Iltalehdessä tänään on sinkkujen päivä kaalimadossa ja seksivälineet useiden kymmenien ale prosentteja jopa puoleen hintaan tai allekkin dildoja teko peniksiä taikasauvoja ym ja tinderinaisille kondomeja melkein ilmaiseksi
Sinkkunaisille vinkki
37
332
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kantsii mennä ostoksille
- Anonyymi
Miksi ruokkia ihmistä asioilla joita ei oikeasti ole? Kai sinä nälkääsikin syöt muovileluja?
- Anonyymi
En tarvitse. Hankkikoon he, joilla on moisille tarvetta.
- Anonyymi
En tarvitse. Mulla on kaksi tervettä kättä, muulle ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse. Mulla on kaksi tervettä kättä, muulle ei ole tarvetta.
Mielikuvitus on kans kiva ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitus on kans kiva ;)
No jos sellasta erikseen tarvii, niin sitten varmaan noinkin. Ei mun tarvitse sen ihmeemmin mitään kuvitella.
Itseltäni alkaa ideat loppumaan.. mitäpäs se välis suosittelisi, on vähän liikaa tarjontaa, vaikea päättää🤔 tai saa toki joku muukin suositella jos tietää jonkun kivan vempaimen?
- Anonyymi
Oletko kyllästynyt Danieliin?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kyllästynyt Danieliin?
On niin kovin kylmä kaveri näin ”talviaikaan”🥶🥶🥶
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Haasta palstan neuloosiin sairastuneet neulomaan Danielille lämpimät vaatteet :)
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Onko Danskulla huono ääreisverenkierto 😯
- Anonyymi
Jokos olet koettanut niitä satisfyereita/womanizereita jotka imee ja värisee yhtä aikaa?
Jos olisin nainen, niin tilaisin heti kokeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos olet koettanut niitä satisfyereita/womanizereita jotka imee ja värisee yhtä aikaa?
Jos olisin nainen, niin tilaisin heti kokeeksi.Eikö aleen laiteta sellaista epäkurantyia kamaa?
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Haasta palstan neuloosiin sairastuneet neulomaan Danielille lämpimät vaatteet :)
Hei hyvä idea😁👍🏼
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin nainen, niin tilaisin heti kokeeksi.Satisfyer jo löytyy vähän olen sen kanssa tullut tässä kuukausien aikana sinuiksi. Mutta se on tavallaan joko liian ei miltään tuntuva, tai jopa liian tehokas, sekään ei siis ole hyvä..
Kaipailisin jotain uusia vibraattoreita, mutta kun valinnanvaraa on liikaa.. niin en tiedä mitä tilaan😬🤷🏻♀️ on tullut tilattua hutiostoksia, niin ei viitsi ostaa ihan mitä sattuu.. eli ne joissa on asiakkaan kommentteja vois olla parempia tai luotettavampia valintoja.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Satisfyer jo löytyy vähän olen sen kanssa tullut tässä kuukausien aikana sinuiksi. Mutta se on tavallaan joko liian ei miltään tuntuva, tai jopa liian tehokas, sekään ei siis ole hyvä..
Kaipailisin jotain uusia vibraattoreita, mutta kun valinnanvaraa on liikaa.. niin en tiedä mitä tilaan😬🤷🏻♀️ on tullut tilattua hutiostoksia, niin ei viitsi ostaa ihan mitä sattuu.. eli ne joissa on asiakkaan kommentteja vois olla parempia tai luotettavampia valintoja.Tai sit hankit sen oman miehen joka tekee sinulle kaikkea kivaa
- Anonyymi
Voisitko välis häipyä idioottineuvojesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aleen laiteta sellaista epäkurantyia kamaa?
VilmaKyllä niissä ale tuotteissa voi myös olla ihan hyviä vempaimia. Esim jos jostakin tuotteesta tulee uudempi malli, niin vanhat myydään pois.
Olen miettinyt sellaista. Mutta niiden kokeilu arvostelut on olleet vähän niin ja näin esim dildo osuus olisi liian pitkä, eikä näin olleen se kielipää yllä kaikilla edes klitorikselle.. 🤷🏻♀️ Eikä sellaisesta viitsisi maksaa yli 50€ ja todeta joo ei sovi omaan värkkiin🤭
Mutta muuten hyvä idea👍🏼Anonyymi kirjoitti:
Tai sit hankit sen oman miehen joka tekee sinulle kaikkea kivaa
Ei sitä ”omaa”miestä noin vaan hommata.. eipä nyt oo sattunut tulemaan vastaan ketään sopivaa.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei sitä ”omaa”miestä noin vaan hommata.. eipä nyt oo sattunut tulemaan vastaan ketään sopivaa.
Onko kaalimadolla niin suppea valikoima:)
Höh, luulisi että yksi mies paketoitavaksi löytyisi.
Ei takuuta, eikä palautusoikeutta:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Onko kaalimadolla niin suppea valikoima:)
Höh, luulisi että yksi mies paketoitavaksi löytyisi.
Ei takuuta, eikä palautusoikeutta:)
AVPitänee tyytyä joulukalenteriin, siinä olis yhtä pakettia 24-päivää.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Pitänee tyytyä joulukalenteriin, siinä olis yhtä pakettia 24-päivää.
Osta suklaa kalenteri, jokaisen luukun alta paljastuu makeampi yllätys mitä yksikään meistä miehistä voi olla.
AV Anonyymi kirjoitti:
Osta suklaa kalenteri, jokaisen luukun alta paljastuu makeampi yllätys mitä yksikään meistä miehistä voi olla.
AVNo kieltämättä, ette ole suklaata😁 itse en ole mikään suklaa hiiri, niin ei oo sillä tavalla mun lempiherkku.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä niitä on joka paikassa ehkä olet ronkeli tai et edes tutustu heihin tai katselet vain rikkaita miehii kyllä köyhissäkin on muuten täydellisiä miehiä mut heil ei kyl oo rahaa ovat köyhii mut muutoin hyvii miehii
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eli katteles semmosii tavallisia miehiä eli tavallisia normaaleita miehiä ja tee tuttavuutta ja löydätkin iki oman aarteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli katteles semmosii tavallisia miehiä eli tavallisia normaaleita miehiä ja tee tuttavuutta ja löydätkin iki oman aarteesi
Sinä välis et ole normaali vaan umpi-idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti niitä normaaleja ei juuri vapailla markkinoilla näy. Tarjolla on lähinnä välistyyppisiä hyvin epänormaaleja tapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti niitä normaaleja ei juuri vapailla markkinoilla näy. Tarjolla on lähinnä välistyyppisiä hyvin epänormaaleja tapauksia.
Juuri tämän takia on kehitetty lainamiespalvelu.
Minun muori lainaa minua, jotta maailma olisi parempi paikka :) Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on joka paikassa ehkä olet ronkeli tai et edes tutustu heihin tai katselet vain rikkaita miehii kyllä köyhissäkin on muuten täydellisiä miehiä mut heil ei kyl oo rahaa ovat köyhii mut muutoin hyvii miehii
En kyllä ole rikkaiden miesten perään😁 vaikka takapuolia onkin kiva tsiikailla.🙈 En sano olevani ronkeli itse vaan haluan löytää semmoisen joka kolahtaa. Kyllä niitä mukavia ja kivoja miehiä on tullut vastaan. Nyt ei ole vaan pitkään aikaan tullut semmoista itselleni sopivaa. Eli ei se sopivan parin löytäminen, niin helppoa ole. Ehkä toki niille jotka nyt vaan pitää tärkeämpänä olla jonkun kanssa, itse en lukeudu niihin. Myös näin on ihan hyvä olla.☺️
Onko väliksellä mielitiettyä irl elämässä?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämän takia on kehitetty lainamiespalvelu.
Minun muori lainaa minua, jotta maailma olisi parempi paikka :)Nyt puhuttiin normaaleista miehistä.
- Anonyymi
sytlingtrrivrero eli jos on autoja niin ennalfra aina maksawrrfaxa Calriollw 5 miljoonAa wueoa jokIAE aylindwwiä kohazqn xiikoieeain'
- Anonyymi
ensin käteinen rwshsa ittrn työ muuty4rn ri yhgridkungtd prlddftyu
- Anonyymi
kokeile itse tehdä veden nostaja-juttu joka nostaa kaicosra cewrrä ruulicoiman avulla pöeiii
- Anonyymi
MAKU ASIOITA KUINLEMPIVÄERIKINON JOISTA EI KAnnata kiistellä lempihajukinon'
- Anonyymi
ei sitten kiltti mies kelpaa kun pitää tommoinen valita...
- Anonyymi
Ei ne tekovehkeet oikeaa korvaa, kun ei sillä dildolla ole kainaloa. Siihenkin pitäisi erikseen sitten hommata joku ihmisen kokoinen kauratyyny, joka ei mahtuisi ees mikroon.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010