Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti säälittåvää tiedän :(
Mitä sinä nainen haluat elämältä
33
754
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä kipuilua kaikki
- Anonyymi
Kerro se suoraan naiselle, niin asia voisi edetä edes jotenkin.
- Anonyymi
Turvaa, rakkautta ja vähemmän kipuja. Tasapainoisen ja hyvän elämän lapsille.
- Anonyymi
Sut haluan ja kaiken muun mikä kuuluu pakettiin ;)
- Anonyymi
Tarjoa mulle kahvia, istutaan yhdessä ja jutellaan 😌
- Anonyymi
Kai haluaisin kanssasi jotain
- Anonyymi
Se tulevaisuus ei oo minusta kiinni
Täytyy olla tyytyväinen
Mitä on
Silloin on kaikki
- Anonyymi
Haluaisin sinut ja se kipu on niin syvää
- Anonyymi
Minä olen enemmän epätoivoinen
- Anonyymi
Haluan ihmisen jonka kanssa jutella, olla, käydä lenkillä, tehdä vaikka ruokaa, nukkua saman peiton alla, elää elämää!
Haluan oppia tuntemaan sinut, tiedän jotain, arvannut osan.
Vaistoni sanoo että tultaisiin hyvin juttuun, vaikka olemme kaksi erillistä, erilaista mutta kuitenkin tarpeeksi samanlaista.
Olen huomannut sinut, kyllä.
Lähesty enemmän. En torju sinua, luota siihen.- Anonyymi
Torjut sinä
- Anonyymi
Lisään.Sinä taas vihaat sitä että minä vihaan sitä.
- Anonyymi
Oletko kysynyt? Vai teetkö omia päätelmiä?
- Anonyymi
Sinä torjut itse itsesi minulta jo ajattelemalla noin. Onko se helpompi sitten vain kaivata kauempaa, vaikka tie olisi niin lyhyt?
- Anonyymi
Mikään ei ole mahdotonta. Sen saa mitä sydän eniten haluaa. Minä haluan sinut / hänet ❤️
- Anonyymi
Minä kyllä maltan odottaa että saat kerättyä rohkeutta. Ei kiirettä. Nähdään kyllä tarpeeksi usein jatkossakin, kävi nyt miten kävi sen lähestymisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
❤ ihana
- Anonyymi
Sä tiedät mitä minä haluan elämältä. Mutta sitä et tiedä, et siihen pakettiin kuulut myös sinä.
- Anonyymi
Itse päätät, mikä on mahdotonta.
- Anonyymi
Minä ihailen yhtä miestä, mutta meistä ei voi koskaan tulla mitään.
- Anonyymi
Ja miksei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksei?
Ikäero ja molemmat muutenkin varattuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ja molemmat muutenkin varattuja.
Ikä on vain numero niin kauan kun molemmat täysiikäisiä
- Anonyymi
Onko sen pakko olla mahdotonta? Jos edes vähäsen avattaisiin ajatuksia toisillemme, niitä mistä emme ole uskaltaneet ääneen toisillemme sanoa. Ja ihan pikkuisen vaan kokeiltaisiin, miltä tuntuu olla toisen lähellä. Ja sen jälkeen sovittaisiin miten edetään. Se on salainen haaveeni, jos edes vähän vaan aidosti sinua makustella saisin. Naiselta miehelle
- AnonyymiUUSI
Olisi ihanaa kokeilla olla lähekkäin. Ilman sanoja, pelkkää kosketusta vain.
- Anonyymi
Haluaisin myös. Rakastetaan kaukaa ja hiljaa.
- Anonyymi
Haluaisin kaipaamani miehen. Kaikki muu tulee sitten sen jälkeen.
- Anonyymi
Tapa se on tuhlata elämänsä tuokin mu onnea
- AnonyymiUUSI
En ainakaan sitä että jättäisit
- AnonyymiUUSI
Haluaisi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa voisin jakaa ilot ja surut. Joka ei arvostelisi, vaan tukisi. Uskon, että oikeassa seurassa myös parhaat ominaisuuteni pääsisi esiin. Pääsisin vähitellen irti kiusatun identiteetistäni ja alkaisin elää. Minulla on tahto elää ja nauttia siitä, mutta vaikeuksia on ollut aika paljon. Minusta löytyy paljon rakkautta ja halua olla ihmisille ihminen.
- AnonyymiUUSI
Hymyile mulle ens kerralla kun nähdään.se on niin ❤️ jalat pettää ja sydän lyö 150 mutta tarvitsen sitä!
- AnonyymiUUSI
Haluan sinut niin kuin kaikki muutkin
- AnonyymiUUSI
💙: 👋 💋
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111658En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321092SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2001032Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287908Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35802Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33754- 37736
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6721+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693