Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
Olet vain todella
39
805
Vastaukset
- Anonyymi
Viime aikoina, kun lähestyin sinua, et katsonut minua silmiin ☹️
- Anonyymi
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩sitä olen nähnyt ja kuullut sun suustas💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩ota uusi joka uskoo sun 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Ootko yksi kiva Nainen jonka näin eilen! Ihqu olet! odotan innolla seuraavaa kertaa!
- Anonyymi
Näen sen sinusta. Sinun ihanat silmät ja sinun lempeä hymysi saa minut joka kerta hurmioon. Olet minulle myös tärkeä, en muuten täällä kirjoittelisi. Tänään se taas vahvistui.
Nyt täytyy jo mennä nukkumaan jotta huomenna jaksaa suorittaa.
Öitä! - Anonyymi
Katsoin kerran silmiin ja se oli veret pysäyttävää. 😄
- Anonyymi
Juu se riitti minullekin,olet se jonka tarvin lähelleni ,tarvin sinua.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne laskeutuu viäl
- Anonyymi
Olen lukenut silmistäsi kaiken. Olet kaunis sielu.
- Anonyymi
Olet niin komea etten uskalla katsoa
- AnonyymiUUSI
Jos se nainen siellä marketissa ym ei tsiigaile sua, niin ei sitä vaa niinkö kiinnosta. Ihme selityksiä kehittelet naista esittäen
- Anonyymi
Silmät ovat sielun peili! Kyllä katseesta huomaa todella hyvin mitä toisen pikku päässä pyörii!
- Anonyymi
Hui, huomaako🫦😍 No aika rivoa settiä on välillä päässä pyörinyt, välillä hempeämpää. Joskus vaan hämmennyn. Näkeekö senkin niin selvästi vain silmiin katsomalla? Sivusta
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Sinäkin olet minulle tärkeä ja niin rakas. Älä huoli, olen lukenut silmistäsi aivan kaiken.❤️
- Anonyymi
Kenelle tämä viesti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä viesti on?
J-miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä viesti on?
Mukavista mukavimmalle🍒👩❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-miehelle.
Kiitoksia paljon ihanainen ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia paljon ihanainen ❤️❤️❤️❤️
Mitä noi neljä sydäntä tarkoittaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä noi neljä sydäntä tarkoittaa?
Guppe on pärjänny kenossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J-miehelle.
Onko kenties J-miehen nimessä seuraava kirjain a ja viimeinen kirjain e?
- Anonyymi
Milloin olen nähnyt viimeksi? Voisin sanoa minun hänelle samoin.
- Anonyymi
🍃🐒🐯🦓🐮🐫🦥🍂
- Anonyymi
Syksy saapui, ja Nooan arkki lähtee kohti eteläisempiä meriä?
- Anonyymi
Ensikerralla en käännä katsettani pois 👁️👁️
- Anonyymi
Madagascar, koko elämänsä vankeudessa viettäneistä New Yorkin keskuspuiston eläintarhan eläimet jotka joutuvat Madagaskarille pudottuaan heitä kuljettaneesta laivasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensikerralla en käännä katsettani pois 👁️👁️
Pelkkä katsekko sinulle riittää? Eikö olisi pikkuhiljaa aika toimia, jos sinulla on tunteita. Pyydät vaikka glögille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syksy saapui, ja Nooan arkki lähtee kohti eteläisempiä meriä?
Arrideverci
- Anonyymi
Ei huolia
- Anonyymi
Ei huolia
- Anonyymi
Ei Amorilla nuolia.
- Anonyymi
Tuskainen katseesi ei ole jäänyt huomaamatta. Se tuntuu porautuvan jopa selkääni. Alkaa olla jo vähän liikaa kestämistä. En voi olla koko maailmasi.
- AnonyymiUUSI
Juuri noin minäkin olen ajatellut pidemmän aikaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin minäkin olen ajatellut pidemmän aikaa!
Hyvä tietää.
- AnonyymiUUSI
Sun kirjoittelut itsesi kanssa on guppe todella surkuhupaisia
- AnonyymiUUSI
Joopati joo taas en usko sinua ja sun paskoja valheellisia asioita eli antaa olla
- AnonyymiUUSI
Mm. Pisteleppä töppänää toisen etteen ja jolkottele poijes palstalta kun
Olet selvästikin
Kovinkin
Ikävissäsi
Joopati j00ko
????;?;
- AnonyymiUUSI
Silmät nuo aina muistan:
https://youtu.be/Yui1U0aMtYk?si=9bp0nJnE7NZPAk35 - AnonyymiUUSI
Ihanan raagista on guppe. Ota kivi pois kengästä niin vähenee tuska
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492471Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222420- 1121381
- 421104
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66853- 56823
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26821Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30719