Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin. Elämäntilanteeni ei anna mahdollisuutta siihen mitä toivon. Olet parasta mitä olen kokenut koskaan vaikka vihaankin olen tuntenut. Sinulla on oikeus mennä eteenpäin elämässä. Sattuu vain todella paljon jos se on sitä mitä pelkään. Jos rakastatkin toista. Lennät kukasta kukkaan. Jos olet sellainen. Voin huonosti tästä. Toivoisin vain että sanoisit edelleen että olen sinulle tärkein ja rakkain. Kumpa saisin jakaa elämäni sinun kanssa
Voin kertoa sinulle
35
802
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tää setältä tätille vai toisinpäin?
- Anonyymi
Olet rakastunut häneen, mutta jatkat silti elämääsi kihlattusi/puolisosi kanssa? Mitä en nyt ymmärrä tässä? Miksi et eroa?
- Anonyymi
Siksi ettei hän rakasta minua samalla tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät sen muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huijaat nykyistä puolisoa ja viet häneltä mahdollisuuden rakkauteen? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootteja vielä löytyy🤥
- Anonyymi
Onko tämä mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Miksi olet tuntenut vihaa?
- Anonyymi
Hän on siis sanonut sinulle sinun olevan tärkein ja rakkain?
- Anonyymi
Toiselle voi lirkutella mitä vaan ja luvata mitä vaan
Mutta kun tulee aika lunastaa lupaus niin toinen pyörtää kaikki lupaukset.
Älkää naiset uskoko. On nyt niitä miehiä paljon liikkeellä jotka olleet kauan sinkkuina. Valehtelevat. Puhuvat silmät ja suut täyteen kakkelia että saavat naisen irti hyvästä ravitsevasta maasta. He poimivat harrastuksenaan kestäviä kauniita elinvoimaisia yksilöitä
T. H🥀
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa samaa yhdelle miehelle. Olet tärkeä mulle ja toivottavasti ymmärrät sen. Voiko puhua rakkaudesta, en tiedä mutta välitän susta todella paljon.
Sivusta - Anonyymi
Jos tietäisit miten rakastunut olen sinuun, et epäröisi hetkeäkään. En ole ollut koskaan aiemmin rakastunut. Nämä tunteet sinua kohtaan ovat jotain aivan mieletöntä. En tiennyt mitä rakastuminen on, ennen kuin rakastuin sinuun. Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta. En ole kukasta kukkaan lentelijä. En haluaisi mitään muuta niin paljon, kuin olla kanssasi.
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa lähes samoin pl. mulla vain yksi pitkä suhde. En tiedä, vielä, mikä ihmisessä on että saa tuntemaan näin. En voi sanoa edes tuntevani häntä, mutta kuitenkin. /täysin sivusta
- Anonyymi
🏃♀️Run!!!!!! "Olen ollut vain kahdessa pitkässä suhteessa, ikinä en ole tällaista tuntenut" ha ha ihan perus kauraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kirjoittaa lähes samoin pl. mulla vain yksi pitkä suhde. En tiedä, vielä, mikä ihmisessä on että saa tuntemaan näin. En voi sanoa edes tuntevani häntä, mutta kuitenkin. /täysin sivusta
Siinä on kyseessä joku korkeampi voima. Niin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏃♀️Run!!!!!! "Olen ollut vain kahdessa pitkässä suhteessa, ikinä en ole tällaista tuntenut" ha ha ihan perus kauraa
Mitä et ymmärtänyt? En ole ollut ennen rakastunut. Ihastuminen on eri asia.
- Anonyymi
Ihania viestejä. Muistakaa vaan, että näitä voi tehtailla myös joku muu… kun kirjaimia vilisee.
Rakkaalle ❤️
Sivusta- Anonyymi
Kyllä sama karahti heti korvaan Kuulostaa ihan 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
- Anonyymi
Meidän pitäisi jutella kahdestaan irl. Onnistuisikohan se mitenkään?
- Anonyymi
Ei koska tein päätöksen että lähden pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin olet lähdössä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin pelkurit ja luovuttajat tekee karkuun vaan, koko loppuelämän saa juosta.
- Anonyymi
Etkö ole ikinä rakastanut puolisoasi?
- Anonyymi
Tunnisteita?
- Anonyymi
Jos rakastaa oikeasti, ei voi olla erossa toisesta. Haluaisitko että löydän jonkun uuden miehen? En usko että voisin rakastaa tällä tavalla ketään toista, kuin sinua.
- Anonyymi
Rakastuin myös, mutta tiesin että yhteydenpitomme ei tule onnistumaan ❤️ Sinäkin tiesit sen.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Tunniste: Olen epävarma, mutta minusta se olit toissapäivänä sinä siellä bussiasemalle. ❤️Voi olla, että olen väärässä, kuvittelen vaan asioita.. 😳
- Anonyymi
Rakastan häntä 🧡🧡🧡
- Anonyymi
ap. nyt järki käteen ja unohdat. Nautit oman puolison seurasta ja katso häntä uusin silmin.
- Anonyymi
Miksi pitäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Tuliko luvattua puolisolle siellä vierelläsi:
Rakastan sinua, Haluan jakaa ilot ja surut kanssasi niin ylä - kuin alamäissä olla sinulle uskollinen kunnes kuolema meidät erottaa.💍💍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko luvattua puolisolle siellä vierelläsi:
Rakastan sinua, Haluan jakaa ilot ja surut kanssasi niin ylä - kuin alamäissä olla sinulle uskollinen kunnes kuolema meidät erottaa.💍💍Mitä sotkit
- Anonyymi
Minä en voi kertoa sinulle mitään.
Koska en tiedä kuka olet niistä kaikista kukkasista.
Vaikka kai se viinilasillen ääressä vois selvitä. - AnonyymiUUSI
Tuo ei ole vierasta minullekaan, miten elämä heittää kapuloita rattaisiin. Olosuhteet murskasivat toiveet ja palaneiden halujen tuhkasta nousi uusia toiveita. Onko kokemustensa summa, vai muuttuuko jonkin myötä vallan muuksi. Kukaan ei tiedä mihin pystyy oikeissa olosuhteissa. Tai väärissä. Pelkurista rohkea, tai päinvastoin. En uskonut koskaan päätyväni tähän jamaan missä lohtu ja järki tuntuvat äärimmäiseltä hulluudelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111658En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321092SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2001032Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287908Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35802Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33754- 37736
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6721+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693