Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
Ihastuksen halaaminen
49
1132
Vastaukset
- Anonyymi
En ole halannut.
- Anonyymi
Mitä pitäisi tapahtua että halaisit?
- Anonyymi
En ole vielä halannut. Tuskin pystyn kuvittelemaan miltä se tuntuisi. Tulispa se päivä eteen.
- Anonyymi
Emme ole halanneet.
- Anonyymi
Aina nähdessä halataan ja suudellaan ❤️
- Anonyymi
Yhden kerran olen halannut erästä ihanaa naista, mutta siitä on jo liikaa aikaa. Tarvitsen läheisyyttä ja rakkautta. Olen sen hänelle kertonut, mutta silti hän ei ole halunnut tavata minua. 😞
- Anonyymi
Milloin ja miten olet kertonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ja miten olet kertonut?
Silloin, kun vielä nähtiin useammin.
Kahdenkesken olen kertonut tilanteestani hänelle.
- Anonyymi
Huh huh. En ole halannut mutta olen koskettanut häntä vahingossa. Jos saan joskus halata niin varmaan pyörryn 🥴
naiselle 40+- Anonyymi
Et ole koskenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole koskenut
Mistäs sinä sen tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole koskenut
Minua koski, hyvin pienesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua koski, hyvin pienesti.
Sormella ”sieltä” .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sormella ”sieltä” .
No niin, menepäs siitä jonnekin.
- Anonyymi
Miten voi koskea vahingossa? Tarkoituksella kuitenkin lääpit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla murkku tai muuten vaan tynnyrissä kasvanut. Kysy mamilta mitä se tarkoittaa jos et sitäkään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi käydä.
Miten? Kuvaile?
- Anonyymi
Ei me halattu, vaikka sitä molemmat odottikin.
- Anonyymi
Emme ole halanneet. Toivottavasti joskus halaamme. Se jää varmasti mieleeni ja tuntuu mahanpojassa asti aaltoillen koko kroppaan aiheuttaen kylmiä väreitä ❤️
- Anonyymi
Noin mullekin kävis 🤗😍
- Anonyymi
Ei pelkästään mieleen. Se tuntuu vieläkin kehossani, vaikka siitä on ikuisuus.
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Missä halasitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä halasitte?
Se oli se ainoa kerta kun olemme nähneet face to face.
- Anonyymi
no en, varmaa haju jäis mieleen 🙎🏻♂️Nuuh
- Anonyymi
Toivottavasti tuoksu..😚
- Anonyymi
En ole vielä päässyt halaamaan. Ensimmäinen kauan odotettu, pitkä lämmin halaus kaivattuni kanssa, tuntuisi aivan varmasti taivaalliselta. Ehkä vähän jännittävältä myös ❤️
- Anonyymi
Pari sekuntia ja se tuntuisi jo kuin olisi tullut kotiin.
- Anonyymi
Olen halannut. Ja jäi muistiin sekä psyykkisesti että ihan fyysisesti. Mulla oli salaisia tunteita naiseen eikä hänellä luultavasti ollut tietoakaan miltä halaus minusta tuntui. Alkukankeuden jälkeen siihen jotenkin suli. Ikäänkuin lämmin hehku valtasi koko miehen. Oli pakko irtaantua ettei toinen huomaa mutta varmasti aisti saman. Unohtumaton kokemus 🥵
- Anonyymi
Missä halasitte? Itse kokenut samoin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä halasitte? Itse kokenut samoin..
Näimme pitkän tauon jälkeen sattumalta.
- Anonyymi
Tuo "mielitiettyäsi" jotenkin kreisin tuntuinen sana. Vieressä oon istunut ja olisin halunnut kainaloon heti, mutta ei siinä sitten semmosia ehtinyt.
- Anonyymi
No eipä ny ole aikoihin tullu halailtua
- Anonyymi
Ei sitä halaukseksi voi sanoa.
- Anonyymi
Yhtä pariin otteeseen, toista ei.
- Anonyymi
En sukeltanut siihen kun ympärillä oli muita.ei sen olisi pitänyt antaa estää silti.
- Anonyymi
Olisit vain sukeltanut!
- Anonyymi
Etänä.
Samankaltainen sielu
Kaunis ja erilainen
Maanisia
Kultaseni rakastan. - Anonyymi
Hän jäi mieleen, minä tuskin. Hän oli niin hilpeässä tilassa.
- Anonyymi
Olen, jäi vaan yhteen kertaan, kun erehdyin sanomaan, että se tuntui hyvältä. Nainen totesi sitten, ettei sitten varmaan kannata enää halata🤔
- AnonyymiUUSI
🤔😔.
- Anonyymi
En tuntenut hänen kehoaan tarpeeksi, lähes ollenkaan, oman suurehkon vaatetukseni vuoksi ja pelkäsin koko ajan hänen suuttuvan tai loukkaantuvan tai pitävän minua vastenmielisenä. Ja itketti, koska hänen silmänsä näyttävät surullisilta. Kuvittelenko haikeuden?
Ja hänen äänensä saa itkemään, hän on muuttunut surulisemmaksi. Vai luulenko vain? Huoli ei ole minulle hyväksi. Niin ja voisin loppuelämäni halata.- Anonyymi
Milloin kuulit viimeksi?
- AnonyymiUUSI
Miksi pelkäsit? Kuulostaa surulliselta tämä. 😔
- Anonyymi
olen, se tuntui kuin olisi uinut krokotiiliä karkuun ja suudellut ensimmäisen kerran näytelmäkerhon estraadilla, esiripun laskeutuessa kevyesti kuin sillkipusero.
- AnonyymiUUSI
J00
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J00
Rutistetaan ja hellitään
- AnonyymiUUSI
On jäänyt mieleen. Ehkä jopa negatiivisesti. Toinen ei ollut täysin siinä mukana (ehkä ei uskaltanut) ja latisti fiiliksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131722Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521295Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2401267Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807