Haaveilen lähes päivittäin seksistä toisen naisen kanssa. Uneksin tilanteesta, jossa lesbo nainen (joka tietää mitä tekee) viettelisi minut ja pääsisin harrastamaan seksiä hänen kanssaan... Tahtoisin naisen nuoltavaksi ja erityisesti tahtoisin itse nuolla naista - ja vaikka mitä muuta. Olen hieman alle 30-vuotias nainen. Voisikohan tällaiseen tilanteeseen päästä, jos lähtisi viettämään iltaa esim. Mixei-yökerhoon? :)
Suurimpana fantasiana seksi toisen naisen kanssa...
11
2094
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy kotonas siiderivalas hyh hyh 🤮🤢
- Anonyymi
Onko sinulla kovinkin paha olla? Hae apua, jooko.
- Anonyymi
Vajakkien kanssa on tietysti turha yrittää keskustella. Mulla on vähän paha mieli sun puolesta, kun et edes ymmärrä olevasi avun tarpeessa. Toivottavasti tajuat sen vielä joskus, ennen kuin on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Viestiä suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin kaikki haluamasi ja toivomasi kyllä järjestyy ja parhain päin
- Anonyymi
Kerro toki hieman lisää... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki hieman lisää... :)
Suoraan postin kautta kerro tietenkin
- Anonyymi
Ihana. Mäkin haaveilen samaa. Mutta nyt en toteuta vielä mitään.. Pillun nuoleminen olisi minustakin taivaallisen ihanaa
- Anonyymi
Parikymmentä vuotta sitten naisystäväni löysi aivan tavallisesta yökerhosta samanlaista seuraa mitä sinä etsit. 90%sti naisia ei edes haitannut, että minä miehenä katselin heidän pillunnuolemista sivusta.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas eunukki
Sinäkin, vajavaisuudestasi huolimatta, saattaisit löytää seikkailuja, jos vaan uskaltautuisit pois siitä koneen äärestä. Nyt vain huutelet muille ”vain unelmissas eunukki”, koska tuollainen on sinulle niin etäistä ja mahdotonta.
- Anonyymi
Itse heittäisin katselijat pihalle, mutta kivaahan toinen nainen olisi leikkeihin löytää, ihan kaksisteen vaan... 😋 Toki vaikka kolmen naisen voiminkin, enempi parempi 🤐
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775802- 353191
- 442818
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1021888
- 1771847
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241508Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278