Mitä sinä nainen haluat elämältä

Anonyymi-ap

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti säälittåvää tiedän :(

33

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtä kipuilua kaikki

• Anonyymi

Kerro se suoraan naiselle, niin asia voisi edetä edes jotenkin.

• Anonyymi

Turvaa, rakkautta ja vähemmän kipuja. Tasapainoisen ja hyvän elämän lapsille.

• Anonyymi

Sut haluan ja kaiken muun mikä kuuluu pakettiin ;)

• Anonyymi

Tarjoa mulle kahvia, istutaan yhdessä ja jutellaan 😌

• Anonyymi

Kai haluaisin kanssasi jotain

• Anonyymi

Se tulevaisuus ei oo minusta kiinni

Täytyy olla tyytyväinen

Mitä on

Silloin on kaikki

• Anonyymi

Haluaisin sinut ja se kipu on niin syvää

• Anonyymi

Minä olen enemmän epätoivoinen

• Anonyymi

Haluan ihmisen jonka kanssa jutella, olla, käydä lenkillä, tehdä vaikka ruokaa, nukkua saman peiton alla, elää elämää!
      Haluan oppia tuntemaan sinut, tiedän jotain, arvannut osan.
      Vaistoni sanoo että tultaisiin hyvin juttuun, vaikka olemme kaksi erillistä, erilaista mutta kuitenkin tarpeeksi samanlaista.
      Olen huomannut sinut, kyllä.
      Lähesty enemmän. En torju sinua, luota siihen.

• Anonyymi

Torjut sinä

• Anonyymi

Lisään.Sinä taas vihaat sitä että minä vihaan sitä.

• Anonyymi

Oletko kysynyt? Vai teetkö omia päätelmiä?

• Anonyymi

Sinä torjut itse itsesi minulta jo ajattelemalla noin. Onko se helpompi sitten vain kaivata kauempaa, vaikka tie olisi niin lyhyt?

• Anonyymi

Mikään ei ole mahdotonta. Sen saa mitä sydän eniten haluaa. Minä haluan sinut / hänet ❤️

• Anonyymi

Minä kyllä maltan odottaa että saat kerättyä rohkeutta. Ei kiirettä. Nähdään kyllä tarpeeksi usein jatkossakin, kävi nyt miten kävi sen lähestymisen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

❤ ihana

• Anonyymi

Sä tiedät mitä minä haluan elämältä. Mutta sitä et tiedä, et siihen pakettiin kuulut myös sinä.

• Anonyymi

Itse päätät, mikä on mahdotonta.

• Anonyymi

Minä ihailen yhtä miestä, mutta meistä ei voi koskaan tulla mitään.

• Anonyymi

Ja miksei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksei?

Ikäero ja molemmat muutenkin varattuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäero ja molemmat muutenkin varattuja.

Ikä on vain numero niin kauan kun molemmat täysiikäisiä

• Anonyymi

Onko sen pakko olla mahdotonta? Jos edes vähäsen avattaisiin ajatuksia toisillemme, niitä mistä emme ole uskaltaneet ääneen toisillemme sanoa. Ja ihan pikkuisen vaan kokeiltaisiin, miltä tuntuu olla toisen lähellä. Ja sen jälkeen sovittaisiin miten edetään. Se on salainen haaveeni, jos edes vähän vaan aidosti sinua makustella saisin. Naiselta miehelle

• Anonyymi
        UUSI

Olisi ihanaa kokeilla olla lähekkäin. Ilman sanoja, pelkkää kosketusta vain.

• Anonyymi

Haluaisin myös. Rakastetaan kaukaa ja hiljaa.

• Anonyymi

Haluaisin kaipaamani miehen. Kaikki muu tulee sitten sen jälkeen.

• Anonyymi

Tapa se on tuhlata elämänsä tuokin mu onnea

• Anonyymi
      UUSI

En ainakaan sitä että jättäisit

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa voisin jakaa ilot ja surut. Joka ei arvostelisi, vaan tukisi. Uskon, että oikeassa seurassa myös parhaat ominaisuuteni pääsisi esiin. Pääsisin vähitellen irti kiusatun identiteetistäni ja alkaisin elää. Minulla on tahto elää ja nauttia siitä, mutta vaikeuksia on ollut aika paljon. Minusta löytyy paljon rakkautta ja halua olla ihmisille ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

Hymyile mulle ens kerralla kun nähdään.se on niin ❤️ jalat pettää ja sydän lyö 150 mutta tarvitsen sitä!

• Anonyymi
      UUSI

Haluan sinut niin kuin kaikki muutkin

• Anonyymi
      UUSI

💙: 👋 💋

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      111
      1658
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1092
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      200
      1032
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      908
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      35
      802
    6. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      754
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      37
      736
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      721
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      233
      713
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      693
    Aihe