Kyllä tekee mieli miestä ukm 63
Peppua pitäis saada
106
5049
Vastaukset
- Kalua tekisi mieli saada.. - AnonyymiMissä olis tarjolla 
- AnonyymiTäällä olisi kiinnostunut 52v.Päijät-Hämeestä myös 🙂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täällä olisi kiinnostunut 52v.Päijät-Hämeestä myös 🙂 Ranen iskä tyrkyllä hehehee 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ranen iskä tyrkyllä hehehee Maistuisko?🤗 

- AnonyymiNo mikäs on jos ukko ei ole persettä saanut? 
 Mikä anaalissa on parasta, jos kokemusta on toisestakin rööristä?
 🤪😘😛- AnonyymiIhanan Tiukka on nam 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihanan Tiukka on nam Juu uskon sen... onko sulla kookas että tiukkuus tuntuu parhaiten? Ootko muutenkin ehkä iso mies? 
 Mitä muita toiveita sulla on mieheen nähden?
 Olet ilmeisen kokenut kuitenkin?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu uskon sen... onko sulla kookas että tiukkuus tuntuu parhaiten? Ootko muutenkin ehkä iso mies? 
 Mitä muita toiveita sulla on mieheen nähden?
 Olet ilmeisen kokenut kuitenkin?Joo kokokeoltu on ja on ihanaa, ukm niin ei voi tehdä niin paljon kuin haluas 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihanan Tiukka on nam ja antajalla se pieni kipu sisään tulossa sitte vaan vartta ees taas nam 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ja antajalla se pieni kipu sisään tulossa sitte vaan vartta ees taas nam Porsas röh röh 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ja antajalla se pieni kipu sisään tulossa sitte vaan vartta ees taas nam yx mies huomas kuinka herkkä aukko lykki kauan ulos sisään sain valtavan orkun sitten vasta pohjaan vau mikä pano 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Porsas röh röh pysy sää sikojen kans kait siellä pari emakkookin niin voit harrastaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:yx mies huomas kuinka herkkä aukko lykki kauan ulos sisään sain valtavan orkun sitten vasta pohjaan vau mikä pano on muuten mahtava orkku hetken on taju pois 

- Jos 50+ top bi ukm löytyisi, pks, niin kiinnostaisi tutustua. - AnonyymiOlen keskisuomesra 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen keskisuomesra Opettele kirjoittamaan uusavuton kaappihomo runkkari 
- AnonyymiVantaalla olis 
- Anonyymi kirjoitti:- Vantaalla olis - Iltaa, Vantaalla oleva kuulostaa oikein hyvälle. Löydätköhän mut tuolta s24 treffiien puolelta, tule siellä juttelemaan niin tutustutaan. 

- Anonyymivoi kun saiski peppuun täytettä - AnonyymiAp151 kirjoitti:Missä peppua olis Niuvanniemen suljetulla tietenkin 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Missä peppua olis täällähän sitä olis 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Missä peppua olis Hyvinkäällä olis tiukka siisti peppu tarjolla, paljaalla saa panna jos terve olet. M 60v 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Missä peppua olis Täältä sais kuhan panisit kovaa ja pitkään. Kauan haaveilut vaan ei koskaan kokenut 

- AnonyymiHämeenlinnassa olisin peppu kireä ja siisti. Bi ukm 60v - AnonyymiPorsas röh röh 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Porsas röh röh pysy ny sikalan mies kotona jo 

- AnonyymiAi että kun pääsisi joskus Helsingin hotelliin jonkun 60+ nusittavaksi, mielellään vaikka kahden. 
 Terveisin himokas pepun antaja 40- AnonyymiToppeja täältä vaikea löytää näköjään jotka tykkäis ensin hyvästä suu hoidosta ja suu panosta. Itsellä hyvin huuhdeltu suoli ja kiiree peppu jota saisi naida kunnolla, saan myös suoli orgasmin jota harva saa. Ukm 60v 
- Anonyymi kirjoitti:- Toppeja täältä vaikea löytää näköjään jotka tykkäis ensin hyvästä suu hoidosta ja suu panosta. Itsellä hyvin huuhdeltu suoli ja kiiree peppu jota saisi naida kunnolla, saan myös suoli orgasmin jota harva saa. Ukm 60v - Vau etsin luotettavaa pano kaveria 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Vau etsin luotettavaa pano kaveria Missä päin olet? Ukm 60v 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Keskisuomi pohj puoli Käyn silloin tällöin Iisalmessa koti tilallani, oispa kiva tavata nauttia yhdessä. Ukm 60v 
- AnonyymiIdiootti pistää numeronsa tänne noloa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Idiootti pistää numeronsa tänne noloa Onkohan oikeesti oma numero. 
- AnonyymiTykkäätkö naida peppua sitähän tää mies tarttee. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toppeja täältä vaikea löytää näköjään jotka tykkäis ensin hyvästä suu hoidosta ja suu panosta. Itsellä hyvin huuhdeltu suoli ja kiiree peppu jota saisi naida kunnolla, saan myös suoli orgasmin jota harva saa. Ukm 60v Wau orgasmi lima lentää kyl kyrpä tykkäis. 
- Anonyymi kirjoitti:- Tykkäätkö naida peppua sitähän tää mies tarttee. - Kyllä olen muutaman kerran kokeillut,ja haluun lisää luotettavalta kaverilta 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Kyllä olen muutaman kerran kokeillut,ja haluun lisää luotettavalta kaverilta Ilmeisesti numerosi yläpito poistanut en kerennyt ottaa talteen. Luottamus tärkeintä näissä asioissa, itsekkin muutaman kerran saanut nauttia kun naitu kunnolla. Vuosien tauko nyt ollut kun vakkari muutti pohjoiseen oli ukm myös. Uk. 60v 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Kyllä olen muutaman kerran kokeillut,ja haluun lisää luotettavalta kaverilta Onko aloitus sinun? Ap 151 merkki puutuu. 
- Anonyymi kirjoitti:- Ilmeisesti numerosi yläpito poistanut en kerennyt ottaa talteen. Luottamus tärkeintä näissä asioissa, itsekkin muutaman kerran saanut nauttia kun naitu kunnolla. Vuosien tauko nyt ollut kun vakkari muutti pohjoiseen oli ukm myös. Uk. 60v - Olis kiva nussii,oletko aamu virkku? 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Olis kiva nussii,oletko aamu virkku? Kyllä olisi, olen aamu ihminen. 
 Oletko Jyväskylässä vai..
 Sain numerosi talteen. Ukm 60v
- Anonyymi kirjoitti:- Kyllä olisi, olen aamu ihminen. 
 Sain numerosi talteen. Ukm 60v- Kiva lähetä viestii 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Kiva lähetä viestii Onko vaimos kotona juuri nyt. 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Tulee kohta töistä Milloin hyvä viestitellä ehkä samalla nauttia kun keskustellaan. M 60v 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Tulee kohta töistä Tietysti jutella puhelimessa ehkäpä kuulla kun toinen la... 
- Anonyymi kirjoitti:- Milloin hyvä viestitellä ehkä samalla nauttia kun keskustellaan. M 60v - Lähetä niin yritän vastata 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Puh orkut kivaa Välimatkakaan esteenä nautinnolle kun molemmat nauttii aidosti toisistaan puhelimessa, kuulee kun toinen huutaa orgasmissa nautinnosta. M 60v 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Puh orkut kivaa Onko kotona vielä seksiä teillä kahdestaan. M 60v 
- Anonyymi kirjoitti:- Kyllä olisi, olen aamu ihminen. 
 Sain numerosi talteen. Ukm 60v- Puh orkut? aamulla onnistus 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Puh orkut? aamulla onnistus Vaimo tuli töistä kysyn onko aamu vuorossa kun muista yksi vapaa joko huomenna tai sunnuntaina. Tuun kuiteski olee yhteydessä kun yksin kotona. Alla jotain ilveilyä ethän sinä mukana siinä. Tiedän oon hyvä yhtymään myös puhelimessa koska aidosti nautin ja juttelen ilman estoja. M 60v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vaimo tuli töistä kysyn onko aamu vuorossa kun muista yksi vapaa joko huomenna tai sunnuntaina. Tuun kuiteski olee yhteydessä kun yksin kotona. Alla jotain ilveilyä ethän sinä mukana siinä. Tiedän oon hyvä yhtymään myös puhelimessa koska aidosti nautin ja juttelen ilman estoja. M 60v Noita hörhöjä joka aloituksessa kansi välittää kyllä kaveri tosissaan haluu naida sun perää... 
- Anonyymi kirjoitti:- Vaimo tuli töistä kysyn onko aamu vuorossa kun muista yksi vapaa joko huomenna tai sunnuntaina. Tuun kuiteski olee yhteydessä kun yksin kotona. Alla jotain ilveilyä ethän sinä mukana siinä. Tiedän oon hyvä yhtymään myös puhelimessa koska aidosti nautin ja juttelen ilman estoja. M 60v - Joo kuunnellaan musaa vaimo röökillä 
- Anonyymi kirjoitti:- Vaimo tuli töistä kysyn onko aamu vuorossa kun muista yksi vapaa joko huomenna tai sunnuntaina. Tuun kuiteski olee yhteydessä kun yksin kotona. Alla jotain ilveilyä ethän sinä mukana siinä. Tiedän oon hyvä yhtymään myös puhelimessa koska aidosti nautin ja juttelen ilman estoja. M 60v - Sunnuntai aamu vapaa vaimo töissä 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Sunnuntai aamu vapaa vaimo töissä Hei! Vaimolla olikin molemmat päivät vapaata. Huomenna yksin klo. 14- 21 käyn kaupasssa jossakin vaiheessa. Kiimassa kyllä nytkin kun mietin sua. M 60v 
- Anonyymi kirjoitti:- Hei! Vaimolla olikin molemmat päivät vapaata. Huomenna yksin klo. 14- 21 käyn kaupasssa jossakin vaiheessa. Kiimassa kyllä nytkin kun mietin sua. M 60v - Ok mulla kiirettä alkuviikko,koska nähdään 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Ok mulla kiirettä alkuviikko,koska nähdään Suunnittelin jos parin viikon sisällä lähtisin käymään maalla. 
 Olisko sulla paikka missä nauttia rauhassa. M 60v
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Suunnittelin jos parin viikon sisällä lähtisin käymään maalla. 
 Olisko sulla paikka missä nauttia rauhassa. M 60vPysähdy Siiliin kun ajelet, nussin kunnol peppusi. Asun yksin olen top. M 44 
- Anonyymi kirjoitti:- Suunnittelin jos parin viikon sisällä lähtisin käymään maalla. 
 Olisko sulla paikka missä nauttia rauhassa. M 60v- Ei ole mutta jotain vois järjestyy 
- Anonyymi kirjoitti:- Suunnittelin jos parin viikon sisällä lähtisin käymään maalla. 
 Olisko sulla paikka missä nauttia rauhassa. M 60v- Niin kyllä haluun sua,onko sulla mun numero niin vois lähettää kuvia 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Niin kyllä haluun sua,onko sulla mun numero niin vois lähettää kuvia Sory! Iski syys flunsan pari päivää petissä täysin. Numero tallessa, kunhan tokenen voisin laittaa kuvia kalusta ja pepusta. Jutellaan sitten ja katellaan kuvii saadaan varmaan nauttia kunnolla ja spermat lentää molemmat. M 60v 
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Niin kyllä haluun sua,onko sulla mun numero niin vois lähettää kuvia Postissa vois laittaa hyvin spermatun kortsun kierjeessä, runkais omaa kullia samaan kortsuun ja laukeis myös. Sitten tyhjentäis suuhun koko lastin, aah oispa kivaa. T. M 60v 
- Anonyymi kirjoitti:- Postissa vois laittaa hyvin spermatun kortsun kierjeessä, runkais omaa kullia samaan kortsuun ja laukeis myös. Sitten tyhjentäis suuhun koko lastin, aah oispa kivaa. T. M 60v - Pukki antas spermaa osoite minne lähetän,tai saat tuoretta mun kullista🥰 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pysähdy Siiliin kun ajelet, nussin kunnol peppusi. Asun yksin olen top. M 44 M44 Siilinjärvi!?Kuopiossa olis tiukkaa CD peppua tarjolla.t 50m Kuopio 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Postissa vois laittaa hyvin spermatun kortsun kierjeessä, runkais omaa kullia samaan kortsuun ja laukeis myös. Sitten tyhjentäis suuhun koko lastin, aah oispa kivaa. T. M 60v Buaahaa! 
 Spedellä irtoaa jo kumiukkoon ja lähetys kotiin 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiAp151 kirjoitti:Kyllä olen muutaman kerran kokeillut,ja haluun lisää luotettavalta kaverilta kun muutaman kerran saannut miestä peppuunsa kaipaa lisää 
- Anonyymimieluummin vaikka 3 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hei! Vaimolla olikin molemmat päivät vapaata. Huomenna yksin klo. 14- 21 käyn kaupasssa jossakin vaiheessa. Kiimassa kyllä nytkin kun mietin sua. M 60v meillä vaimo tykkää katsella kun mua nussitaan kunnolla 

- Missä mies ? 
- Saunomaan kantahäme tänään 
- AnonyymiKellään kiinnostusta Pirkanmaalla viedä 20v jätkän peppu neitsyys ota yhteyttä kik pirkanmaa34 
- Kuopiossa olisi peppua!! 
- AnonyymiOlisko Etelä-pohjanmaalta mitää? - Anonyymikyselly oon minäkin ei tullu vastauksia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kyselly oon minäkin ei tullu vastauksia No ei tunnu löytyvän, mistä päin olet? Minä tästä läheltä Seinäjokia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei tunnu löytyvän, mistä päin olet? Minä tästä läheltä Seinäjokia minäki seinäjoen alapuolelta olen.0len 60v 0k kok. ja näk.Ensi kertaa olsin asialla.kiinnostaiskos opettaa minua.Eronnut yksisn asusteleva olen myös 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei tunnu löytyvän, mistä päin olet? Minä tästä läheltä Seinäjokia Kyllä täällä olis xxl peppua tarjolla mitä sais jyystää kunnolla. kik sjkxxl06 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:minäki seinäjoen alapuolelta olen.0len 60v 0k kok. ja näk.Ensi kertaa olsin asialla.kiinnostaiskos opettaa minua.Eronnut yksisn asusteleva olen myös Missä päin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:minäki seinäjoen alapuolelta olen.0len 60v 0k kok. ja näk.Ensi kertaa olsin asialla.kiinnostaiskos opettaa minua.Eronnut yksisn asusteleva olen myös Koska nähtäis? 
- Anonyymijos peppua vailla j,järveltä löytyy heti 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kyselly oon minäkin ei tullu vastauksia kysy oikeesta paikastajalasjärvi kyrpää vailla oleva 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:jos peppua vailla j,järveltä löytyy heti meenkö huuhteleen ja rasvaamaan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kysy oikeesta paikastajalasjärvi kyrpää vailla oleva Kiinnostais missä päin Jalasjärviä olis? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:jos peppua vailla j,järveltä löytyy heti Kiinnostaa 

- AnonyymiMistäs pohjoisessa sais melaa? 
- AnonyymiUudenmaan alueella annan mielelläni tiukkaa peppua salaisesti ukkomiehelle. 
 Laita minulle sähköpostia
 jannunen@,meiliboxi.fi
- AnonyymiVaasa mies 60 - AnonyymiMies Vaasasta myös. 60v Bi 

- Anonyymitäältä saa ukm 63v 
- Anonyymikyllä sitä saa kun pyytää 
- Mielellään annan peppua ja suuhunkin saa nussia ei ne siitä kulu! 
- AnonyymiHaluaisin ottaa salaisesti suuhun hyvänkokoista mulkkua kumin kanssa, keskisuomessa olen... 
- AnonyymiLahdessa ois...löytyykö panijaa..?? 
- Tänne voisi kans tulla joku pepun hoitaja kylään kuopiossa.kik viestiä kuopiobi17582 
- Anonyymipohjoispirkanmaalla sais voin tyttöillä jos sulla paikka. 
- Anonyymituu tänne kyllä saat 
- Anonyymikyllä täältä saa 
- AnonyymiPridessä on perseilyä ym. tarjolla... sinne mylvimään! 
 https://pride.fi/pride-media/suomen-tasavallan-presidentti-alexander-stubb-ja-puoliso-suzanne-innes-stubb-ovat-helsinki-pride-viikon-suojelijoita-vuonna-2025/
- Anonyymitäällä olis peppua tarjolla riittäis useammallekin.kiimassa. 
- Anonyymilähden kohta yhden kaveri tykö saan kyrpää peppuun mut imemetään kans hyvin 
- Anonyymiminulla hyvä kiimaperse kainuu, 
- AnonyymiHeeheheheeehhheee!! Kaikki oli pelkkää fulaa eli kusetusta alusta loppuun! 
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321