Crash 2, salaiset maat

Apua kiitos

1. Kun menee esim. Bear Downin loppuun, ja siellä ihan lopussa hyppelee jääpalikoita pitki erilliselle "saaritasanteelle", pääsee paikkaa, jossa on viisi leveliä. Tämä on linnamainen. Tiedän, miten kolme niistä saa auki, mutta tahtoisin tietää miten pääsen niihin kahteen muuhun, eli Level 14 ja 26.
Olen saanut auki sieltä Air Crash (Level 07), Snow Go (Level 02) ja Totally Fly (Level 27).

2. Miten Cold Hard Crashista saa kerättyä kaikki laatikot? Olen pelannut sen monta kertaa läpi, ja aina jää 1 laatikko puuttumaan. Mistä tämä johtuu? Olen yrittänyt "etsiä" sutä, mutta en löydä, enkä ymmärrä mistä tämä johtuu.

3. Levelissä Hang Eight on sellainen paikka, jonne pääsee sinisellä timantilla. Siellä paikan lopussa, kun voi lähteä sinisellä timantilla poies, on takana taso, jossa on kaksi lihansyöjäkukkia. Taman tason, ja sinisen timantin välillä on vesialue.
Olen aina miettinyt, pääsekö sieltä jonnekin salareittiin, vai ei? Olen yrittänyt mennä sinne eri hypyillä, mutta tuloksetta.

Kiitoksia todella paljon jos joku tietää osaan/kaikkiin vastaukset =)

4

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua kiitos

..kukaan tosiaankaan tiedä? Vai viitti auttaa? Harmi.
      Tiedän, tämä on vanha peli, mutta jos joku voisi auttaa, olisi todella kiitollinen! =)

• Crash-Fani<3

tiiätkös jos tietäisin muita kun noi ni voisin kertoa mutta mulla on aivan samanlaiset tiedot ku sullakin, ihan samat ja oon myös ihmetelly niitä..:/ja haluisin myös niihin vastaukset. anteeks etten voinu auttaa..:) mutta tiiätkö (Crash Bandicoot -the wrath of cortex) että mitä siinä vikassa tasossa pitää tehdä?

• Cortex

1. Yks salari on ainakin toisessa niistä kentistä joissa kukat ampuvat kukkia. Noin kentän puolivälissä on kuilun keskellä tasanteella sellainen kukkanen. Siihen kun mäsäyttää mahalleen niin salari aukeaa.

Toinen kysymäsi salapaikka on Unbearable-kentän lopussa, kun iso jääkarhu on tippunut kuiluun. Kun hyppää kuilun yli ja lähtee käppäilemään samaa tietä takaisin päin pääsee niinikään salariin.

2. Cold hard Crashissä on bonustasolla piilotettulaatikko. Siinä on sellaisen lumisen korokkeen jälkeen kaksi sellaista pomppulaatikkoa allekkain, toinen maassa, toinen leijuu ilmassa. Kun hyppää ylemmän päälle, löytää piilolaatikon.

3. Eipä siellä mitään ole. Hämäystä...

• "Apua kiitos"-imm...

Kaikesta oli todella paljon apua. Kiitos kiitos ja kiitos =) Nytpä eivät nämä enää vaivaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe