkaille jos hyvitti ja mitä hyvitti.

        Tämä Elisa ja Enia Oy eivät ole muuta kuin LAIN HARMAALLA ALUEELLA OPEROIVIA TALOUSRIKOSFIRMOJA, joissa mm. nämä Enia Oy:n pomot kehittelevät vuosi vuodelta yhä epäselvempiä palkkahimmeleitä mikä mahdollistaa heille jatkuvien talousrikosten ja petosten tekemisen.

        Talousrikoksia ja petoksia tehtaillaan päivittäin koskien kaikkia asiakkaita niin Elisa Oyj:ssä kuin Enia Oy:llä. Nämä pomot ovat tottuneet toimimaan näin vuosikausia, koska heitä ei ole koskaan pistetty viranomaisten toimesta kunnolla rotiin ja tulevat toimimaan myös niin kauan ennenkuin istuvat leivättömän pöydän ääressä.

        Talousrikoshyötyjä kerätään myös maksamattomista palkoista, suorista ja joka kk tapahtuvista palkkahuijauksista, lomarahojen maksamatta jättämisistä, omavaltaisista tuntivähennyksistä, jossa myyjille on jo ainakin parin vuoden ajan merkattu aivan liian vähän myyntitunteja (palkanmaksun peruste) eikä tämä Enia Oy:n yksi ja ainoa palkanlaskija ole koskaan suostunut niitä korjaamaan useista kehotuksista huolimatta.


    • Anonyymi

      Joo ite lähen menee heti ku löytyy muit hommii.Enia ei arvosta paskaakaa pitkää talossa olleita tekijöitä. Kai se on sit firmalle halvinta silai et uudet kesäpojat ja tytöt myy pää märkänä kakkatabletteja pelkäl tuntipalkal.kaikki asiat menny täs vuosien varrel enemmän vaa päin persettä myyjän kannalta,byrokratia lisääntymy koko ajan,hinnat ja kaikenmaailman haistavittu maksut asiakkaille on noussu koko ajan ja myynti tehty ihan saatanan vaikeeksi. ns rehellistä myyntiä tosi vaikee tehä,asiakasta on pakko vähä huijata/johtaa harhaan tai prässätä ihan vitusti et saa kaupat tehtyy. Huomann senkin et asiakkaisen keski ikä noussu koko ajan, ne luovuttaa helpoiten rahansa puhelinmyyjälle

      • Anonyymi

        Nämä firman ahneet johtohenkilöt tulevat pian huomaamaan, että firma luhistuu rumalla ja totaalisella tavalla. Ahneella on paskainen loppu ja kun tuodaan julkisuuteen mitä petoksia firmassa tehtaillaan jatkuvalla syötöllä, valehdellaan törkeään tyyliin nettinopeuksista, kerrotaan mobiileista kuinka ne ovat valokuidun veroisia yhteyksiä, valehdellaan hiilineutraaliuksista, se on Enian lisäksi myös nopeasti koko Elisan loppu.

        Älkää uskoko ja kuunnelko näitä paskahousuja älkääkä tehkö näille rahaa. Kun tulee näiden lapselliset "superpäivät" ja black fridayt, vetäkää liinat kiinni kokonaan ja tehkää nollatulos. Näitä kusipäitä on ruokittu jo aivan liian kauan enemmän kuin he olisivat koskaan ansainneet. Listat tosiaan näyttävät olevan pelkkiä 69-vuotiaita täynnä, lienee kaikki muut jo pistäneet markkinointiestot.

        Käykääpä Enian työntekijät julkisuudessa kertomassa Elisan/Enian työoloista, epäselvääkin epäselvimmistä palkkamalleista, kusetetuista lomarahoista/vähennetyistä tuntipalkoista, umpipaskoista työvälineistä: luureista, romahtelevista järjestelmistä, hajonneista tuoleista ja ennenkaikkea järjettömästä melusta/paskasta musiikista toimistoilla. Yle, M.O.T, Iltasanomat ja Iltalehti ovat kiinnostuneita tästä paskafirmasta. Miten Suomen johtava operaattori kohtelee työntekijöitään. Tällä kertaa pidetään huoli siitä, että naurettava Enian "taloyhtiöcase" Torniossa, joka seliteltiin firman toimesta pelkurimaisesti muutaman yksittäisen myyjän niskoille, ei enää jatkossa selitellä.

        Viranomaiset ovat myös näiden toimista kiinnostuneita. Kannattaa ottaa spiikit talteen, spiikeistä kuvia ja toimittaa viranomaisille. Hetken päästä on koko paskapulju kiinni. Mediaan kannattaa myös toimittaa. Siinähän saadaan hyvät naurut kun M.O.T tulee paikan päälle selvittelemään Elisan työoloja, kuulee ensimmäisenä järkyttävän mekkalan, näkee epäselvääkin epäselvemmät työsopimukset ja palkanmaksuperusteet ja näkee missä kunnossa on Enian työvälineet, tuolit, hajonneet pöydät sekä vieri vieressä melkein sylikkäin istuvat myyjät huutamassa toinen toistensa päälle. Näkevät 10 sivua pitkät kaupankertaukset, joista ei sikakaan ota tolkkua, epäselvät kampanjataulukot, joita ei edes päivitellä, sotketut verkkokaupat yms.

        Jumalauta, että NAURAN kun tämä paskafirma vetää viimeisen henkäyksensä.


    • Anonyymi

      Mielummin menen junan alle tai kuolen nälkään kuin alistun puhelinmyyntiä tekemään

    • Anonyymi

      🥱Koskahan saisi sen edullisimman kuukausihintaisen veloituksen kohilleen.

    • Anonyymi

      Enia Oy on Elisan likaviemäri. Jopa Elisan mittapuulla umpipaska mesta.

    • Anonyymi

      Onks kellään denssiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3840
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2027
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      546
      1626
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1298
    5. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe