Miten siitä röökistä voi eroon päästä? Joskus olen ollut puolikin vuotta ilman. Koravannut nikotiini tuotteilla.(huonolla menestyksellä) Mutta en selviä ilman nikotiinia edes työpäivää, vaan taskussa on aina nikotiinitabletteja, joita vähintään joka tunti tungen suuhuni. Laastari ei sovi, koska tuli iho- ongelmia. Haluasin todellakin lopettaa tämän tupakoinnin. Tiedostan sen, että usein poltan vaan ihan huvin vuoksi, kun ei ole mitään teemistä, tai poltan jo pari kolme tupakkaa ketjussa "varastoon" Mutta luonteenlujuus puuttu. Nyt törmäsin äänikirjaan nimeltän stumppaa tähän. Voiko se olla oikeasti apu irti nikotiiniriippuvuudesta? Vai onko ihan höpö höpö juttua? Kokemuskia? Aion kyllä kirjan kuunnella, eihän siitä haittaakan ole! Alkaa vaan menemään tämä oma nikotiini riippuvuus ihan mahdottomaksi. Pari askia menee ihan heittämällä päivässä, jos olen vapaalla. Elämäntilanne ei vaan ole juuri sellainen, että hampaita kiristäen pystyisin lopettamaan tupakoinnin. Koska tällähetkellä se on ollut ainut nautinto elämässäni.
Tupakkaa jo 35 vuotta.
Anonyymi-ap
4
349
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda hatsiin.
- Anonyymi
Varenicline ratiopharmilla loppuu. Pyydä lääkäriltä resepti
- Anonyymi
Ei tätä enää saa! Kysyin työpaikka lääkäriltä. Työnanataja olis korvannutkin vielä.
- Anonyymi
Saapihan kun ite hain vasta apteekista. Käytä apteekki.fi läkehakua niin huomaat että varenicline ratiopharm on tullut myyntiin ja löytyy monista apteekeista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265