He tienaavat pian rahaa lehmänpierulla eli 💩💩💩 lehmänpaskalla
Savossa osataan se mitä ei osata Pyhäjärvellå
31
399
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten ihan hyvä juttu mutta lehmät eivät piere vaan röyhtäilevät mikä muuttuu ajan myötä hiilidioksidiksi kasvien ja luonnon käyttöön.
- Anonyymi
Ai ei vai no sullapa on siisti emäntä
- Anonyymi
Hevoset pierii.
- Anonyymi
Täällä ei osata muuta kun jauhaa tyhjänpäivästä paskaa toisista. Junttikylä kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Oletko viisas ja jalo
- Anonyymi
Miltä jauhettu sit maistuu 🤣 Kerro ny ku tierät
- Anonyymi
Mielenterveys ongelmia tuntuu olevan aika monella, kun lukee tämän sivuston juttuja.
- Anonyymi
Samaa mieltä 👍. Hulluus vaan kasvaa.
- Anonyymi
Mikä on mielenterveyden ongelma ? Kuka osaa kertoa omia kokemuksia 🤣
- Anonyymi
Pieniä on silakat joulukaloiksi, Kiuruveellä vain 80 millin urakka, täällä sentään miljaardi-bisnekset.
- Anonyymi
😆 taitaa olla myös se ero, että Kiuruvedellä se on varma juttu vaan Pyhäjärvellä tuo miljardi homma on kunnan isien haavekuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆 taitaa olla myös se ero, että Kiuruvedellä se on varma juttu vaan Pyhäjärvellä tuo miljardi homma on kunnan isien haavekuva
Haaveissa oot mun 🤣💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveissa oot mun 🤣💩
Persujen ja Keskustan vaalituvissa odotellaan vaan pylly pystyssä,että joku toisi Tummelia.
- Anonyymi
Valtiovarainministeri elää vuoteen 2106 asti sossun tuilla ja loi 100 000 tuhatta työtöntä 🤣
- Anonyymi
Tuo tuulimylly touhu on sen jälkeen ongelma...jos tulee konkurssi
- Anonyymi
Kunnan isien vihreys ja viherloikka: kunnan omistamassa lämpökeskuksessa poltetaan ÖLJYÄ!!!
Ja suuren luokan jopa miljardien energiäkäänne:
Energiapitoinen puhdistamo liete pumpataan NEVALLE!!
Siinä kunnanjohdon VIHERTOTUUS!
🤣
Voi ressukat.- Anonyymi
Mitäpä hullu muuta?
- Anonyymi
Nokea pukkaa, suodatin puuttuu, rikkooko joku lakia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokea pukkaa, suodatin puuttuu, rikkooko joku lakia
Meijerin myymälössä myydään Tummelia,nännikumeja vaalikäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meijerin myymälössä myydään Tummelia,nännikumeja vaalikäyttöön.
Siitä puhe, mistä puute, pätee ylläolevan kirjoituksentekijään.
Toivottavasti hän löytää kaltaistaan seuraa , ja elää miehisen elämänkumppaninsa kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti, niin kuin sadussa kerrotaan.
Sitten me muutkinsaamme rauhan kirjoitella, kun tämä yksilemmenkipeä kuvatus saa toivomaansa herraseuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe, mistä puute, pätee ylläolevan kirjoituksentekijään.
Toivottavasti hän löytää kaltaistaan seuraa , ja elää miehisen elämänkumppaninsa kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti, niin kuin sadussa kerrotaan.
Sitten me muutkinsaamme rauhan kirjoitella, kun tämä yksilemmenkipeä kuvatus saa toivomaansa herraseuraa.Pyhäjärvellä on paremmat miehet kuin Siikajoella?
- Anonyymi
Joo kyllä kunta öljyä polttaa!
- Anonyymi
Miksi ei polttaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei polttaisi?
Meillä onkin miehiä polttamassa ei mitään siikajokisia.
- Anonyymi
Miljaardissa on paljon enämpi nollia kuin miljoonassa vaikka hommat ei onnistuisikaan eli imekää parsaa.
- Anonyymi
Pyhäjärvi hinku-kunta eli hehkutetaan päästöjen alennustalkoita. Joo jospa muut tekisi.
Ite kunta polttaa lämmön tuotannossa vielä nyt vuonna 2024 öljyä!!!
Mikä on uskottavuus? Nolla =0 - Anonyymi
Pyhäjärvi on edelläkävijä energiakäänteessä! Suomen mittakaavassa eniten tuulivoimahankkeita! (Toteutumattomia)
Kaukolämpö kattilassa poltetaan edelleen ÖLJYÄ!- Anonyymi
Miksi ei poltettaisi? Jos nyt alettaisiin muutamaan kaukolämmön tuotantotapaa nopsasti niin Tenho huutaisi kurkkusuorana, että meillä ei ole varaa siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei poltettaisi? Jos nyt alettaisiin muutamaan kaukolämmön tuotantotapaa nopsasti niin Tenho huutaisi kurkkusuorana, että meillä ei ole varaa siihen.
Ja Heikki Kepusta aloitti jälleen työnsä eli nälvimisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Heikki Kepusta aloitti jälleen työnsä eli nälvimisen.
Otttaako luonnevikaiselle koville?
- Anonyymi
ABC voisi laittaa kyltin: meillä lämmitellään vihreästi öljyllä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549