Älkää vain suomen naiset suostuko ,mihinkään lapsien tekoon.poliitikkojen suosituksista .miesten laukaisu alustaksi .antaa purran ja orpon.kehottaa tekemään lapsia.älkää suostuko .älkää missään nimessä suostuko lapsienteko atomaataiksi miesten käskystä .
Yhteiskunta
7
127
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoiset psykoosit sieltä . Jättäkää lisääntyminen rokottamattomille. Niin se on parempi.
- Anonyymi
Parempi tosiaan on, ettei tänne kärsimään lisää syyttömiä tehdä. Nyt, kun sen välttäminen on tehty mahdolliseksi ja helpoksi.
Uutisista olemme nähneet ja joillakin on omaakin kokemusta, miten toisilla menee esivaltamme toimesta huonosti ja toisilla pohjattoman ahneilla älyttömän hyvin. Ei ne hyvintienaavat omilla ansioillaan tienaa hyvin, vaan toisia orjuuttamalla ja vähemmälle jääneitä rajusti riistämällä. Nimejä on nettilehdet täynnä, joten sieltäpä hae lähin riistäjäsi. Tosin kaikkien nimiä ei listoilla ole. Tuskin on Stuppiakaan, joka asuu loistopalatseissa (yhtä just korjattu kymmenillä miljoonilla euroilla, kirjoitti nettilehdet) ja seilaa ympäri maailmaa veronmaksajien laskuun Suomen asioista viis veisaten. Ei ihme, että Suomen valtio on konkurssissa, mutta ei se noita oligarkkejamme vaivaa.- Anonyymi
Käyppäs osoitteessa : Old.bitchute.com/pikkulammas jos saisit vähän osviittaa mitä täällä oikeasti tapahtuu.
- Anonyymi
Ei kaikesta voi poliitikkoja syyttää. Joskus pitää katsoa peiliin ja omaa sukuhistoriaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ei ole oikein kenellekään ja etenkään lapsille se, jos heitä siitetään ja synnytetään tänne maksamaan veroja ja eläkkeitä. Ei ihmiset ole mitään karjaa tai eläinkaupan kohteita.
- Anonyymi
Nyt on imaistu juutalaisten tarjoamaa ideologiaa niin antaumuksella että varmaan on pysyvää vahinkoa aiheutunut psyykeelle
4b! Tee ilmastoteko, älä hanki lapsia! - Anonyymi
Tätä lapsenteon välttelyä helpottaa juomattavasti se, että ns koronarokotteet teki lähes kaikista naisista mahoja. Ei tiineeksi et saa, vaikka polkisit kuin tulpatonta mopoa! Tämän takija Japani kielsikin ns rokotteet jo plandemian alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559