Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin. Elämäntilanteeni ei anna mahdollisuutta siihen mitä toivon. Olet parasta mitä olen kokenut koskaan vaikka vihaankin olen tuntenut. Sinulla on oikeus mennä eteenpäin elämässä. Sattuu vain todella paljon jos se on sitä mitä pelkään. Jos rakastatkin toista. Lennät kukasta kukkaan. Jos olet sellainen. Voin huonosti tästä. Toivoisin vain että sanoisit edelleen että olen sinulle tärkein ja rakkain. Kumpa saisin jakaa elämäni sinun kanssa
Voin kertoa sinulle
62
1644
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tää setältä tätille vai toisinpäin?
- Anonyymi
Guben yksin juttelua haavemiehen kaa, ja lapsia vielä? Höpön höpö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guben yksin juttelua haavemiehen kaa, ja lapsia vielä? Höpön höpö!
Juuri näin, mutta aina joku tätä sentimentaalista potaskaa maalittaa naisille
- Anonyymi
Olet rakastunut häneen, mutta jatkat silti elämääsi kihlattusi/puolisosi kanssa? Mitä en nyt ymmärrä tässä? Miksi et eroa?
- Anonyymi
Siksi ettei hän rakasta minua samalla tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät sen muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huijaat nykyistä puolisoa ja viet häneltä mahdollisuuden rakkauteen? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootteja vielä löytyy🤥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos rakastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hön ei ole vanhanaikainen nainen mitä etsit täältä, gubbe. Tajua jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huijaat nykyistä puolisoa ja viet häneltä mahdollisuuden rakkauteen? sivusta
Kaiken lisäksi teet hänestä arvottoman muiden silmissä.
Katson aina miestä tai naista ketä pidetään suhteessa vain turvallisuuden takia rinnalla täysin mitättömäksi tyypiksi.
Enkä ole ainut kuka näin ajattelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubelle kysymys! 👆
- Anonyymi
No nii kiukkuinen kaveri netistä, sä ainakin sait sävyjä tästä gupen aloituksesta, hienoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubelle kysymys! 👆
Ei sulla oo guppe mitään blakkarissa
- Anonyymi
Onko tämä mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Miksi olet tuntenut vihaa?
- Anonyymi
Tässä gupen kivassa trollottelussa oli vissii tass kaikille jotain huhu
- Anonyymi
Hän on siis sanonut sinulle sinun olevan tärkein ja rakkain?
- Anonyymi
Toiselle voi lirkutella mitä vaan ja luvata mitä vaan
Mutta kun tulee aika lunastaa lupaus niin toinen pyörtää kaikki lupaukset.
Älkää naiset uskoko. On nyt niitä miehiä paljon liikkeellä jotka olleet kauan sinkkuina. Valehtelevat. Puhuvat silmät ja suut täyteen kakkelia että saavat naisen irti hyvästä ravitsevasta maasta. He poimivat harrastuksenaan kestäviä kauniita elinvoimaisia yksilöitä
T. H🥀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää naiset uskoko. On nyt niitä miehiä paljon liikkeellä jotka olleet kauan sinkkuina. Valehtelevat. Puhuvat silmät ja suut täyteen kakkelia että saavat naisen irti hyvästä ravitsevasta maasta. He poimivat harrastuksenaan kestäviä kauniita elinvoimaisia yksilöitä
T. H🥀Olet ollut väärässä seurassa pahoitteluni naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut väärässä seurassa pahoitteluni naiselle.
Niin, koitan nyt parantaa tapojani ja panostaa siihen joka tuli ja jäi.
- Anonyymi
Höpäjää puuta heinää kiusatakseen toisia! Antaahan guben esiintyä naisena, milloin miehenä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. H🥀T.H... oletko tuo aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpäjää puuta heinää kiusatakseen toisia! Antaahan guben esiintyä naisena, milloin miehenä!
Ei nämä tahvot ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut väärässä seurassa pahoitteluni naiselle.
Mikä oli sun osuus täs?
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa samaa yhdelle miehelle. Olet tärkeä mulle ja toivottavasti ymmärrät sen. Voiko puhua rakkaudesta, en tiedä mutta välitän susta todella paljon.
Sivusta- Anonyymi
Ihana toteamus sulta nainen!
- Anonyymi
Jätäppä gubbe nd varatut miehet ja naiset rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätäppä gubbe nd varatut miehet ja naiset rauhaan!
Sun sanomisilla tuskin on mitään tehoa keneenkään 😂
- Anonyymi
Jos tietäisit miten rakastunut olen sinuun, et epäröisi hetkeäkään. En ole ollut koskaan aiemmin rakastunut. Nämä tunteet sinua kohtaan ovat jotain aivan mieletöntä. En tiennyt mitä rakastuminen on, ennen kuin rakastuin sinuun. Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta. En ole kukasta kukkaan lentelijä. En haluaisi mitään muuta niin paljon, kuin olla kanssasi.
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa lähes samoin pl. mulla vain yksi pitkä suhde. En tiedä, vielä, mikä ihmisessä on että saa tuntemaan näin. En voi sanoa edes tuntevani häntä, mutta kuitenkin. /täysin sivusta
- Anonyymi
🏃♀️Run!!!!!! "Olen ollut vain kahdessa pitkässä suhteessa, ikinä en ole tällaista tuntenut" ha ha ihan perus kauraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kirjoittaa lähes samoin pl. mulla vain yksi pitkä suhde. En tiedä, vielä, mikä ihmisessä on että saa tuntemaan näin. En voi sanoa edes tuntevani häntä, mutta kuitenkin. /täysin sivusta
Siinä on kyseessä joku korkeampi voima. Niin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏃♀️Run!!!!!! "Olen ollut vain kahdessa pitkässä suhteessa, ikinä en ole tällaista tuntenut" ha ha ihan perus kauraa
Mitä et ymmärtänyt? En ole ollut ennen rakastunut. Ihastuminen on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nuorena näin mutta elämää enemmän nähneensä voi tulla rakkaus toisenlaisena yllättää voimakkuudellaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kalorien poltto tätä prosessia edistää. Hyviä fakekeskusteluja sulla aapeegubbe
- Anonyymi
Ihania viestejä. Muistakaa vaan, että näitä voi tehtailla myös joku muu… kun kirjaimia vilisee.
Rakkaalle ❤️
Sivusta- Anonyymi
Kyllä sama karahti heti korvaan Kuulostaa ihan 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sama karahti heti korvaan Kuulostaa ihan 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
Sinun provoltasi trolliguppe? No kääk
- Anonyymi
Meidän pitäisi jutella kahdestaan irl. Onnistuisikohan se mitenkään?
- Anonyymi
Ei koska tein päätöksen että lähden pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin olet lähdössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin pelkurit ja luovuttajat tekee karkuun vaan, koko loppuelämän saa juosta.
- Anonyymi
Yrität esiintyä jonain toisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoinkin.Teit oikean ratkaisun.Auna kun on mahiksia ottaa etäisyyttä kannattaa se käyttää hyväksi.Joskus tulee tilanteita elämässä ettet vaan pysty vaikka haluaisit pois kiirastulestasi.
Minulla on nyt se tilanne.En lähtenyt aikaisemmin jäin hänen vuokseen tänne ,täällä sitä päivä kerrallaan kärvistellään .😭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin pelkurit ja luovuttajat tekee karkuun vaan, koko loppuelämän saa juosta.
Väärin.Elämässä voi olla erilaisia tilanteita muuttaa.Aina siihen ei liity draamaa.
Kuka on sanonut et ihmisen pitää jämähtää samaan paikkaan?Elämä on seikkailu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität esiintyä jonain toisena!
Sulla on taas vissii asiat hieman rempallaan? Sivusta
- Anonyymi
Etkö ole ikinä rakastanut puolisoasi?
- Anonyymi
Se varmaan luuli rakastavansa kunnes kohtasi sen oikean rakkauden.
- Anonyymi
Kelaa tätä gupen salakavalaa aloitusta, krooh
- Anonyymi
Tunnisteita?
- Anonyymi
Jos rakastaa oikeasti, ei voi olla erossa toisesta. Haluaisitko että löydän jonkun uuden miehen? En usko että voisin rakastaa tällä tavalla ketään toista, kuin sinua.
- Anonyymi
Rakastuin myös, mutta tiesin että yhteydenpitomme ei tule onnistumaan ❤️ Sinäkin tiesit sen.
- Anonyymi
Jos olisi minulle, en tosiaan tiedä miksi ei onnistu. Mikäli ihnisellä on tosi aidot tunteet, silloin osaa valita.
Mutta, jos olemassa oleva on niin rakas, että et voi häntä jättää, ei silloin tietenkään. Olisi kyllä reilua sanoa se niin, että varmasti ymmärrän, enkä kuvittele enää mitään.
n>m
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Tunniste: Olen epävarma, mutta minusta se olit toissapäivänä sinä siellä bussiasemalle. ❤️Voi olla, että olen väärässä, kuvittelen vaan asioita.. 😳
- Anonyymi
Rakastan häntä 🧡🧡🧡
- Anonyymi
ap. nyt järki käteen ja unohdat. Nautit oman puolison seurasta ja katso häntä uusin silmin.
- Anonyymi
Miksi pitäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Tuliko luvattua puolisolle siellä vierelläsi:
Rakastan sinua, Haluan jakaa ilot ja surut kanssasi niin ylä - kuin alamäissä olla sinulle uskollinen kunnes kuolema meidät erottaa.💍💍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko luvattua puolisolle siellä vierelläsi:
Rakastan sinua, Haluan jakaa ilot ja surut kanssasi niin ylä - kuin alamäissä olla sinulle uskollinen kunnes kuolema meidät erottaa.💍💍Mitä sotkit
- Anonyymi
Onnea matkaan rakkautta
🤗🙏🥰
- Anonyymi
Minä en voi kertoa sinulle mitään.
Koska en tiedä kuka olet niistä kaikista kukkasista.
Vaikka kai se viinilasillen ääressä vois selvitä. - Anonyymi
Tuo ei ole vierasta minullekaan, miten elämä heittää kapuloita rattaisiin. Olosuhteet murskasivat toiveet ja palaneiden halujen tuhkasta nousi uusia toiveita. Onko kokemustensa summa, vai muuttuuko jonkin myötä vallan muuksi. Kukaan ei tiedä mihin pystyy oikeissa olosuhteissa. Tai väärissä. Pelkurista rohkea, tai päinvastoin. En uskonut koskaan päätyväni tähän jamaan missä lohtu ja järki tuntuvat äärimmäiseltä hulluudelta.
- Anonyymi
Kiitos, että jaoit tunteesi näin avoimesti ja rehellisesti. Se merkitsee paljon, että puhut suoraan ja kerrot, mitä sydämessäsi liikkuu. On selvää, että tämä tilanne koskettaa sinua syvästi, ja haluan kunnioittaa sitä.
Minulle ei ole helppoa vastata tähän, koska en halua satuttaa sinua enempää, mutta samalla haluan olla rehellinen. Sinulla on oikeus tietää, miten koen tilanteemme ja mitä tunnen.
Olet ollut minulle tärkeä, ja arvostan kaikkea, mitä olemme yhdessä kokeneet. En kuitenkaan halua antaa sinulle väärää toivoa, jos en pysty tarjoamaan sitä, mitä ansaitset tai kaipaat. Sinä ansaitset jonkun, joka voi rakastaa sinua ehdoitta ja jakaa kanssasi unelmat ja tulevaisuuden ilman esteitä.
Haluan, että tiedät, miten paljon arvostan sinua ja miten kiitollinen olen kaikesta, mitä olet tuonut elämääni. Jos päätämme kulkea eri teitä, se ei tarkoita, että olisit minulle vähemmän merkityksellinen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja voimaa löytää onnea – missä ja kenen kanssa se ikinä onkaan.- Anonyymi
Minkä ikäiselle tämä on?
- Anonyymi
Hyvin ihana kirjoitus hänelle. Aito rakkaus kahden ihmisen välillä on oikeasti kauneinta mitä on maailmassa... haluaisin sen myös kokea niinkun meistä jokainen tietysti. Jokainen myös toivoo että tulee kohdatuksi sellaisena kun on. Virheineen päivineen oma rakas rakastaa ja sitoutuu. Ei tuomitse eikä käännä selkää vaikeallakaan hetkellä. Kipeenä makaat kolmatta päivää ja oma rakas tarjoutuu hakemaan rohdot ja pitämään hyvänä. Käyttämään lääkärissä. Sairastumaan itse. Vaan sen takia että toisen ei tarvisi olla reppanana yksin. Minä haluan rakastaa jotakin ihanaa ihmistä tässä maailmassa sata prossaa. Haluan tukea häntä aina ikuisesti ja turvata häntä. Kannatella kun hänestä tuntuu että hän on vtun paskana esimerkiksi. Haluan naimisiin ja yhdessä kulkea täällä samaan suuntaan, mitä ikinä elämä vielä eteemme heittääkään. En ole täydellistä nähnytkään enkä toiseltakaan sitä oleta. Minulla on elettyä elämää ja lapsia. Haaveilen naimisiin menosta haluaisin olla vaimo vielä tässä elämässä rakkaalleni. Haaveilen yhteisestä kodista ja koirasta. Ehkä yhdestä lapsesta, jos tuleva puolisoni toivoo. Enempää lapsia ei ole kanssani mahdollista saada. Nuokin on semmosia asioita mitä toivon että tapahtuu seuraavan 10 vuoden aikana mutta samalla tiedän että ainoa asia mitä oikeasti toivon on vaan se aito syvä yhteys ja rakkaussuhde. Ihana elämä hänen rakkaan rinnalla. Ehkä ensvuonna hän ihana astelee elämääni. Nähtäksi jää. Olisin vaan niin onnellinen jos saisin rakastaa. Haluan sitoutua yhteen rakkaaseen ja olen niin parisuhde ihminen kun olla ja voi.
- Anonyymi
Haaveet on haaveita, mut totuus on toinen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha totta.mulle tää on paikka mihkä puran mun päätä ja unelmoin.seomoro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää väsymättä toitottamas totuus gupen eri kommenteissa all the live long day on mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää väsymättä toitottamas totuus gupen eri kommenteissa all the live long day on mikä?
Surkeata on tän ämmylin laiffi
- Anonyymi
Väärin toista kohtaan on olla suhteessa sellaisen kanssa johon ei ole enää tunteita. Suhteessa on joku pielessä kun alkaa katsella muita. Uutta rakkautta ei kovin helposti tule vastaan mutta sitten kun kolahtaa niin se on menoa. Löytää itsensä kaltaisen ja sellaisen joka kiehtoo ja kiinnostaa kaikin tavoin. Sen vain tuntee sydämessään ja rakastuu pohjattomasti. Tämä on ihan eri kuin joku yhden illan suhde vaan on syvällisempää ja alkaa ikävöidä❤️Kaikkein kauneinta tässä on se että uusi rakkaus odottaa että toinen pääsee irrottautumaan huonosta suhteesta ettei tule pettämisiä. Sellainen on todella hieno piirre ja osoittaa että kunnioittaa toisen entistä parisuhdetta. Mun kaivattu on juuri sellainen että odottaa❤️siksi rakastan häntä pohjattomasti ja hän rakastaa mua. Sänkyyn ei mennä pettämään. Vaikka tästä tilanteesta kärsii kumpikin niin se on sen arvoista. Rakastan sua niin syvästi että kipeää tekee❤️
- Anonyymi
Onko kertonut vaimolleen, että rakastaa toista? Iso työmaa on se avioero! Omaisuuden myynti ym! Luuletkohuijaavas mieheltä kaikki? Oletko psykopaatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kertonut vaimolleen, että rakastaa toista? Iso työmaa on se avioero! Omaisuuden myynti ym! Luuletkohuijaavas mieheltä kaikki? Oletko psykopaatti?
Lisää haalitaanitselle,vaara piilee siinä että jotain pahaa tapahtuu itsellä jos ole ahne terveys on tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottavalla ei ole vaimoa eikä kukaan huijaa keneltäkään rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää haalitaanitselle,vaara piilee siinä että jotain pahaa tapahtuu itsellä jos ole ahne terveys on tärkeää.
Itsekö mieluummin pettäisit???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottavalla ei ole vaimoa eikä kukaan huijaa keneltäkään rahoja.
Ei olekkaan kun on aviomies.
- Anonyymi
Olipas kivasti kirjoitettu. Oikein lämmin tunne tuli sydämeen kun luin tämän. Oot ihana 💕😘
- Anonyymi
On miehiä joilla on kunnia-asia odottaa eikä tulla välien rikkojaksi. Herrasmiehet on harvassa. Mun rakas on niitä harvoja eikä hän ole sänkyyn vonkaamassa vaikka olisi tilaisuus. Meillä on erittäin vahva yhteys ja hän on kunnollinen ihana, rehellinen suomalainen mies. Rakastan häntä niin syvästi ja ikävöin koko ajan.
- Anonyymi
Tyrkyttäjiä kyllä näkee usein, jos lähtis jonkun matkaan kaikki loppuis mitä on tulossai että näin
- Anonyymi
Mut taitaa tarinan mukaan olla varattu mies! Voi hyvänen aika tätä elämää, koska toi"no ei rakastuneille voi mitään! Mite n sinä gubbe kehtaat kirjoitella täällä eri ihmisistä leikkiä kirjäimilla ja laittaa pmat kirjoitukset toisen niskaan, kukaan muu täällä kaipaa miestä kuin sä ja sit sä kerrot et tuo ja tuo nainen sitä tekee, osoitat kiudaajst paikalle, sairas olet, ilkeä ihminen, lopeta toi valehtelu!!
Toivoo rehellinen ihminen!! - Anonyymi
Onko se rehellinen Suomalainen mies kertonut niille häneen ihastujille tämän ettei ole sydämeessään enään vapaa?
Tosi rehellinen mies joo 'o jos roikottaa muita naisia jonossa vaikka sinä olet se valittu.
Mieti kaks kertaa onko se rehellinen? - Anonyymi
No miten satusetä se ikävöiminen enää liittyis tähän kuvioon?
- Anonyymi
Tää on tosi tussu
- Anonyymi
Guben haaveita, tosin esiintyy naisena ja miestä kaipailee, sama mieheke jpka kaipausviestissä! Kiusaaja gubbe!
- Anonyymi
Minä en ainakaan lentele kukasta kukkaan. Olen uskollinen enkä edes ihastu helposti. Nyt tosin tuntuu että taidan olla rakastunut.
- Anonyymi
Joku varattu haaveilee?
- Anonyymi
Toivotaan että pian ainaki varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että pian ainaki varattu.
niin minäkin toivon että olisin hänelle varattu
- Anonyymi
Olethan sä. Yhteisestä vielä haaveilen vaikka varmaan mahdotonta
- Anonyymi
Kerro vaokka puuhevoselle!
- Anonyymi
Miten sulla menee yksäri? Sivusta etäystis
- Anonyymi
Tää on keskustelupalsta anonyymina. Jos laittaa kommentteja eri ketjuihin.
" Lennät kukasta kukkaan. " Ei ymmärrä.- Anonyymi
Aika vaikea on kaikkea täältä ymmärtää.
- Anonyymi
Sinä ainakin otit hyvin vakavasti tämän palstaäijän avauksen, voimia
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan sun sitten tehdä jotain. Elämä on lopulta nopea silloinkin jos saa elää pitkästi.
Kukasta kukkaan en ole lennellyt eikä sellainen kiinnosta minua. Käytännössä koko sen ajan kun olen hänet tuntenut, lähes kolmasosan elämästäni, olen halunnut olla hänen ja vain hänen. Se ei ole ollut mahdollista, joten toki yritin muodostaa suhdetta jonkun muun kanssa. Ei tietenkään onnistunut ja tiesinhän minä sen jo heti ettei onnistuisi. Nyt olen ollut 3 vuotta "sinkkuna". Vierastan tuota sanaa, koska enhän minä tosiasiassa ole vapaa. En kykene antamaan itseäni kuten olisin kyennyt hänelle enkä kykene tuntemaan mitään oikeasti riittävää, koska rakastan häntä.- Anonyymi
Lisättäköön että olen ollut tästä kaikesta meidän välillä, ja siitä mitä ei ollut ja siitä mitä ei enää ole, aivan murskana. Hän on elämäni rakkaus. En yhtään liioittele kun sanon että sadan prosentin varmuudella kaipaan häntä kunnes minusta joskus aika jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisättäköön että olen ollut tästä kaikesta meidän välillä, ja siitä mitä ei ollut ja siitä mitä ei enää ole, aivan murskana. Hän on elämäni rakkaus. En yhtään liioittele kun sanon että sadan prosentin varmuudella kaipaan häntä kunnes minusta joskus aika jättää.
Ja vielä hippu taikaa yöhön näin klo 3:33.
Ehkä hän kuulee minut. Jotenkin. Sen mitä sieluni niin vaivatta tuntee. Hän on tosi rakas. Eikä vain tosi rakas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä hippu taikaa yöhön näin klo 3:33.
Ehkä hän kuulee minut. Jotenkin. Sen mitä sieluni niin vaivatta tuntee. Hän on tosi rakas. Eikä vain tosi rakas.Kulta saat mut itkemään ❤️ rakastan minäkin sinua ❤️
- Anonyymi
Jos olisi minulle niin pohdin että miten joku voisi rakastaa miua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voisi rakastaa? Mikä sinussa mielestäsi on sellaista? T. 3:33
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan gubbe myös toisen puolesta kirjoittelu!
- Anonyymi
Joulu lähestyy tuli talvi maa jäässä. Näin aika rientää. Pöytään kuulolla jaksamista.
- Anonyymi
Hanigoodnight
- Anonyymi
minä en toivo tai halua teistä ketään. Enkä edelleen. jään ymmärrä kuinka joku on rakastunut ja haluaa syödä minua, ja hakkaatte siksi, kun moni tykkää. ettekä korvaa. hyi vittu mitä sakkia.
- Anonyymi
Olet itse varattu, mutta et halua että nainen rakastaa ketään toista. Tajuatko kuinka itsekäs olet?
- Anonyymi
Gubbe viettäkää kiva päivä yhdessä kera vaimokkeen. Voitte yhdessä kiusata heikompiosaisia somessa, senhän te osaatte. Jättäkää ihmiset rauhaan ja keskittäkää energianne muualle. Mistä teidän viha oikein kumpuaa?
- Anonyymi
Tämä itsesi trollaaminen ei guppe oikee nyt lähde
- Anonyymi
Onhan niitä kauniita oikeitskin naisii olemassa! Ja toi puolisoki on kaunis, oikea nainen!
- Anonyymi
Samaa sinulle S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607324- 1254085
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273403- 212848
- 272453
- 232362
- 252000
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3731983- 471980
- 321918