Vappu tahtoo kaikkien syövän hänen kädestään! Kirja on kaupoissa, ei kun ostamaan kaikki YH:t, vaikka velaksi, jos ette muuten pysty! https://www.suomi24.fi/viihde/vappu-pimia-tunnustaa-ei-sietaisi-tata-miehessa-olisi-mulle-saman-tien-etta-juu-ei?ref=s24
Itseääntyrkyttävä Vappu Pimiä on tehnyt uuden RUOKAKIRJAN!!!!
26
312
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tähänkin kirjaan saatu tukea, niin kuin korona aikaan?
- Anonyymi
Raha tulee aina rahan luokse 🤠.
- Anonyymi
Miksi ihmiset inhovat eteenpäin pyrkiviä ihmisiä tämäkin sentään tekee töitä!
On osaava ja sana hallussa . Tehokas nainen on vain ilmeisesti kateuden kohteena
- Anonyymi
Ostettu on, enkä ole yh, enkä köyhä.
- Anonyymi
Vappu pimiä vanha oravan nahka🤮
- Anonyymi
Kiva idea , hyviä ohjeita
Eikä hänen tarvi tyrkyttää itseään , häntähän pyydetään ohjelmiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappu pimiä vanha oravan nahka🤮
10:29 Vanha? Ei 46 v. mikään vanha ole😂 ja mikä ihmeen oravan nahka?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva idea , hyviä ohjeita
Eikä hänen tarvi tyrkyttää itseään , häntähän pyydetään ohjelmiinheippa Vappu!
- Anonyymi
Vappu on osaava, reipas, aikaansaava nainen. Tehkää kateelliset perästä.
- Anonyymi
Tuota kirjaa en ostaisi, vaikka saisin ilmaiseksi ja lisäksi 100 euroa ruokarahaa - EN!
- Anonyymi
"Et ostaisi, vaikka saisit ilmaiseksi ja lisäksi 100 euroa ruokarahaa"?
Jotan outoa tuossa lauseessa ON...et ostaisi, vaikka saisit ilmaiseksi...😂🤣
- Anonyymi
Jos ihminen ei osaa tehdä ruokaa ilman Vappua, surkeasti on asiat.
- Anonyymi
No eihän se siitä kiinni ole, hölmö! Mietihän uudelleen, jos osaat.
- Anonyymi
Täyttä skeidaa koko kirja.
- Anonyymi
18:10 Miten sä voit noin sanoa, kun et ole koko kirjaa edes avannut! Tuli ostettua ja monta hyvää reseptiä löytyi, joita aion kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18:10 Miten sä voit noin sanoa, kun et ole koko kirjaa edes avannut! Tuli ostettua ja monta hyvää reseptiä löytyi, joita aion kokeilla.
ciao, Vappu!
- Anonyymi
Kateelliset täällä panettelee, kun itsestä ei ole mihinkään. Vappu ja hänen miehensä tulot ovat sellaiset, et köyhät ja kateelliset kyykkyyn...
- Anonyymi
Jos ostaisin kirjan niin ei olisi varaa ostaa sitten sitä vähääkään ruokaa.
- Anonyymi
Kokkaamiseen olen tarvinnut yhden kirjan, jossa perusreseptit. Loput katson netistä. Koulu ja koti aikanaan opettanut. Mitä erikoista on Vapun kokkaamisessa
- Anonyymi
Noilla resepteillä tuskin kovin hyvää saa aikaan. Parempia reseptejä löytyy ilmaiseksi monestakin paikasta.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä henkilöstä. Mutta sitä en vain ymmärrä, miksi useimmat hänen keittokirjaohjeistaan ovat ihan yleisiä ohjeita. Otetaanpa nyt vaikka esimerkkinä saaristolaisleipä. Ihmiset ovat kuulema aivan hullaantuneina tiedustelleet reseptiä. Vapun resepti on aivan sama kuin mikä tahansa netissä oleva. Tämähän onnistuu siis keneltä hyvänsä, joka osaa lukea ohjeet, ostaa kaupasta ainesosat ja sitten vain sekoittamaan kaikki ainesosat keskenään. Ei vaadi kuin sen, että omistat kaksi leipävuokaa, uunin, tarvittavat aineet ja mahdollisesti pakastimen,koska leipä on aika tuhtia syötävää .
- Anonyymi
Rahaa on pakko saada lisää vaikka millä konstilla ja sen taidon ainakin Vappu osaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa on pakko saada lisää vaikka millä konstilla ja sen taidon ainakin Vappu osaa tehdä.
Pois kateus ja katkeruus, jokainen voi ansaita vaikka miljoonia ja siihen tarvitaan ahkeruutta ja intoa tehdä omaa työtään.
- Anonyymi
Onko käytetty kierrätys paperia kirjan tuottamiseen?🧌
- Anonyymi
Jos haluaisin ripulin niin sitten voisin ostaa tuon kirjan.
- Anonyymi
Ruoka on hänen erikoisalaa.
Kohta valas ei enää mahdu televisioruutuun. - Anonyymi
Vapun reseptit on suurelta osin kopioita ja hyviä ruokaohjeita on netti pullollaan, että älkää nyt hyvät ihmiset tuollaiseen pimiän kirjaan rahojanne tärvätkö.
- Anonyymi
Ahne nainen joka paikassa tekopirteä ja juuri luin, että tuottaa viiniä Etelä- Afrikasta Kurosen kanssa.
Vappu orgnic red viini. Saanut usieta huomautuksia laadusta, valvonnasta ja palkoista.
Palkat alipalkkoja, lapsityövoimaa ja valvonta olematonta viinille.
Tuota viiniä ei siis kannata ostaa kun lukee taustoja , valmistusta ja muuta epäselvyyttä.
Kyllä mnee maku suomaisiin yrittäjiin, minä-minä joka paikassa ja tislataan vaikka kuravettä, jotta saadaan paljon rahaa ja mammonaa. Missä laatu ja eettisyys.
Kyllä menee maku joka paikassa kun avaa ruudun niin aina MTV3lla ja mihin hän pyrkii, oliis kotirouva kun herra on miljoonikko. Luulsiis olevan varaa siihen.
Antaisi toislle nuo juontohommat ja siirtyisi takavasemmalle. Kirjoittaiis kirjoja ja joisi sitä epäpuhdasta rapaviiniä, jonka laatua on kyseenalaistettu joka paikassa ja työtavat sekä epäpuhtaus ja tilat sekäpalkkaus tekijöillä on heikkolaatuista. Itse pitää saada rahaa mutta ei makseta tekijöille köyhille. Tyypillistä yrittäjyyttä. Häpeän ja en ostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672