Olisi mukavaa

Anonyymi-ap

Istua kahvilla ja jutella asioista.

59

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päiväsaikaan, kyllä. Illalla vaihdan teehen.

    • Anonyymi

      It would be really nice

    • Anonyymi

      Pyydä kahville.

      • Anonyymi

        Taidat pitää sitä naista jota ohjeistat gupen aloituksissa erittäin yksinkertaisena ja suhtaudut kuin lapseen. Hyi olkoon..


    • Anonyymi

      Sivusta sama. Ei näkynyt kaupoilla ketään tuttua.

    • Anonyymi

      Pyydä huomenna kahville, kun nähdään.

      • Anonyymi

        Olet tosi pihalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi pihalla

        Niin sinäkin kun jaksat pilkkoa tätä gupen monologia itsensä kanssa


    • Anonyymi

      Jos niin haluat, niin laita viestiä irl.

    • Anonyymi

      Minä istun just kahvilla. Ota sinäkin kahvit siihen ja istu, niin jutellaan toki. Laita tähän jokin aihe, mistä haluat jutella, niin jatketaan siitä sitten juttua. Ei kai sulla kauaa mee, kun laitat sen kahvisi?

      • Anonyymi

        Sivusta välihuutelu: entäs jos syö juuri appelsiinia?


    • Anonyymi

      Mennään joku päivä tebskalle☕

      • Anonyymi

        Joo.


      • Anonyymi

        Vtut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vtut.

        🥹🥹🥹


    • Anonyymi

      ois kyLLä kivaa... mutta huomaisinko yhtään omaa kahviani Juoda kun Lumoutuneena katteLisin häntä...

      eka ois kiva käy'ä pitzalLLa...

    • Anonyymi

      Tuskimpa vaan enää juodaan mitään kun ei edes tulla näkemään

    • Anonyymi

      Mulla teetä kupissa.
      No, mitäs?

    • Anonyymi

      Mistä asioista. Säästä vai uutisista?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä haluaisit keskustella. Olen virtuaalinen keskustelubotti.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani. Pelkkä kahvihetki ei nyt taida riittää. Niin paljon olisi asioita.

    • Anonyymi

      Se olisi ihan unelmaa.

    • Anonyymi

      Minä lähtisin kahville tai teelle, jos eräs tietty mies sitä kysyisi. Mutta nyt jostain syystä ei törmätä yhtä usein kuin ennen.

      • Anonyymi

        Törmätään jos vain haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törmätään jos vain haluat.

        No eipä olla törmätty koko viikolla. Oon kyllä oottanut sun näkemistä. Ehkä huomenna onni käy myöten :)


    • Anonyymi

      Lukematta yhtään kommentteja. Niin olisi! Missä nähdään?

      • Anonyymi

        Huomen illalla kaupungilla? /sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomen illalla kaupungilla? /sivu

        Mielelläni ilmaannun paikalle, kun yksityisesti laitat ajan ja paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni ilmaannun paikalle, kun yksityisesti laitat ajan ja paikan.

        Tietysti laittaisin yksityisesti hänelle. Tuskin kuitenkaan on "täällä" huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti laittaisin yksityisesti hänelle. Tuskin kuitenkaan on "täällä" huomenna.

        Jos saan viestin, olen jo alkuillasta paikalla, tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saan viestin, olen jo alkuillasta paikalla, tarvittaessa.

        Oletkohan nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan nainen?

        Eikös tämä aloitus naiselle ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä aloitus naiselle ollut?

        No hyvä sitten. Pitääpä miettiä asiaa, vaikka en usko että olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä sitten. Pitääpä miettiä asiaa, vaikka en usko että olet hän.

        Tällä naisella ei oo rahaa tähän aikaan kuusta matkustella,elikkä ei minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä naisella ei oo rahaa tähän aikaan kuusta matkustella,elikkä ei minulle.

        Okei, no ei sit sulle. Hänen ei tarvitse matkustaa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä naisella ei oo rahaa tähän aikaan kuusta matkustella,elikkä ei minulle.

        Sulla taitaa aina olla naisia esittävä setämies sippi kukkarossa


    • Anonyymi

      Noin minäkin ajattelen ja liittyy 60v. mieheen!

      • Anonyymi

        Nuo miehet on jo unohdettu, koska niillä on seksi mielessä, enkä halua itse enää.


    • Anonyymi

      On mukavaa jutella kahvin ääressä. Käytiin jätkien kaa huoltsikalla turisemassa.

      • Anonyymi

        Se on joko uhka tai mahdollisuus varmaan


    • Anonyymi

      Juuri äsken join kahvia ja kävin samaa keskustelua hänen kanssaan kuin ensitapaamisella.

      Olitko se sinä linja-autossa. Olen taas ajatellut sitä koska olen menossa sinnepäin pian. Olen ajatellut sitä muutenkin päivisin kun yritän olla ihmisille hyvä. Sinut tavattuani hyvyyteni määrä lisääntyi.

      En usko että tulet vastaan, että onni kävisi kahdesti samaan paikkaan, mutta ajattelen sinua.

    • Anonyymi

      Se sopii kyllä . Koska Sinulle sopisi niin tavataan

    • Siinähän tuut kahville tänne!
      Ei oo taidettu kieltää vai onko?

      • Anonyymi

        Kuka kieltäisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kieltäisi?

        No ei ehkä kukaan, ei voi olla varma kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kieltäisi?

        No varmaan itse yläkerran herra kieltäisi guppea luomasta näitä larppaushahmoja🥱


    • Anonyymi

      Siitä viestistä minkä olit laittanut muualle kuin puhelimeen niin älysin kyllä minkä viestin mutten sen sisältöä.
      Tarkoititko ne tätä kahvi keskustelua?Vai oliko se viesti näin ;
      - Kuten näet, minulla on jo kahviseuraa.
      ☕☕

    • Anonyymi

      Kahvi ja tee on pahaa sisuskaluille. En enää juo kumpaakaan.
      Eikä puhumistakaan ole.

    • Anonyymi

      Ehkä se ei olis sitä sulle?

      • Anonyymi

        Mitä se olis sitten.


    • Anonyymi

      Äläpä muuta sano

    • Anonyymi

      Mene akkasi kanssa kahville.

      • Anonyymi

        Oletko? Et kai vain ole mustasukkainen?


    • Anonyymi

      Selvä. Mene jonkun muun kanssa kahville.

    • Anonyymi

      Olisi todella mukavaa istua kahvilla 60v. ikäisen miehen kanssa! Ei koskaan paljon nuoremman kanssa!

      • Anonyymi

        Neiti haluaa vanhoja varakkaita kaljupiätä kahviseuraksi. Niitä naisia.


    • Anonyymi

      No milloin tulet vai etkö uskalla?

    • Anonyymi

      Vaikka pinaattipiiraan vai mitä se oli...äärellä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe