Puolustusmenot. Muusta leikataan. Tämä kansa antaa kusettaa!
Yli ampuu!!
10
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ryssä on saanut taloutensa ylikuumenemaan satsaamalla sotimiseen oikein kunnolla, jos nyt tällaisella vähän maltillisemmlla sotilasmenojen kasvulla saataisiin pientä lämpöä Suomenkin talouteen. Sitäpaitsi Suomi on jo suurimmat ulkomaalaisen tavaran hankinnat tehnyt, joten lisähankintojen kotimaisuusaste on jo ihan kohtuullinen.
- Anonyymi
Siellä sentään raha käytetään oman maan tuotantoon. Suomi maksaa 10 miljardia Yhdysvalloille jotta saa lenntokoneita jotka eivät toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sentään raha käytetään oman maan tuotantoon. Suomi maksaa 10 miljardia Yhdysvalloille jotta saa lenntokoneita jotka eivät toimi.
Suomi tosiaan osti huonoimmat ja kalleimmat koneet joiden kanssa käy sama kuin NH koptereiden. Taisi konekauppa olla eräs ehto DCA-sopimukselle ja Natolle. Saa nähdä tulevaisuudessa mikäli tätä maata tai ihmiskuntaa on olemassa että mitä kaikkea Suomi joutui tekemään kulissien takana saadakseen nuo yllämainitut. En ihmettelisi jos nykyinen Yhdysvalloille myötämielinen presidenttikin olisi järjestetty. Jotenkin se Stubbin saumaton Yhdysvaltojen hallinnon mielistely ja tahtojen toteutus kielii sellaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sentään raha käytetään oman maan tuotantoon. Suomi maksaa 10 miljardia Yhdysvalloille jotta saa lenntokoneita jotka eivät toimi.
Nato jäsenmaksukin on miljardeja suojasta, joka voi osoittautua pelkästään paperitiikeriksi ja venäjän hyökätessä vaan todetaan, että pärjäilkää omillanne, toisen nato maan puolustaminen muille nato maille on täysin vapaaehotoista.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat samanlaisia helposti höynäytettäviä hölmöjä kuten Amerikkalaiset!
Amerikassahan menee mikä tahansa hulluinkin ehdotus aina läpi kun mainitaan taikasanat "kansallinen turvallisuus:"
Suomessa taikasana on "maanpuolustus" ja sen jälkeen rahahanat aukeavat täysille, olipa millainen taloustilanne tahansa tai säästötalkoot menossa.- Anonyymi
Kyllä taas ryssän kätyrit mesoaa kun Suomen täytyy laittaa rautaa rajalle? On aika turhaa rakentaa yhteiskuntaa toimivaksi ja ihmisille hyväksi elää, jos sitä ei pystytä puolustamaan? Luuleeko vassari että hyökkäävä vihollinen huolehtii sosiaalimenoista? Toivottavasti myös drooneja on hankittu reilusti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taas ryssän kätyrit mesoaa kun Suomen täytyy laittaa rautaa rajalle? On aika turhaa rakentaa yhteiskuntaa toimivaksi ja ihmisille hyväksi elää, jos sitä ei pystytä puolustamaan? Luuleeko vassari että hyökkäävä vihollinen huolehtii sosiaalimenoista? Toivottavasti myös drooneja on hankittu reilusti?
Raudasta tehtyjä hyviä ja laadukkaita kumipyöräisiä nokkakärryjä on laitettu rajalle, on sitten helpompi kuljetella niitten tulijoiden laukkuja, vihollinen ei tosiaankaan huolehdi Suomeen tulijoiden sosiaalimenoista, niistä kuluista vastaavat suomalaiset itse.
Drooneilla ei saa lennellä rauhan aikana naapurin puolella rajaa, harmi muuten niillä drooneilla voisi kuljettaa matkalaukut suoraan bussille, olisi saapuvilla sitten kevyempi kulkea loppumatka.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taas ryssän kätyrit mesoaa kun Suomen täytyy laittaa rautaa rajalle? On aika turhaa rakentaa yhteiskuntaa toimivaksi ja ihmisille hyväksi elää, jos sitä ei pystytä puolustamaan? Luuleeko vassari että hyökkäävä vihollinen huolehtii sosiaalimenoista? Toivottavasti myös drooneja on hankittu reilusti?
Niin. Toiset vain ostaa kunnon rautaa eikä mitään keskeneräisiä romuja joita F-35 on. Suomi möhläsi jo NH-90: sien kanssa jotka on todettu ympäri maailmaa huonoiksi. Ukrainan sota on myös näyttänyt että massana tuotettu taisteluvälineistö ja -kalusto ja ammustarvikkeet toimivat parhaiten eikä niinkään hienoimmat ja sikakalliit hifivehkeet. Puolustusvoimien komentajakin totesi saman että vastoin odotuksia soraa käydään edelleen ensimmäisen ja toisen maailmansodan tyyliin. Siinähän persupelle tumputat Amerikan vehkeitä ja hauku muita. Totuus on kuitenkin muuta.
- Anonyymi
Aukeaakohan rahahanat, jos toteaa että minä tutkin siviilien soallistumista maanpuolustukseen, tuleekohan tilille miljoonia?
- Anonyymi
Aukeaa taivaan portit ja hanurit, hallituksen toimesta.🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504