Mitä muuttaisit

Anonyymi-ap

Kaivatussasi?

99

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mitään

• Anonyymi

Voisitko olla epäkomeampi, that would be great 😤

• Anonyymi

Epäkomeampi? Onko komeudessa jotain vikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäkomeampi? Onko komeudessa jotain vikaa?

On. Koska vaikeuttaa tätä unohtamisprosessia huomattavasti.

• Anonyymi

Ei puhuta nyt palstagubesta TT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Koska vaikeuttaa tätä unohtamisprosessia huomattavasti.

Miksi se komea mies pitäisi unohtaa? Mitä se on tehnyt sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se komea mies pitäisi unohtaa? Mitä se on tehnyt sulle?

Kaikkea ja kaikkia ei ole tarkoitettu arvon toveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea ja kaikkia ei ole tarkoitettu arvon toveri.

Eli menit ihastumaan komeaan mieheen vain sen ulkonäön vuoksi? Saitko näpeilles, vai sattuko jotain aivan muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli menit ihastumaan komeaan mieheen vain sen ulkonäön vuoksi? Saitko näpeilles, vai sattuko jotain aivan muuta?

Ihastuin kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön, mikä teki hänestä entistä komeamman. Enkä koe saaneeni näpeilleni, vaan kasvun paikan. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuin kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön, mikä teki hänestä entistä komeamman. Enkä koe saaneeni näpeilleni, vaan kasvun paikan. 😉

Aah joo, sydänsuruja kannattaa kyllä käyttää henkiseen kasvamiseen. Varsinkin jos sinä olet ollut se joka on alkanut leikkimään, tai mitä tahansa muuta ja mahdollisesti ajanut omilla toimillasi toisen pois.

Itsellä kävi pari vuotta sitten sellainen tapaus, että nuori nainen johon halusin alkaa oikeasti tutustumaan alkoi vaan leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. En jahdannut ja osoitin sen sille etten jahtaa, vaan haluan tutustua rehellisesti. Toi oli niin päivän selvä tapaus, kun se tapahtui heti kun tein selväksi aikeeni.

No nainen torjui mut sitten oikein leikkisästi vähän myöhemmin, että jahtaisin sitä, mutta se oli milloin oma mittani tuli täyteen ja lopetin koko homman siihen, enkä antanut enää huomiotakaan naiselle. Kyseinen nainen sitten suuttui ja ei ole sen jälkeen näkynyt paikassa missä törmäiltiin.

Toivon vaan että kyseinen nuori nainen on tarpeeksi fiksu oppiakseen ettei kannata leikkiä kiinnostuneiden miehien kanssa, oikea mies kun ei jahtaa vaan antaa mahdollisuuden katsoa toimisiko juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aah joo, sydänsuruja kannattaa kyllä käyttää henkiseen kasvamiseen. Varsinkin jos sinä olet ollut se joka on alkanut leikkimään, tai mitä tahansa muuta ja mahdollisesti ajanut omilla toimillasi toisen pois.

Itsellä kävi pari vuotta sitten sellainen tapaus, että nuori nainen johon halusin alkaa oikeasti tutustumaan alkoi vaan leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. En jahdannut ja osoitin sen sille etten jahtaa, vaan haluan tutustua rehellisesti. Toi oli niin päivän selvä tapaus, kun se tapahtui heti kun tein selväksi aikeeni.

No nainen torjui mut sitten oikein leikkisästi vähän myöhemmin, että jahtaisin sitä, mutta se oli milloin oma mittani tuli täyteen ja lopetin koko homman siihen, enkä antanut enää huomiotakaan naiselle. Kyseinen nainen sitten suuttui ja ei ole sen jälkeen näkynyt paikassa missä törmäiltiin.

Toivon vaan että kyseinen nuori nainen on tarpeeksi fiksu oppiakseen ettei kannata leikkiä kiinnostuneiden miehien kanssa, oikea mies kun ei jahtaa vaan antaa mahdollisuuden katsoa toimisiko juttu.

Olen hyvin tietoinen että omilla toimillani ajanut kyseisen miehen pois elämästäni. Itseasiassa tein sitä melko säännöllisen uhmakkaasti, otan siitä täyden vastuun ja ehkä jotain opinkin..

Pointsit kyllä sille miehellekin että todella kauan jaksoi katsoa, mutta ilmeisesti meidän aika ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hyvin tietoinen että omilla toimillani ajanut kyseisen miehen pois elämästäni. Itseasiassa tein sitä melko säännöllisen uhmakkaasti, otan siitä täyden vastuun ja ehkä jotain opinkin..

Pointsit kyllä sille miehellekin että todella kauan jaksoi katsoa, mutta ilmeisesti meidän aika ei ollut.

No ei kait se teidän aika ollutkaan, jos sinä olet tahallaan ajanut toisen pois :D

Mutta onnea ja menestystä henkisen kasvun matkalle, toivottavasti se tapahtuu ja opit asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kait se teidän aika ollutkaan, jos sinä olet tahallaan ajanut toisen pois :D

Mutta onnea ja menestystä henkisen kasvun matkalle, toivottavasti se tapahtuu ja opit asioita.

Älä jaksa 😅 tiedät varsin hyvin että tämä loru ei tässä ollut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän olen törmännyt tähän useammin kuin kerran ja lyön leikin poikki heti. Se ei vaan ole kaikkien juttu. Yleensä näihin liittyy omia henkilökohtaisia kasvutarinoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa 😅 tiedät varsin hyvin että tämä loru ei tässä ollut..

Kaikki on itsestäs kiinni. Jos et pysty kasvamaan henkisesti, niin sitten et kasva ja toistelet samoja virheitä kerta toisensa jälkeen, tai roikut miehessä joka on jatkanut jo matkaansa ja rikot itseäs enemmän vaan.

Maailma on täynnä valintoja, toiset tekevät niitä paremmin kuin toiset ja päätä itse kumpaan ryhmään kuulut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän olen törmännyt tähän useammin kuin kerran ja lyön leikin poikki heti. Se ei vaan ole kaikkien juttu. Yleensä näihin liittyy omia henkilökohtaisia kasvutarinoita.

Joo no pelin pistin itekkin heti poikki kun toi nuori nainen minut torjui. Ei mitään järkeä jatkaa enää sen jälkeen, mutta ainakin se osoitti toisille naisille siellä paikassa sen, että aikuinen mies ei leikkejä katsele ja on melko kylmää kyytiä, jos tahallaan yrität edes leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on itsestäs kiinni. Jos et pysty kasvamaan henkisesti, niin sitten et kasva ja toistelet samoja virheitä kerta toisensa jälkeen, tai roikut miehessä joka on jatkanut jo matkaansa ja rikot itseäs enemmän vaan.

Maailma on täynnä valintoja, toiset tekevät niitä paremmin kuin toiset ja päätä itse kumpaan ryhmään kuulut.

Hetkinen, missä kohtaa olen sanonut roikkuvani jossain, kun olen pelkästään puhunut päinvastaisesta suunnasta. Maailma tosiaan on täynnä valintoja ja ihmisiä, ja sen verran itsetietoinen olen kuitenkin että kyseiseen harrastukseen en ala, en nyt enkä koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen, missä kohtaa olen sanonut roikkuvani jossain, kun olen pelkästään puhunut päinvastaisesta suunnasta. Maailma tosiaan on täynnä valintoja ja ihmisiä, ja sen verran itsetietoinen olen kuitenkin että kyseiseen harrastukseen en ala, en nyt enkä koskaan.

Ei lepspoilu ole mikään harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lepspoilu ole mikään harrastus.

Ei olekaan gubbe. Vaan ihan sisäänrakennettu ominaisuus 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesit vain että loru ei ole tässä, niin tein olettamuksen että ehkäpä jäätkin roikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesit vain että loru ei ole tässä, niin tein olettamuksen että ehkäpä jäätkin roikkumaan.

Sinähän se roikut jos kuvittelit hetkeäkään että "komea mies" ym. tarkoittaisi sinua 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se roikut jos kuvittelit hetkeäkään että "komea mies" ym. tarkoittaisi sinua 😂

Pitihän se arvata että hymiöitä postaava tyhjäpää on noin pihalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitihän se arvata että hymiöitä postaava tyhjäpää on noin pihalla.

🖕kuis tuo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa.. no kyllä olin kiinnostunut oikeasti. Todella. Mutta on asioita mitä en voi sinulle kertoa ja elämä ei ole ollut helppoa. Jos olisin kertonut olisin menettänyt sinut, ehkä, jo heti. Ja nyt pelottaa vähän taas. Eikä tässä elämäntilanteessa ole normaalitilanne mulla seurustella kun oon niin tosi tiukilla. Mä oikeasti oon tosi kiinnostunut susta ym., mutta en tiedä olenko sun tai kenenkään arvoinen juuri nyt. Olen yrittänyt vain selvitä asioista. Kaipaan sinua. Ymmärrä ja luota, pyydän.

• Anonyymi

Että ajattelisi itseään ja omaa onnellisuuttaan sekä tulevaisuuttaan..

• Anonyymi

Jos sitä onnea ei saanut siltä keneltä toivoi

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Mitä ihmettä?! Kuka ei ajattele ja miten se näkyy?

• Anonyymi

Siinä tapauksessa sinun varmaan kannattaa lopettaa tämä keskustelupalstalla haahuilu, sillä trollimies tarjonnee kaiken näköistä moskaa joka tukee tällaista patologista ajatusapparaattia vai yksinomaan sinäkö olisit tämä onnen avain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sitä onnea ei saanut siltä keneltä toivoi

Nää ei toivomalla tuo tulosta, ei ole hyviä haltioita tai haltiattaria jotka niitä toteuttaisi, ainakaan ajattelemani naisen osalta. Hänkin ehkä toivoo jotain miehensä taholta tapahtuvaksi..jota ei tule koskaan tapahtumaan..

• Anonyymi

Kyllä äiti.

• Anonyymi

Asuinpaikan mulle.

• Anonyymi

Geologisesti itse sijoittaisin naisen kainalooni ja sitten haluaisin naimisiin hänen kanssaan.

• Anonyymi

En mitään. Mä tajuan millainen hän on, mut se ei itse sitä tajua että mä tiedän🤭😂 nopeasti reagoiva joskus liian hätähousu😮‍💨

• Anonyymi

☺️🥰

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

En halua muuttaa häntä. Tykkään hänestä sellaisena kuin on. Hän on ihana mies. Joskus meillä on vähän räiskynyt, mutta koskaan en ole hänelle suuttunut. Aina ollaan löydetty sopu. Tunnen, että meillä on molemminpuolinen ymmärrys. Uskalletaan olla aitoja.

• Anonyymi

En halua muuttaa mitään hänessä. Haluan saada rakastaa häntä.

• Anonyymi

Ei estelis enää nii oisin ihan tosi lämpimänä

• Anonyymi

Jos tykkää laittasi ihan mitä vaan viestiä

• Anonyymi

Että hän olisi täällä rinnallani.

• Anonyymi

tiedättekö mikä oli jonkin muinaiswn wfyprtin kunigaraerwn auoaikki hweswlmä Neeertiti.. Nektariini

• Anonyymi

Ehkä hän voisi olla vähän rohkeampi, että hän tekisi vihdoinkin sen aloitteen ja voisimme olla yhdessä.

• Anonyymi

Tiedän rakas. Tiedän.

• Anonyymi

Nii o.

• Anonyymi

Ei ole kaivattu varsinaisesti, ihan kiinnostuksen kohde vain, kuten kaikki muutkin, mulla ei tosiaan tule mitään ns. tunteita naisia kohtaan heti, vaan herää lievä kiinnostus joka katoaa tai vahvistuu kun oppii tuntemaan.

Mutta mitä nyt kiinnostuksen kohteissa muuttaisin on se heidän ujous. Ovat kovin ujoja aina, kun taidan olla aika pirun komea mies kaikesta huomiosta päätellen mitä saan kun liikun julkisilla paikoilla.

• Anonyymi

Onko näillä ns huomion osoittajilla univormuja sun muuta? Kyseessä siis saattaa olla väärinymmärrys sun osaltasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näillä ns huomion osoittajilla univormuja sun muuta? Kyseessä siis saattaa olla väärinymmärrys sun osaltasi

Ihan tavallisia naisia ovat kyl. Kyllä näitä juttuja on oppinut lukemaan, kun niitä tulee vastaan aivan älyttömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tavallisia naisia ovat kyl. Kyllä näitä juttuja on oppinut lukemaan, kun niitä tulee vastaan aivan älyttömästi.

Nyt sit 😂❤️

• Anonyymi

Näyttää rehevältä maatalon akalta,yöks!

• Anonyymi

Juu ihan naurattaa :D

• Anonyymi

Suoristaisin nenän👃

• Anonyymi

Miten omien saneeraustarpeidesi laita on?

• Anonyymi

Lopeta jo, eiköhän sun ja hovis kirjoittelut ole jo monen tiedossa. Häpeäisit! 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi

Ei ole tullut esiin mitään mitä haluaisin muuttaa. 💕

• Anonyymi

Tai no, että hänellä ei olisi koskaan ollut muita kumppaneita tai rakkaudenkohteita. Myönnän olevani omistushaluinen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai no, että hänellä ei olisi koskaan ollut muita kumppaneita tai rakkaudenkohteita. Myönnän olevani omistushaluinen..

Ootko mies? Mua mietityttää se, onko hän mustasukkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko mies? Mua mietityttää se, onko hän mustasukkainen.

Olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

No mut. Ei sunkaan kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut. Ei sunkaan kannata.

En koskaan tule pääsemään mustasukkaisuudesta täysin eroon. Se ei kuitenkaan tule aiheuttamaan häiritseviä ongelmia.

• Anonyymi

🪄Lahjoittaisin luottamusta ja rehellisyyttä hänelle 🪄rohkeutta asioiden selvittämiseen🪄⭐️

• Anonyymi

Kun edes tunne. Outoa?

• Anonyymi

Hän saisi olla vähän vähemmän vaikea ihminen.

• Anonyymi

Kuinka niin 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin 😇

Koska hän on ihmisenä hieman hankala. Erityispiirteiset usein ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on ihmisenä hieman hankala. Erityispiirteiset usein ovat.

Sä olet niitä ihmisiä jotka yrittää väen vängällä keksiä sairauksia/diagnooseja toisille. Mitä jos vain miettisit mikä itse olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet niitä ihmisiä jotka yrittää väen vängällä keksiä sairauksia/diagnooseja toisille. Mitä jos vain miettisit mikä itse olet?

Hän kyllä tietää tämän asian ihan itse. Minun ei ole tarpeen keksiä mitään diagnooseja.

• Anonyymi

Kaivattuani voisi varmaan jollain perusteella gubbeksi kutsuakin, mutta minun kohdallani menee täysin pieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä töppönen. Se, että minä miettisin, ei tekisi hänen elämästään yhtään sen helpompaa ja sehän tässä.on oleellista, että hänen elämänsä olisi paljon helpompaa, jos hän olisi vähän vähemmän hankala yksilö, jos kaikki ei olisi aina niin tarkkaa ja jos kaiken ei aina tarvitsisi mennä aina tasan tietyllä tavalla. Minähän sopeudun kyllä helposti, mutta kun se ei vaikuta mitenkään hänen oloonsa.

• Anonyymi

Niin. Tiedän olevani toisinaan hankala, äkkiväärä, impulsiivinen, kiukkupussi. Yritän saada itsestäni kiinni, yritän olla loivempi ja tasaisempi. Olen mielestäni vähän edistynyt, suunta on oikea. Paljon on vielä tehtävää, mutta en luovuta.

Ymmärrän sen olevan raskasta sinulle, kun koskaan et voi olla varma, milloin on luvassa ns. epävakaata säätä. Olen usein hyvällä tuulella, mutta välillä jokin pieni asia, vaikkapa epäolennainen sivulause, saa mieleni matalaksi. Käsitän kyllä, että ihan itse pahoitan mieleni, ymmärrän väärin.

Ehkä saattaa sinulle näyttää siltä, että ymmärrän tarkoituksellisesti väärin. En vain kykene tokeentumaan, kuten järkevä ihminen. Päässä rätisee, jännite kasvaa, on räjähdysherkkä olo. Mietin niin paljon kaikenlaista, kääntelen ja vääntelen, lopputuloksena pelkkää sotkua ja itkua.

Varmasti olet minuun uupunut, kun olen itsekin. En minä tahallani ole vaikea. Sinulla riittää loputtomasti ymmärrystä, olet osoittanut sen monet kerrat. Yritän olla venyttämättä sitä enempää.

Sinä saat minut tinttailun jälkeen niin helposti paremmalle mielelle, saat minut piristymään, tuot iloa. Olet hyvä ihminen. Kärsivällinen. Turvallinen. Lempeä. Empaattinen. Hauska. Ihana. Sinä. ❤️

Kirjoitin tämän kuin hänelle. Naiselta miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Tiedän olevani toisinaan hankala, äkkiväärä, impulsiivinen, kiukkupussi. Yritän saada itsestäni kiinni, yritän olla loivempi ja tasaisempi. Olen mielestäni vähän edistynyt, suunta on oikea. Paljon on vielä tehtävää, mutta en luovuta.

Ymmärrän sen olevan raskasta sinulle, kun koskaan et voi olla varma, milloin on luvassa ns. epävakaata säätä. Olen usein hyvällä tuulella, mutta välillä jokin pieni asia, vaikkapa epäolennainen sivulause, saa mieleni matalaksi. Käsitän kyllä, että ihan itse pahoitan mieleni, ymmärrän väärin.

Ehkä saattaa sinulle näyttää siltä, että ymmärrän tarkoituksellisesti väärin. En vain kykene tokeentumaan, kuten järkevä ihminen. Päässä rätisee, jännite kasvaa, on räjähdysherkkä olo. Mietin niin paljon kaikenlaista, kääntelen ja vääntelen, lopputuloksena pelkkää sotkua ja itkua.

Varmasti olet minuun uupunut, kun olen itsekin. En minä tahallani ole vaikea. Sinulla riittää loputtomasti ymmärrystä, olet osoittanut sen monet kerrat. Yritän olla venyttämättä sitä enempää.

Sinä saat minut tinttailun jälkeen niin helposti paremmalle mielelle, saat minut piristymään, tuot iloa. Olet hyvä ihminen. Kärsivällinen. Turvallinen. Lempeä. Empaattinen. Hauska. Ihana. Sinä. ❤️

Kirjoitin tämän kuin hänelle. Naiselta miehelle.

Sinä et selvästikään ole minun hän. Minun hän ei ole kuvaamasi kaltainen, enkä minä koe häntä raskaaksi seuraksi tai ole uupunut ja hän kyllä tietää sen. Eikä hän todellakaan koskaan tinttaile 😁. Toivottavasti sinun hän lukee tekstisi ja jaksaa ymmärtää. Onnea teille.

• Anonyymi

M mies on täydellinen pakkaus! ♥️😍😛

• Anonyymi

Ei ihmisiä voi muuttaa. Muuttuvat jos haluavat ja kun on pakko

• Anonyymi

Mitään kaivattua ole, eikä näillä näkymin tule.

• Anonyymi

Vain itseään voi muuttaa. Haluaisin kaikki traumat pois itsestäni.

• Anonyymi

Onko se silloin kaivattu jos tässä jotain haluaa muuttaa parempi etsiä si sopivampi muutos harvemmin on pysyvä vaikka kuinka yrittäisi pitäs olla joku todella pätevä syy miksi haluaisi muuttua eikä mulla ainakaan ole sellaista hyväksyn itse itseni sellaisena kuin olen ja onnekseni lapsenikin hyväksyvät minut sellaisena kuin olen

• Anonyymi

Sitä ettei hän saisi minua tuntemaan itseään kohtaan niin paljln.

• Anonyymi

Että hän olisi luotettava

• Anonyymi

Miksei ole muka luotettava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ole muka luotettava?

Kaikki mitä on tapahtunut niin on vienyt luottamuksen vaikka sitä on hänestä irl vaikea uskoa. Pettymys on suuri

• Anonyymi

Hänen suhtautumisensa minuun. Sen muuttaisin.

• Anonyymi

Ei saisi olla niin mustasukkainen kun ei ole aihetts

• Anonyymi

Anteeksi :(

• Anonyymi

lPMMEVEDEÖÖE DOO PA,AAMÅO

• Anonyymi

Gubbe on ihan kujala juotuaan koskenkorvaa kellokummussa

• Anonyymi

Toivottavasti hänen tavaransa tänne sitten joskus ja sukunimen.

• Anonyymi

Mä pidän oman nimen. En todellakaan ota naisen nimeä enkä muuta naisen luo. 😠
        Kiukkuiselta mieheltä

• Anonyymi

Joo. 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän oman nimen. En todellakaan ota naisen nimeä enkä muuta naisen luo. 😠
        Kiukkuiselta mieheltä

Miksi olet kiukkuinen?

• Anonyymi
      • Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Hänet tänne mun kanssa tietty👌😉

• Anonyymi

🥰🤗💖💝🥀🎗✨

• Anonyymi

Hän on kuuma ja roihuava. Isot bosat. Maukas blondi.

• Anonyymi

Ei siis tarvi muuttaa mitään.

• Anonyymi

Mä muuttaisin sen, mistä tunnetaan. Et tunnettais jotain toista kautta. Mut tosiasiassa se ei olisi kovin todennäköistä et oktais ikinä tavattu muuta kautta.

• Anonyymi

Liian innokas tekemään töitä. Ettei olisi niin tekninen. Luovuttaisi vähän, se olisi voitto...pinnallisuudesta. Ottaisi minut sellaisena kuin olen, sen pitäisi riittää eikä maalailla liikaa fantasioita joita en ehkä pysty toteuttaa. Tämä miehelle..

• En mitään, hän on täydellinen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe