Istua kahvilla ja jutella asioista.
Olisi mukavaa
Anonyymi-ap
581490
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 58
Vanhimmat
Päiväsaikaan, kyllä. Illalla vaihdan teehen.
Pyydä kahville.
Taidat pitää sitä naista jota ohjeistat gupen aloituksissa erittäin yksinkertaisena ja suhtaudut kuin lapseen. Hyi olkoon..
Sivusta sama. Ei näkynyt kaupoilla ketään tuttua.
Pyydä huomenna kahville, kun nähdään.
Olet tosi pihalla
Niin sinäkin kun jaksat pilkkoa tätä gupen monologia itsensä kanssa
Jos niin haluat, niin laita viestiä irl.
Minä istun just kahvilla. Ota sinäkin kahvit siihen ja istu, niin jutellaan toki. Laita tähän jokin aihe, mistä haluat jutella, niin jatketaan siitä sitten juttua. Ei kai sulla kauaa mee, kun laitat sen kahvisi?
Sivusta välihuutelu: entäs jos syö juuri appelsiinia?
Mennään joku päivä tebskalle☕
Joo.
Vtut.
🥹🥹🥹
ois kyLLä kivaa... mutta huomaisinko yhtään omaa kahviani Juoda kun Lumoutuneena katteLisin häntä...
eka ois kiva käy'ä pitzalLLa...
Tuskimpa vaan enää juodaan mitään kun ei edes tulla näkemään
Mulla teetä kupissa.
No, mitäs?
Mistä asioista. Säästä vai uutisista?
Istu sinä, kahvoinesi.....
T.minen.....
Hyvästi.fi
Ikuisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=jlKZONm4JWE&pp=ygUbYWdhaW5zdCBpdCBhbGwgZ29uZSBmb3JldmVy
Mistä haluaisit keskustella. Olen virtuaalinen keskustelubotti.
Olen pahoillani. Pelkkä kahvihetki ei nyt taida riittää. Niin paljon olisi asioita.
Se olisi ihan unelmaa.
Minä lähtisin kahville tai teelle, jos eräs tietty mies sitä kysyisi. Mutta nyt jostain syystä ei törmätä yhtä usein kuin ennen.
Törmätään jos vain haluat.
No eipä olla törmätty koko viikolla. Oon kyllä oottanut sun näkemistä. Ehkä huomenna onni käy myöten :)
Lukematta yhtään kommentteja. Niin olisi! Missä nähdään?
Huomen illalla kaupungilla? /sivu
Mielelläni ilmaannun paikalle, kun yksityisesti laitat ajan ja paikan.
Tietysti laittaisin yksityisesti hänelle. Tuskin kuitenkaan on "täällä" huomenna.
Jos saan viestin, olen jo alkuillasta paikalla, tarvittaessa.
Oletkohan nainen?
Eikös tämä aloitus naiselle ollut?
No hyvä sitten. Pitääpä miettiä asiaa, vaikka en usko että olet hän.
Tällä naisella ei oo rahaa tähän aikaan kuusta matkustella,elikkä ei minulle.
Okei, no ei sit sulle. Hänen ei tarvitse matkustaa mihinkään.
Sulla taitaa aina olla naisia esittävä setämies sippi kukkarossa
Noin minäkin ajattelen ja liittyy 60v. mieheen!
Nuo miehet on jo unohdettu, koska niillä on seksi mielessä, enkä halua itse enää.
On mukavaa jutella kahvin ääressä. Käytiin jätkien kaa huoltsikalla turisemassa.
Se on joko uhka tai mahdollisuus varmaan
Juuri äsken join kahvia ja kävin samaa keskustelua hänen kanssaan kuin ensitapaamisella.
Olitko se sinä linja-autossa. Olen taas ajatellut sitä koska olen menossa sinnepäin pian. Olen ajatellut sitä muutenkin päivisin kun yritän olla ihmisille hyvä. Sinut tavattuani hyvyyteni määrä lisääntyi.
En usko että tulet vastaan, että onni kävisi kahdesti samaan paikkaan, mutta ajattelen sinua.
Se sopii kyllä . Koska Sinulle sopisi niin tavataan
Siinähän tuut kahville tänne!
Ei oo taidettu kieltää vai onko?
Kuka kieltäisi?
No ei ehkä kukaan, ei voi olla varma kuitenkaan.
No varmaan itse yläkerran herra kieltäisi guppea luomasta näitä larppaushahmoja🥱
Siitä viestistä minkä olit laittanut muualle kuin puhelimeen niin älysin kyllä minkä viestin mutten sen sisältöä.
Tarkoititko ne tätä kahvi keskustelua?Vai oliko se viesti näin ;
- Kuten näet, minulla on jo kahviseuraa.
☕☕
Kahvi ja tee on pahaa sisuskaluille. En enää juo kumpaakaan.
Eikä puhumistakaan ole.
Ehkä se ei olis sitä sulle?
Mitä se olis sitten.
Äläpä muuta sano
Mene akkasi kanssa kahville.
Oletko? Et kai vain ole mustasukkainen?
Selvä. Mene jonkun muun kanssa kahville.
Olisi todella mukavaa istua kahvilla 60v. ikäisen miehen kanssa! Ei koskaan paljon nuoremman kanssa!
Neiti haluaa vanhoja varakkaita kaljupiätä kahviseuraksi. Niitä naisia.
No milloin tulet vai etkö uskalla?
Vaikka pinaattipiiraan vai mitä se oli...äärellä