Onko sinkkunaisia jotka oikeasti tykkäävät naida miestä pyllyyn ?
Onko teillä vyöt ja lelut kotona ?
Näin sinkkumiehenä en ole törmännyt tällaisiin sinkkunaisiin.
Pegging.....
8
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiset naiset ovat joko varattuja tai lesboja
- Anonyymi
muutamaan tavannut kyllä nussi niin kauan että anaali-orkku harvassa tuntuu olevan
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu ettei suomessa tällaisia naisia ole ollenkaan..
ONKO TEITÄ !! - Anonyymi
Mä olen kuullut tästä ihan naisen kertomana ja tuloi kyllä outo olo.
- Anonyymi
Kokeillaan pian tyttöystävän kanssa, minun pyynnöstä tosin. Ajattelinkin kysyä, mikä on paras tapa pestä peppu ennen aktia? Ja asiallisia vastauksia kiitos :)
- Anonyymi
Käsisuihku perseenreiän päälle tikasti kun on pöntöllä sitten vaan vettä sisään ja ulos. Pari kertaa näin on toiminut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsisuihku perseenreiän päälle tikasti kun on pöntöllä sitten vaan vettä sisään ja ulos. Pari kertaa näin on toiminut.
Jes, näin olen tehnytkin kun olen runkannut itseäni dildolla. Eli samall tyylillä!
- Anonyymi
useimmat alan naiset naimisissa ja käyttävät lelujaan puolisoon
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392057- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556