Tuuli Varhelahti valehtelee Toivolla ja minulla olevan ongelmia pakottamiseksi Porin lastensuojelutoimistossa. Vuorovaikutus on rangaistusta tai valvontaa ihan riippuen tottelun tasosta. Tottelemattomanakin voidaan pitää kontrollissa lapsen huostaanoton avulla.
-Teemu Ruskeepää
Porin lastensuojelu pitää jumissa kontaktissa itseensä
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, ettet saa enää olla missään yhteydessä Toivoon.
- Anonyymi
Silloin vuoden 2011-2013 tienoilla kun tälle valtakunnanburgerille naureskeltiin, niin silloin otaksuttiin, että hänellä on vain aspergerin oireyhtymä, jonka takia sosiaaliset kanssakäymiset ei luista ja on hyperfiksaatio naisten saamiseen. Sama juttu sen mitättömien elkeiden ylianalysoimisen kanssa.
Nykyään kun lukee näitä tämän juttuja, niin pakkohan tällä valtakunnanburgerilla on olla sen aspergerin lisäksi myös joku persoonallisuushäiriö taustalla. Ei mikään muu selitä sitä, miksi kaikissa sosiaalisissa kanssakäymisissä havaitaan jotain mielikuvitusaggressiota- ja autoritarismia, miksi ollaan niin kusipäisiä ja samalla täysin sokeita omalle käytökselleen ja omille virheilleen ja viallisuudelleen.
Itse epäilen narsismia ja jonkunlaista skitsotypaalia persoonallisuushäiriötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin vuoden 2011-2013 tienoilla kun tälle valtakunnanburgerille naureskeltiin, niin silloin otaksuttiin, että hänellä on vain aspergerin oireyhtymä, jonka takia sosiaaliset kanssakäymiset ei luista ja on hyperfiksaatio naisten saamiseen. Sama juttu sen mitättömien elkeiden ylianalysoimisen kanssa.
Nykyään kun lukee näitä tämän juttuja, niin pakkohan tällä valtakunnanburgerilla on olla sen aspergerin lisäksi myös joku persoonallisuushäiriö taustalla. Ei mikään muu selitä sitä, miksi kaikissa sosiaalisissa kanssakäymisissä havaitaan jotain mielikuvitusaggressiota- ja autoritarismia, miksi ollaan niin kusipäisiä ja samalla täysin sokeita omalle käytökselleen ja omille virheilleen ja viallisuudelleen.
Itse epäilen narsismia ja jonkunlaista skitsotypaalia persoonallisuushäiriötä.Narsistinen persoonallisuushäiriö + ahdistuneisuushäiriö + autismin kirjolla
Toisten ihmisten asettamat rajat aiheuttavat voimakkaan ahdistusreaktion joka johtaa tyypilliseen venkoiluun. Hän on neurologisesti kykenemätön toimimaan muuten kuin tavoilla, jotka hän on itse keksinyt ja hyväksynyt. Mikä lie lapsuuden trauma aiheuttanut tämän. Hän on täysin kykenemätön itsereflektioon ja aivot hyppää joka kerta ennemmin teoriaan kuinka vika olikin kaikissa muissa.
Psykoottisuutta ei mielestäni esiinny. Mutta se on kyllä myös otettava huomioon, että vaikka hänellä on näennäisen voimakas tarve kumppanille, oman lapsen seuralle tms. niin lopulta hän vaikuttaa pärjäävän epätavallisen hyvin yksin eikä tosiasiallisesti tee mitään sen eteen, että sosiaaliset ongelmat korjautuisivat. Tämä oman pään sisällä viihtyminen voisi olla sitä autismin kirjoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344550Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2682299Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492162- 1602024
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151259