Sanokaas pitäisikö uuteen kiinan linkoon vaihtaa NGK:n tulppa. Eräs lingon omistava tuttuni suositteli tällaista. Tuntuu hullulta uutta alkaa vaihtamaan. Kasasin lingon tehtaan paketista ja laitoin heti tulille pihassa. Hyvin lähti Timco käymään ja tasaisesti puksutti.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ei tarvi. Esson paarissa suositellaan kaikenlaista.
- Anonyymi
Mutta niin turhaa aihetta ei ole etteikö kuitenkin suositeltaisi aktivointi aloitusten tekemistä !
- Anonyymi
Ei tarvitse, mutta osta tulppa varalle. Myyjän neuvo oli että kiinan tulppa voi hajota heti tai sitten kestää tosi pitkään. Yli 10v klapikoneeneessa edelleen alkuperäinen.
- Anonyymi
Jännäkakkakin ansaitsisi oman tasaisesti puksuttavan aloituksen!
- Anonyymi
Ite tein juuri vanhaan linkoon (made in China) tulpanvaihdon. Puuilosta NGK eur 3,90. Et putoo korkealta.
- Anonyymi
Tulppa ja öljyt olen itse vaihtanut aina uudekseltaan. Joskus mopossa kiinatulppan eriste hajosi muutaman tuhannen kilometrin jälkeen männän päälle ja sen jälkeen en ole niihin luottanut. Alkuperäiset öljytkin on ihan ihme lurua.
- Anonyymi
Mutta se on hyvä tietää että se kinkki tulppa ei ole samaa kestävyyslaatua kuin merkkitulpat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483