Kesäkurpitsa livahtaa hanuriin. Näin Aalto yliopiston luennoitsija pistää vielä paremmaksi somessa. Voisiko Meriläinen tulla Hämeenlinnaan tekemään seuraavan produktion?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9b0f733e-6f83-4507-8243-ee78c36c260b
Korkeampaa taidetta Hämeenlinnaan
15
210
Vastaukset
- Anonyymi
Jo on avaus.
- Anonyymi
Ohilaukausta.
- Anonyymi
Aku työnsi kesäkurpitsan hanuriinsa ja kuvasi sen.
Nykytaidetta eli oikein woketusta.
- Anonyymi
Sata kertaa järkevämpää sisältöä mitä Hupilinnan hupihallinto tuuttaa peräluukustaan ulos kuntalaisten iloksi.
- Anonyymi
Matalaa on.
- Anonyymi
Kurrpitsaa hanuriin -video kelpaisi varmasti myös sille Jeesus-sanaa pelkäävälle mammalle.
- Anonyymi
Hyvä Hämeenlinna-mainosvideo. Kaupungin kannattaisi ostaa video, 1 miljoona euroa ei ole liian paljon. "Tule ja koe Hämeenlinna."
- Anonyymi
Hanuritaidetta.
- Anonyymi
Jos Pervolainen vetäisi koulussa, liveshowssa pienten lasten edessä kurpitsaa hanuriinsa ylistäen samalla Saatanaa, niin johan tasavertaisuuslautakunnatkin olisivat yksimielisiä siitä että nyt ollaan arvokkaan taiteen ytimessä.
- Anonyymi
Mitä Hämeenlinnalaisen hallintokulttuurin vertauskuvassa on muka vikaa.
- Anonyymi
Mä sanoisin että nyt kyllä ollaan asian ytimessä.
- Anonyymi
VXTTU MITÄ PXSKAA!!!
Onneksi rahoittaja ei sentään ole business Finland- Anonyymi
Rahoitukseen on osallistunut Koneen säätiö.
- Anonyymi
En sanoisi
- Anonyymi
Matalampaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714