esim. Sara Siipola. Olen monesti kuullut, että heitä luullaan romaneiksi, mustalaisiksi, manneiksi mitä nimitystä haluaakin käyttää. Ei läheskään kaikki tummaveriköt ole romaneja. Osalla tummaveriköistä on luonnonkihara tukka, romaneilla on suora hiuslaatu. Mutta on helppo kiusata ja mustamaalata ihmistä sillä että väittää tämän olevan romani, vaikkei olisikaan. Tiedän tyyppejä, jotka tekevät näin henkilöille joille ovat kateellisia. Eikö ihmisluonteen pahuus koskaan väisty? Kadehtiminen, kiusaaminen ja haukkuminen on niin ala-arvoista. Romanit yleensä tunnistaa tehtävistä piirteistä ja koukkunokasta.
Brunetet ja tummaveriköt
5
237
Vastaukset
- Anonyymi
* terävistä piirteistä
- Anonyymi
Eihän täällä Suomessa ole kohta muita kuin tummaihoisia ihmisiä 😎.
- Anonyymi
Ihan kivasti tuossa itse profiloit kaikki romanit tietynnäköisiksi ja koukkunokiksi. Kyllä heitäkin on monen näköisiä, myös sinisilmäisiä! Itse taidat olla ilkeä ja kateellinen.
- Anonyymi
Ai romaneille vai?
- Anonyymi
Menneisyydestä on kokemus, mulla oli hyvin kaunis tyttö kaveri , molemmat siis olemme tyttöjä. Sitä haukuttiin yläasteella mustalaiseksi vaikkei siinä ollut mitään perää. En tiedä oliko kateutta vai mitä, ainakin kaverini oli huomattavan kaunis. Kukaan haukkumista ei ollut nähnyt hänen perhettään, itse kyläilin kaverini luona usein ja tapasin hänen sukulaisiakin. Yksikään heistä ei ollut mustalainen. Silkkaa ilkeyttä tuo oli, ihmisten pahantahtoisuutta. Kaverini on yhä aikuisena huomattavan kaunis ja hyvä ihminen. Olet AP. oikeassa aloituksesi suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002974136- 122111
- 1841954
- 1041403
- 661239
- 73907
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu56895IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2839Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119777Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59677