https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/9827564b-f46a-49c5-8234-29485bc19e35
Kuinka kauan menee ennen kuin nämä paksukalloiset metsästäjät tajuaa ettei sitä koiraa kannata laskea metsään?
Minulla on metsästyskoira, tosin jo ikää sillä 12 vuotta mutta en laske jänisten perää koiraa sillä on susi vaara sekä heikot jäät, mutta minä olenkin hieman fiksumpi kuin nämä muut😊
Yhä vaan tapahtuu näitä!!
24
368
Vastaukset
- Anonyymi
Onko metsästyksen vastustaja hommannut "metsästyskoiransa" Viron katukoiria pelastamalla? 😂
- Anonyymi
https://metsastajaliitto.fi/uutiset/metsastajaliitto-vaatii-muutoksia-susi-vei-jalleen-koiran-joensuussa
Taas ollut asialla metsästäjä joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan vaan päästänyt koiransa metsään.
Miksi metsästäjät eivät ammu koiraansa navetan takana, olisi koiralle kivuttomampi lähtö?- Anonyymi
Hesavihreiden riveistä Hukka-analyytikko pudottautuu jälleen kevään vaalimittelöissä.
- Anonyymi
Jaaha, kommenttini osui taas oikeaan, kun poistatit viestini. 😂
No uudelleen. Susilyyti kirjoittakoot näitä spämmejään omalla nimimerkillään vastustajissa, niin ei tarvi metsästys palstaa puskatrollata. 😉🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, kommenttini osui taas oikeaan, kun poistatit viestini. 😂
No uudelleen. Susilyyti kirjoittakoot näitä spämmejään omalla nimimerkillään vastustajissa, niin ei tarvi metsästys palstaa puskatrollata. 😉🤭HahahaHAJAJAjahaaa
- Anonyymi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/585114d5-7278-4bdb-ac6c-4e103d4275d5
...ja lisää vastuuttomia metsästäjiä. - Anonyymi
https://www.kouvolansanomat.fi/paikalliset/8054462
Taas ollut asialla koiraansa ajattelematon metsästäjä. Niin homo on ollut päästä ampumaan että koira on pitänyt laskea suden suuhun.
Käsittämättömiä tollukoita. Metsästäjät kehuvat että koira on heidän paras ystävä mutta miksi se paras ystävä lasketaan suden tapettavakso?- Anonyymi
Onko susilyytillä vastustajissa tylsää, kun aloitit jatkuvan metsästyspalstan trollaamisen? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko susilyytillä vastustajissa tylsää, kun aloitit jatkuvan metsästyspalstan trollaamisen? 😂
Ei ihme että viestejäsi poistetaan kun luulet että olen susilyyti eli haukut väärää puuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että viestejäsi poistetaan kun luulet että olen susilyyti eli haukut väärää puuta.
Metsästyksen vastustajat menee kaikki samaan laariin eivätkä kuulu tälle palstalle. 😂
- Anonyymi
Susi on ollut ennen metsästäjää luonnossa. Metsästäjä on luonnossa vieras laji joka tulisi poista luonnosta.
- Anonyymi
Aina voit aloittaa itsestäsi. Luonto ilman metsästyksen vastustajaa ja suomi ilman sossupummia on kaikille parempi paikka. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voit aloittaa itsestäsi. Luonto ilman metsästyksen vastustajaa ja suomi ilman sossupummia on kaikille parempi paikka. 😂
Kyse oli metsästäjistä. Yritä ymmärtää lukemasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli metsästäjistä. Yritä ymmärtää lukemasi.
Helpottaako aamuinen metsästys vastainen massatrollaamisesi? 😂
- Anonyymi
Ei ainakaan minun jahtimailla susia ole vielä näkynyt😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaako aamuinen metsästys vastainen massatrollaamisesi? 😂
Helpottiko kun sait taas trollata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottiko kun sait taas trollata?
Näytähän herra metsästyksen vastustaja täältä yksikin kommenttini jossa trollaisin metsästäjiä? Ai ei taaskaan löydy 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytähän herra metsästyksen vastustaja täältä yksikin kommenttini jossa trollaisin metsästäjiä? Ai ei taaskaan löydy 😂😂
Ei oo susia näkyny ku riistakameran ohjelma sippasi. Ohjelman uusinta ei onnistunu.
Riistakamerassa ei pidä olla ohjelman uusimistarvetta, ei mitään sovellusta (maksullinen) eikä pilven kautta lähetystä. Kuva suoraan sähköpostiin on hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä trollaat tätä palstaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä trollaat tätä palstaa!!
Todista asia näyttämällä täältä meille kaikille helposti sellaisia tekstejäni lainaten missä trollaan? Muuten uhosi on tyypillistä metsästyksen vastustajan öyhötystä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista asia näyttämällä täältä meille kaikille helposti sellaisia tekstejäni lainaten missä trollaan? Muuten uhosi on tyypillistä metsästyksen vastustajan öyhötystä. 😂
Juurihan tuota postasit trolliviestisi.
Kaikki viestit mitä tänne postaat on trolliviestejäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan tuota postasit trolliviestisi.
Kaikki viestit mitä tänne postaat on trolliviestejäsi.Olen sama mieltä! Täyspäiväinen trolli täällä, mitähän muita palstoja tämä trolli mahtaa sotkeakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sama mieltä! Täyspäiväinen trolli täällä, mitähän muita palstoja tämä trolli mahtaa sotkeakaan?
Joo minäkin kompaan tätä, olen metsästänyt yhtä soittoa kohta viisikymmentä vuotta. Joka ikinen päivä syksyisin.
Trolli tuo on,trolli mikä trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minäkin kompaan tätä, olen metsästänyt yhtä soittoa kohta viisikymmentä vuotta. Joka ikinen päivä syksyisin.
Trolli tuo on,trolli mikä trolli.Miltä tuntuu käydä keskustelua itsesi kanssa kompaten herra metsästyksen vastustaja? 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1007532Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3666616Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite613954Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293699Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1942175Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os201887- 621650
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181596Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11480Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11477