Kuinka monella Juukalaisella on Alter Ego?
Alter Ego Juuassa
23
250
Vastaukset
- Anonyymi
Alter egona suosituin on mister keljes. Kivekset on postilaatikon välissä ja persnahat kärisee parilalla.
- Anonyymi
Röpöllä on myös samanlaisia intressejä.
- Anonyymi
Onko vanhantien performanssista vertaansa vailla? Hyötyisikö kukaan? Ikkuna mällätty ja esinahkalla kilometrit takana.
- Anonyymi
Vanhemmillasi ja sinulla?
- Anonyymi
Jokaisella. Elä ihmeessä tule Juukaan.
- Anonyymi
Saako Juuassa ahnusta ? muutkin kun Juukalaiset ?
- Anonyymi
Ei saa. No ehkä teidän perheessä saa muttei muualla.
- Anonyymi
Alter Ego on juukalaisen supermiehen tärkein suojatti. Vitunnahkaviitta ja kryptoniittia on edif kuppakulli.
- Anonyymi
Isäsi tuntomerkit?
- Anonyymi
Nyrkki sinne ja menoksi !
Tule ihmeessä Juukaan !
Täällä on kaikki ! - Anonyymi
Nyrkki perseessä on hankala juosta.
- Anonyymi
Kyllä se Juualaisella onnistuu sekin
- Anonyymi
Pelkkä nyrkki ei tyydytä. Ranteita myöten vaan anus aukkoa kauhoa.
- Anonyymi
Jelly jortikka kiepistä.
- Anonyymi
Benötigt viel Vaseline, NEIN, wenn es trocken ist
- Anonyymi
Saako viel Vaseliinia kiepistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako viel Vaseliinia kiepistä?
Ei, lainaa vain isältäsi kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, lainaa vain isältäsi kuten tähänkin asti.
Vesi vanhin voitehista.
- Anonyymi
Onko kukaan vedelly takaa päin asuntovaunussa. Saitko alter egon vai orgun.
- Anonyymi
Alter egoni on mustakaapu ja jatkuva stondis.
- AnonyymiUUSI
Isäsi?
- AnonyymiUUSI
Miten saa jatkuvan stondiksen? Onko niksi pirkka ohjeita tai muita poppa konsteja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isäsi?
joo, isä on sexy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973