Naisten hakkaaminen

Anonyymi-ap

Tutkimuksen mukaan viidennes miehistä hyväksyy naisten lyömisen.Ei liene kauas heitä kun arvelee tämän viidenneksen löytyvän pers/kok joukosta.
Melkoisia luusereita ja ihmiskunnan pohjasakkaa ovat.Muutenkin pelkkiä paskan puhujia,kantelupukkeja ja juoru-ukkoja.

114

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se Purra just lahjoittanut miljoonan tuen kikkelikortteja väsääville paskat miehet ry:lle.
      Hienosti menee.

• Anonyymi

Vasemmistossa hakkaa akat miehiä!nii jotta lätisöö!

• Anonyymi

Vasemmistossa?

Kyllä ne on persuääliöt, tunnevammaiset, yksinkertaiset miehet, jotka hakkaa vaimot ja omat lapset.

• Anonyymi

Se ei ole puoluekirjasta kiinni.

• Anonyymi

Kyllä se näyttää olevan kun on lukenut tänään kommentteja tuohon asiaan liittyen.Persut puolustaneet hakkaajia kovasti.Aiemmin pahoinpitelyistä tuomittuja ehdokkaita ylivoimaisesti eniten persuilla ja kokoomuksella.

• Anonyymi

Aina on sanottu, että sehän se on joka toista sanoo ja myös on tiedossa, että kun syyttää jotain esim. huonosta käytöksestä, niin kohta tämä syyttäjä itse syyllistyy samaan huonoon käyttäytymiseen, ellei jopa jo alunperin anna väärää todistusta lähimmäisestä, osoittaen olevansa itse oikein varsinainen kusipää.
        Joo ja nyt on hyvä kun nämä lähimmäisten hakkaajat pukeutuvat oranssiin, tai käyttävät oranssia varoitusvärinään, aivan kuin joissain vankienhoitolaitoksissa vangit ovat oranssissa asussa.

• Anonyymi

Vasuri on pahin kiusaaja ja kyykyttäjä. Oikein psykopaatti.

• Anonyymi

Mä ku luulin että kyseessä ois kepulit ja kokoomus

• Anonyymi

Ei kyllä se on persu.

Koulussa koulukiusaaja
        Töissä työpaikkakiusaaja
        Kotona kotikiusaaja, puolisonhakkaaja ja lasten rääkkääjä.

Persu on psykopaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä se on persu.

Koulussa koulukiusaaja
        Töissä työpaikkakiusaaja
        Kotona kotikiusaaja, puolisonhakkaaja ja lasten rääkkääjä.

Persu on psykopaatti.

Äitis on, se kun on näköjään sulla suvussa.

• Anonyymi

On se Putin pirun kiero äijä.Rahoittamalla persuja ja muuta Euroopan äärioikeistoa on onnistunut kääntämään kansat omia kansalaisiaan vastaan.

• Anonyymi

Avioeroja satuu, tuommoisenkin vuoksi.

• Anonyymi

Akat pitää pitää kurissa ja nuhteessa.

• Anonyymi

Kokopers porukka kyllä huolestuttavasti alkaa muistuttamaan aina vaan enemmän jotain talibaneja.

• Anonyymi

hellareita

• Anonyymi

Joka viides nainen on woke sisar hento valkoinen.

• Anonyymi

Islam setät kunniaa heille?

• Anonyymi

Göbbels kunniaan.

• Anonyymi

Persut.

• Anonyymi

Joko päiväkodeissa irakin miehet johtajina?
      Vihervassarin dilemma

• Anonyymi

Mitäpäs jos menisit itse johtamaan? Tulisi sekin asia kuntoon.

• Mahtaa olla tutkimus tehty joutilaitten joukossa asematunnelissa päiväsaikaan, siellä on sopivan aatteellista väkeä näille ajatuksille.
      Mahtaako olla samanlainen tutkimus jonka julkaisun alku aikanaan alkoi tekstillä;"Perheet joihin kuuluu äiti ovat pääsääntöisesti useampilapsisia kuin..."

• Anonyymi

Etkö ole tietoinen miten paljon väkivaltaa naisia kohtaan tehdään ns. paremmissa piireissä.Kannattaa joskus jutella ihmisten kanssa joilla on tietoa asioista.
        Turhamaisuus ja häpeä pitävät usein kulisseja pystyssä mutta usein on tullut tutuille yllätyksenäkin erojen jälkeen miesten väkivalta.

• Anonyymi

sinä olet joutilaana ainakin omien aivojen käytössä.

• Anonyymi kirjoitti:

sinä olet joutilaana ainakin omien aivojen käytössä.

Mun mielestä on aina upeaa keskustella hienojen ja fiksujen ihmisten kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole tietoinen miten paljon väkivaltaa naisia kohtaan tehdään ns. paremmissa piireissä.Kannattaa joskus jutella ihmisten kanssa joilla on tietoa asioista.
        Turhamaisuus ja häpeä pitävät usein kulisseja pystyssä mutta usein on tullut tutuille yllätyksenäkin erojen jälkeen miesten väkivalta.

En tiedä, ehken sitten kuulu niihin parempiin piireihin. Monesti kyllä ihmiset siellä paremmissakin piireissä puhuvat asioita oamksi eduskeen.

Nämä ihmiset joilla on tietoa asioista ovat kyllä oikeasti vaitiolovelvollisia niistä tiedoista, joten sellaiset tuskin ovat näitä asioita sinullekkaan selventäneet, lue vielä tuo ensimmäinen lauseeni.

Tuosta kulissien pystyssä pysymisestä olet oikeassa, mutta todellisuudessa niitä yllätyksiä väkivaltaisuudesta tlee sekä miesten että naisten tekeminä, tuo että se olisi pelkästään miesten tekemää tuossa kohtaa on laiska väittämä. Kulisseisssa on niin paljon juoppoja uskovia, rehellisiä varkaita ymsyms, että toisilleen väkivaltaiset puolisot ovat vain sivuviite siinä joukossa, toki kaikkien tekemänä se on liikaa.

Ja lopuksi pakko tpdeta että aikuisen ihmisen on kyettävä lähtemään pois väkivaltaisen ihmisen luota, jo ensikerran jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhamaisuus? Ei koskaan. Pelko kyllä.

• Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

En tiedä, ehken sitten kuulu niihin parempiin piireihin. Monesti kyllä ihmiset siellä paremmissakin piireissä puhuvat asioita oamksi eduskeen.

Nämä ihmiset joilla on tietoa asioista ovat kyllä oikeasti vaitiolovelvollisia niistä tiedoista, joten sellaiset tuskin ovat näitä asioita sinullekkaan selventäneet, lue vielä tuo ensimmäinen lauseeni.

Tuosta kulissien pystyssä pysymisestä olet oikeassa, mutta todellisuudessa niitä yllätyksiä väkivaltaisuudesta tlee sekä miesten että naisten tekeminä, tuo että se olisi pelkästään miesten tekemää tuossa kohtaa on laiska väittämä. Kulisseisssa on niin paljon juoppoja uskovia, rehellisiä varkaita ymsyms, että toisilleen väkivaltaiset puolisot ovat vain sivuviite siinä joukossa, toki kaikkien tekemänä se on liikaa.

Ja lopuksi pakko tpdeta että aikuisen ihmisen on kyettävä lähtemään pois väkivaltaisen ihmisen luota, jo ensikerran jälkeen.

Valitettavasti jotkut eivät pysty vuosikymmenienkään jälkeen. Heidät on muserrettu. Perehdy aiheeseen äläkä pullistele.

• Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti jotkut eivät pysty vuosikymmenienkään jälkeen. Heidät on muserrettu. Perehdy aiheeseen äläkä pullistele.

Tähän ikään mennessä olen nähnyt kutakuinkin kaiken pahan mitä ihmiset toisilleen voivat tehdä. Monesti vaikka näkee jo etukäteen mihin toisten tie vie ei voi sitä suoraan kertoa vaan koittaa varovasti johdattaa paremmalle polulle, ihminen kun luontaisesti nostaa muurit kun joku tulee neuvomaan".
        Varsinaisesti en saa mitään kiksejä siitä että pääsisin sanomaan jonkulle että mitä minä sanoin.

Tuleeko tästä aiheesta viisaaksi kirjoja lukemalla vai näitä tarinoita oikeasti nähneenä?, mikä antaa sinulle minkäänlaista selkänojaa sanoa mitään pullistelusta. Tuolla asenteella veikkaan että sinä et olut se joka ei uskaltanut lähteä.

• Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

Tähän ikään mennessä olen nähnyt kutakuinkin kaiken pahan mitä ihmiset toisilleen voivat tehdä. Monesti vaikka näkee jo etukäteen mihin toisten tie vie ei voi sitä suoraan kertoa vaan koittaa varovasti johdattaa paremmalle polulle, ihminen kun luontaisesti nostaa muurit kun joku tulee neuvomaan".
        Varsinaisesti en saa mitään kiksejä siitä että pääsisin sanomaan jonkulle että mitä minä sanoin.

Tuleeko tästä aiheesta viisaaksi kirjoja lukemalla vai näitä tarinoita oikeasti nähneenä?, mikä antaa sinulle minkäänlaista selkänojaa sanoa mitään pullistelusta. Tuolla asenteella veikkaan että sinä et olut se joka ei uskaltanut lähteä.

Veikkailu on sinun ongelmasi. Joku kokee, sinä vain luulet ja kuvittelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuo tyylisi että mölistä pitää vaikka ei ole oikeasti mitään järkevää sanottavaa todella luovaa. Tuolla tyylillä ei vaan koskaan pääse esittämään yhtään järkevääkään lausetta jos sellainen sattuisi suupielestäsi valahtamaan ilmoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla saanut aika monta kertaa nekkuusi, enkö kyl yhtään ihmettele jos tollasta mossotusta pidät kokoajan.
        Helposti sitä tulee kokemusasiantuntijaks mutta jossain kohtaa pitäisi ymmärtää katsoa peiliin mistä se johtuu kun kaikkien kanssa käy samalla lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla saanut aika monta kertaa nekkuusi, enkö kyl yhtään ihmettele jos tollasta mossotusta pidät kokoajan.
        Helposti sitä tulee kokemusasiantuntijaks mutta jossain kohtaa pitäisi ymmärtää katsoa peiliin mistä se johtuu kun kaikkien kanssa käy samalla lailla.

😂 Sanoit tuon varmaan peilin edessä itsellesi kalsareittesi haaruksia haroen.

• Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

Onhan tuo tyylisi että mölistä pitää vaikka ei ole oikeasti mitään järkevää sanottavaa todella luovaa. Tuolla tyylillä ei vaan koskaan pääse esittämään yhtään järkevääkään lausetta jos sellainen sattuisi suupielestäsi valahtamaan ilmoille.

Olipas järkevää ja luovaa. Huippukommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Sanoit tuon varmaan peilin edessä itsellesi kalsareittesi haaruksia haroen.

Et osaa itse mitään nasevaa keksiä, aina vain muilta matkittuja.

• Anonyymi

Ei se kyllä pidä paikkaansa että noin olisi. En usko että 20-25% "hyväksyy" naisen lyömistä. Kysymys sellaisen hyväksymisestä on absurdi ja epäselvä muutenkin.

Tutkimuksessa on ollut jotain vikaa, joko muiden kysymysten antamassa kontekstissa tai kysymyksen sanojen muotoilussa.

Toisaalta sodassa saa ampua esim vihollissotilaan joka voi olla tottakai myö nainenkin. Eli pitäisi tällä perustein tutkimus sotilaille, ja kysyä "saako naista ampua"? Koska vastaus olisi myönteinen siinä kontekstissa.

• Anonyymi

Konteksteista: naisten nyrkkeilyn MM-kisoissa "naisen lyöminen" on jopa pakollista. Uskon että suurin osa hyväksyy sen.

Sanomattakin on selvää kuinka paljon arkielämässä ja iltalehdessä muiden sanomista käytetään väärin kontekstista irroitettuna.

• Anonyymi

olihan tuossa tutkimuksessa vikaa. Kysymyksen asettelu. Lue eilisestä Kalevasta.

• Anonyymi

Luultavasti muslimimiehiä vain haastateltu kun heille oikein opetetaan miten naista pitää lyödä.

• Anonyymi

Missä näille sitä on opetettu? Sinun unissani? Suomalainen mies on iät ja ajat lyönyt naista enemmän kuin muslimit. Se on varma!

• Anonyymi

Mitenkähän lie tuo tutkimus tehty? Jossain turvakodissa varmaan tehty? Vain turvakodin naisia haastateltu tai muslimimiehiä ostoskeskuksessa.

• Anonyymi

Niin niin, vika on kenessä tahansa muussa paitsi naista pahoinpitelevässä suomalaisessa miehessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin, vika on kenessä tahansa muussa paitsi naista pahoinpitelevässä suomalaisessa miehessä.

Persujen mielestä nämä hakkaajat ovat tietysti uhreja.

• Anonyymi

Jos nalkuttaminen ja suunsoitto ei muuten lopu, on otettava voimakeinot käyttöön.

• Anonyymi

Ainoa kunnon nalkuttaja, siis vittumainen nalkuttaja, johon olen ikinä törmännyt, on mies.

• Anonyymi

Kyllä. Nalkuttavaa akkaa ei viitsi kuunnella eikä katsella. Fyysiseen väkivaltaan en alennu. Jätin sen stanan huoran velkojen keskelle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Nalkuttavaa akkaa ei viitsi kuunnella eikä katsella. Fyysiseen väkivaltaan en alennu. Jätin sen stanan huoran velkojen keskelle :)

Kommenttisi kertookin sinusta kaiken. Naisella alkoi parempi elämä.

• Anonyymi

En olemuksineen lyönyt naista, mutta noni olisi minun tilanteessa. Hommahan menee niin, että jos akka nalkuttaa ja huutaa miehelle turhista asioista vuosikymmeniä ja siitä lapsetkin oirehtii, niin onko ukolla muuta vaihtoehtoa saada interventio tilanteeseen kuin vetää akkaa turpaan? Silloin siihen puututaan. Eli miehille pitäisi olla apua varhaisemmassa vaiheessa jo siihen kun alla nalkuttaa, akan suku hyppii silmille yms.

Ymmärrän ihan hyvin jos miehellä menee herkit, koska on niin umpikujassa sen helvetin kanssa. Sitä en ymmärrä jos akkaa vain pidetään nyrkkeilysäkkinä.

On ihan sosiaalisesti hyväksyttyä retoriikkaa se, kun akkaa ei saa lyödä, vaikka se kohtelee miestä henkisesti ja fyysisesti väärin. Monella ukolla akka isompi. Se on vähän kuin nyrkkeilymatsi, jossa mies on kädet sidottuna ja akka pätkii naamaan.

Miettikää vittu oikeesti!

• Anonyymi

Aina voi ottaa eron, väkivalta parisuhteessa on valinta.

• Anonyymi

Juopon äijän lapset tekee itsarin, mieti missä syy. Koko perhe terapiassa narsu äijän takia. Se on vahva nainen joka ottaa eron ja hommaa apua itselleen ja lapsilleen ajoissa. Ulkoruokintaan vaan tuommoset äijät.

• Anonyymi

Joku toistelee samaa, ota ihmeessä ero.

• Anonyymi

Miksi ottaisin eron, kun minulla on hyvä parisuhde? Ei tarvitsisi edes erota, koska ei ole naimisissa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ottaisin eron, kun minulla on hyvä parisuhde? Ei tarvitsisi edes erota, koska ei ole naimisissa 😂

Siis kumpi ei ole naimisissa, sinä vai se toinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis se toinen ei ole naimisissa, mutta sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis se toinen ei ole naimisissa, mutta sinä olet?

Siinä joku hullu ajattelee asiat vähän vaikeasti? Tuollaisia kaltaisiasi saisi kyllä jotenkin ojentaa.

• Anonyymi

Kyllä minä lyön takaisin, jos minua lyödään. Ja kuten joku tuossa aikaisemmin kertoi nalkuttavasta akasta, se on ihan totta.

• Anonyymi

Minä en lyö, mutta jos ei olisi lapsia, niin hallitusti nakkaisin niskaperseotteella pihalle. Olen nalkutusta ja paskamaisia sukulaisia sietänyt tarpeeksi. Ja myös fyysistä väkivaltaa joskus. Siinä ei voi kun ottaa iskuja vastaan. Suomi on hulluja naisia ja sukuja täynnä. Myös hulluja miehiä, koska eihän hullut suvut vain naisista koostu, koska ovat keskenään lisääntyneet.

T. Vain rehellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en lyö, mutta jos ei olisi lapsia, niin hallitusti nakkaisin niskaperseotteella pihalle. Olen nalkutusta ja paskamaisia sukulaisia sietänyt tarpeeksi. Ja myös fyysistä väkivaltaa joskus. Siinä ei voi kun ottaa iskuja vastaan. Suomi on hulluja naisia ja sukuja täynnä. Myös hulluja miehiä, koska eihän hullut suvut vain naisista koostu, koska ovat keskenään lisääntyneet.

T. Vain rehellinen

Olen samassa tilanteessa. Laitapa viestiä, niin parannetaan maailmaa!

T. Toinen rehellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Toinen rehellinen

Laitan! Tavataan tuhkaluukuilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Toinen rehellinen

"Rehellinen" joopa joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rehellinen" joopa joo.

sinä ainaki vaikutat niin kajahtaneelta hullulta ämmältä, että ei ihme jos on joku joskus sulla lattiaa luutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä ainaki vaikutat niin kajahtaneelta hullulta ämmältä, että ei ihme jos on joku joskus sulla lattiaa luutunut.

Minä olen mies enkä lyö naista. Sellaista tilannetta ei tule. Sinä taas vaikutat mieheltä, jolla on pakonomainen tarve solvata naisia.

• Anonyymi

(H)akkaa päälle suomen poika, ettei meitä toiset voita; sibelius, sauna ja sisu, ne on made in finland

• Anonyymi

Omaperäistä.

• Anonyymi

Miehet pilalla

• Anonyymi

Miehet on sitten olleet aina pilalla? Ennen sitä vasta akkaa hakattiinkin, mutta eihän se tullut kenenkään tietoon. Eikä akkakaan ei päässyt ukosta eroon, kun oli taloudellisesti riippuvainen. Boomeri-ikäiset miehet on jokainen pieksäneet naista ainakin kerran elämässään.

• Anonyymi

Vaihda naiseen, jos luulet että miehet on pilalka:D myös sekin vaikuttaa, miten itse käyttäytyy, onko helppo vaimo vai kitiseekö joka asiasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda naiseen, jos luulet että miehet on pilalka:D myös sekin vaikuttaa, miten itse käyttäytyy, onko helppo vaimo vai kitiseekö joka asiasta..

Kumma kun joidenkin ei tarvi kitistä, mistähän se johtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet on sitten olleet aina pilalla? Ennen sitä vasta akkaa hakattiinkin, mutta eihän se tullut kenenkään tietoon. Eikä akkakaan ei päässyt ukosta eroon, kun oli taloudellisesti riippuvainen. Boomeri-ikäiset miehet on jokainen pieksäneet naista ainakin kerran elämässään.

Sori vaan. Eivät ole hakanneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä tapahtui, vaimonsa raiskaaminenkin kiellettiin vasta vuonna 1992.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin ovat hakanneet paljon enemmän, mutta ennen siitä ei jäänyt kiinni ja se salaattiin. Tämä kohuun johtanut tutkimus on kyseenalainen, koska sen kysymyksenasettelu on virheellinen.

• Anonyymi

Jäkäkätijäkätijäkäti....vesan pöntön kansi alas....jäkätijäkätijäkäti....laita lautaset oikein koneeseen....jäkäkätijäkäti...etkö tuonut kaupasta...jäkätijäkäti....lumet auraamatta....jäkätijäkäti...sauna edelleen psemättä...jäkätijäkäti.

• Anonyymi

Ja kaikki nuo ovat sinulle liian vaikeaa vai? Suurimalle osalle ne ovat itsestään selviä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki nuo ovat sinulle liian vaikeaa vai? Suurimalle osalle ne ovat itsestään selviä asioita.

Onko sinulla ymmärtämisen vaikeuksia? Pääsitkö peruskoulun läpi ilman armoviitosia? Olitko erityisopetuksessa?
        Tuo jäkättäjä ei mainitse mitään vaikeuksista, vaan jäkätyämisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla ymmärtämisen vaikeuksia? Pääsitkö peruskoulun läpi ilman armoviitosia? Olitko erityisopetuksessa?
        Tuo jäkättäjä ei mainitse mitään vaikeuksista, vaan jäkätyämisestä.

Ei kukaan jäkätä jos työt on jo tehty. Vai meinaatko että hän jäkättää?

Mitenkäs itselläsi, onko peruskoulu käytynä, vai kävitkö persukoulun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan jäkätä jos työt on jo tehty. Vai meinaatko että hän jäkättää?

Mitenkäs itselläsi, onko peruskoulu käytynä, vai kävitkö persukoulun?

Sanottiinko tuossa, että työt on tehty? Osaatko lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö iltalääkkeet ottamatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, veikkaankin ettei niitä ole tehty, siksi jäkätetään kun pitäisi olla tehtynä, ja se vaikea asia on vissiin saada ne perusasiat tehtyä.

• Anonyymi

Persumies on sääliö, joka antaa vaimolle ensin nyrkkiä ja kysyy sitten seuraavana päivänä, miksi sun silmäs on mustana.

• Anonyymi

Syyttää tietenkin vaimoa ja suvakkeja.

• Anonyymi

Kyllä se ei ole puolueesta kiinni.

• Anonyymi

Olen kirjoittanut tähän ketjuun monta trolliviestiä. Vähän huvittaa, kun veljillä ja siskoilla menee tunteisiin :))

• Anonyymi

Taidat olla ainoa jolla menee tunteisiin, etkä tajuta koko trollauksen ideaa edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla ainoa jolla menee tunteisiin, etkä tajuta koko trollauksen ideaa edes.

No nyt meni tunteisiin. Myrsky vesilasissa.
        :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt meni tunteisiin. Myrsky vesilasissa.
        :)

Älä läiky yli, siinä pian kastuu.

• Anonyymi

Mitä minun pitäisi tehdä? Vaimo harjoittaa sekä fyysistä että psyykkistä väkivaltaa. Tätä on jatkunut jo vuosia.

• Anonyymi

Henkinen väkivalta on tulossa rikoslakiin. Eli sitten saat apua. Samaten saa työpaikkakiusatut.

• Anonyymi

Hakkasin juuri äsken yhden naisen.

• Anonyymi

Älynnette feministitantat sen, että akan voi hakata vaikka afrikan tähdessä ja esim mustat pekat -korttipelissä.

• Anonyymi

Nykyajan naiset on valtaa hakeneet ja pelaavat jalkapalloa miehiä vastaan ja nyrkkeilevät, ovat aina pyrkineet tasa-arvoon. Ja sitä saavat.

• Anonyymi

NAISET KOVIA TAPPELIJOITA.

• Anonyymi

Meillä emäntä aloitti nyrkkeilyharrastuksen. Minä olen sen nyrkkeilysäkki.

• Anonyymi

Eikö ole varaa ostaa oikeaa nyrkkeilysäkkiä, tai mennä salille harrastamaan?

• Anonyymi

Vain epämiehet hakkaa naisia. Oikeat miehet ovat herrasmiehiä.

• Anonyymi

Onko irakin ja syyrian pojilta kysytty asiaa?

• Anonyymi

Ketju osoittaa oulunmiesten pohjattoman nuijuuden

• Anonyymi

Semmonen voi vaikuttaa työnsaanteihin kyllä.

• Anonyymi

Nuijamaiset yökkärit työllistävätkin vain poliisia. Ihme se, että eikö ole kasvatettu mitenkään, mistä se johtuu se ötkkäröinti,juopottelu ja huumeidenkäyttö. Poliisinkaan mieleen ei ole yhtään, ikävö ylipäänsä ettö tuon tason luusereita on.

• Anonyymi
    • Anonyymi

KYSY JASMIN MÄMTYLÄSLTÄ JA MIKKO LEPPILAMMELTA ,, JA ROOPE SALMISELTA YM..

• Anonyymi

Akka kävi taasen päälle niinkö yleinen syyttäjä

• Anonyymi

Soita poliisit. Kohtahan henkinen väkivaltakin on rikoslaissa, niin moniko nalkuttaja on sitten linnassa?

• Anonyymi

No mutta kun hakkaamisen jälkeen pyytää anteeksi, ja hakatulla on melkein velvollisuus antaa anteeksi... Kaikessa kristillisyydessä.

Uskiksilla on melkoinen anteeksiantoautomaatti.

Uudelleen, uudelleen ja vielä kerran uudelleen!

• Anonyymi

Matut

• Anonyymi

Höpö höpö. Suomalaiset mulkut!

• Anonyymi

Akka nalkuttaa jatkuvasti niin kyllä siinä miehellä menee hermo.

• Anonyymi

Totta. Saattaa olla vuosikymmenten nalkutusta useissa eri sukupolvissa, niin joku tekee siitä lopun ja vetää nyrkin tauluun. Fiksu akka ymmärtää tästä sen että lopettaa touhun, mutta paljon on niitä jotka ei ymmärrä lopettaa, vaan kerjää sitä toistuvasti.

• Anonyymi

Hakkasin eilen akan afrikan tähdessä

• Anonyymi

Siis, en ihmettele.

Naiset ovat nykyään kovempia lyömään miehiä lättyyn kuin mies, naista.

Ei kuule nykyaikana ole mitään, kun pitää olla TASAVRRTAISIA, niin myös tuossakin🤭🤭ei sen kummempaa.

Mutta, ei muuta kuin antaa palaa vain. Sitä saa mitä tilaa.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      71
      2388
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1460
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      255
      1425
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      380
      1222
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      344
      1156
    Aihe