Eli mulle diagnosoitiin skitsofrenia noin 40v. Mielestäni mulla ei sellaista ole. Kotoa tultiin hakemaan ja pakkohoidossa vietin 4kk.
Muita tällaisia kuten minä?
9
428
Vastaukset
- Anonyymi
Häkkinen saa siitä myös hyvää palkkaa peilaa omaa skitsoilua toisiin
- Anonyymi
Häkkänen
- Anonyymi
Tavallinen tapaus.
- Anonyymi
Miksi aloittaja haettiin kotoa ? Onhan siihen joku syy olemassa.
Ei ne mene yllättäen ihmisten ovikelloja soittelemaan ja vie hoitoon, ilman syytä. - Anonyymi
Mulla on skitsofrenia, mutten ole koskaan ollut osastolla pakosta. Viikon vietin siellä, kun ihmettelin mistä kyse. Mut en hyötynyt siitä jaksosta, joten en siis ollut ton kauempaa. En usko, että pakkohoitoon joutuu ilman syytä.
- Anonyymi
Ei ilman syytä joudukaan, voit olla huoleti. Jos joku väittää, että ilman syytä joutuu, niin se ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ilman syytä joudukaan, voit olla huoleti. Jos joku väittää, että ilman syytä joutuu, niin se ei pidä paikkaansa.
Kirouksesta nämä johtuu . Se on raamatussa .
Usonto tai jumalan suuttumuksesta.
Lymö n sinua mielisairaudella jne.
Onko tuttu asia.
Siunaus ja kirous. Mooseksen kirjoissa.
Ikävä palsta lle kNssa hyvä aihe.
Pitää vaan jatkaa parannuksentekoa.
Ei liene herran viha loputon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirouksesta nämä johtuu . Se on raamatussa .
Usonto tai jumalan suuttumuksesta.
Lymö n sinua mielisairaudella jne.
Onko tuttu asia.
Siunaus ja kirous. Mooseksen kirjoissa.
Ikävä palsta lle kNssa hyvä aihe.
Pitää vaan jatkaa parannuksentekoa.
Ei liene herran viha loputon.Raamattu on skitsofreeninen teos vailla totuutta.
- Anonyymi
Laskivat kuitenkin vapaalle joten tuskinpa on vakavaa. Elelet nyt vaan hissukseen niin ei luulisi ketään haittaavan. Ja kai tuo avittaa toimeentuloa, jos ei pidetä työhön kykenevänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716