Moskovan pommitukset ovat alkaneet.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ymmärtäähän sen.venäjältä on aseet ja miehet totaalisen loppu.ensiviikolla ukrainan lippu liehuu kremlissä
- Anonyymi
Ei ole mahdoton ajatus ollenkaan.
Ryssä on heikko. Ryssä aloitti sodan. Ryssä joutaa hävitä , tuhoutua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdoton ajatus ollenkaan.
Ryssä on heikko. Ryssä aloitti sodan. Ryssä joutaa hävitä , tuhoutua.😁t.toverin peku
- Anonyymi
Putikka itkee ja rukoilee Trumppia apuun. Toivottavasti Trumppi ymmärtää kenellä se mustapekka oikeasti on kädessä.
- Anonyymi
Trumppi kyykyttää kohta Putinia
Laskee barrelihinnan alas niin sakkaa venäjän öljyn myynti (aseteollisuuden rahoitus) - Anonyymi
Kilpajuoksu kohti Moskovaa on todella käynnissä. Monet länsimaiset yritykset kilpailevat, kuka pääsee ensimmäisenä Venäjän valtaville markkinoille, kun Ukraina on eliminoitu ja rauha palailee vähitellen. Vahvimmilla ovat ne viisaat yritykset, jotka eivät koskaan poistuneetkaan Venäjältä. Trump tekee kohta diilin ja sen myötä myös amerikkalaiset yritykset voivat palata Venäjälle. Olen melko varma, että Suomi on tässäkin kisassa suuri häviäjä, kuten yleensä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406