Mikä ihme ripulikeskustelu täällä on meneillään?
Lopettakaa juominen. Voitte vielä ehkä pelastaa osan aivoistanne.
Palstan sisältö on järkyttävää
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Meni jo vessasta alas
- Anonyymi
Palstalaisten uutuustuote on Only Fans-sivustot, jossa sontasepot esittelevät intiimiä puolta itsestään
hersyvä hymy huulillaan herpesrakkulat viehkosti vilahtaen kuin myös rekkamiehen pastillit…
Only Fans-sivustolla voi seurata myös karvaisia jörriköitä arkisissa kotipuuhissaan,surkastuneet pippelit heiluen kiljua ryystäen, irvistämässä aamupaskalla tai makaamassa sammuneena kusilammikossa. - Anonyymi
Viiden minuutin pituisella videolla Meriläinen hyväilee ja tyydyttää itseään pienellä kesäkurpitsalla. Meriläinen nuoleskelee vihannesta hellästi, ennen kuin vetää sen päälle kondomin ja työntää sen peräaukkoonsa. Video päättyy Meriläisen laukeamiseen. Taustalla soi sensuelli musiikki.
IL - Anonyymi
Selvästi Tissu on onnistunut taas. Hoiti itselleen aseman yliopistomaailmassa ja keräsi apurahat.
Tällä hetkellä nautiskelee kenialaista mustaa kuumaa ja munkkirinkilää jossain eksoottisessa lomakohteessa. - Anonyymi
Ei ne lopeta koskaan , niitä tukee akuutti vastaanotolle tasaisena jonona apua hakemaan
Ja ottavat aikaa joltain toiselta joka tarvitsee lääkäriä. Siis kun juominen on mennyt niiin pitkälle että tämän tästä joutuu sairaalaan , mutta eivät lopeta juomista, niin yhteiskunnan tulisi tehdä jotain , miten haetaan kerta kerran jälkeen lääkärin apua ja silti jatketaan juomista kun kerran juominen on aiheuttanut sairauden , ei mahdu päähän mitenkään . - Anonyymi
Asian paradoksi on siinä, että tämän palstan pahimmat riehujat, kuten asd ja 1hoitsu ovat oikeasti raitistelijoita.
- Anonyymi
Palkittu housuun kakkaaja
Suomen Kuvalehden toimittaja Aurora Rämö sai Ilkka Malmberg -journalistipalkinnon
Palkitsemiskriteereitä olivat muun muassa toimittajan kekseliäs tapa käyttää suomen kieltä ja kyky löytää poikkeuksellisia, muilta huomaamatta jääneitä aiheita.
https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/suomen-kuvalehden-toimittaja-aurora-ramo-sai-ilkka-malmberg-journalistipalkinnon/
https://ylioppilaslehti.fi/2013/02/yl-raportti-paskoimme-housuun-bussissa-turkuun/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569