Vein tänään jätteitä sinne. Asvaltissa oli paljon bensaläikkiä. Ei voinut olla astumatta sellaiseen poismennessä.
Vuoreksen jäteasema
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät, että ne olivat bensaläikkiä?
- Anonyymi
Mitä muuta olisivat voineet olla? Öljyä?
Jostain pakusta vuotanut dieseliä.
- Anonyymi
Persupensa on nyt niin halpaa, että kelpaa roiskia ylimielisesti ympäriinsäkin. Ei hyvä luonnolle
- Anonyymi
Jäteautojen biodieseliä.
- Anonyymi
Okei sitä oli aika paljon siellä. Ikinä en ole nähnyt niin paljon bensaläikkiä kuin siellä. Voisi siivota myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei sitä oli aika paljon siellä. Ikinä en ole nähnyt niin paljon bensaläikkiä kuin siellä. Voisi siivota myös.
Ei siellä ole kiva kävellä kun kengän pohjaan voi tarttua jotain polttoainetta ja muutenkin näytti joltain polttoaineen kaatopaikalta koko paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013