Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
Mikset ala
96
1422
Vastaukset
- Anonyymi
No varatusta tykkää
- Anonyymi
Miks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks?
Varmaan siks..
- Anonyymi
jos tykkää jostain joka sattuu olemaan varattu?
- Anonyymi
miks joku tykkää jostain? en tiedä
- Anonyymi
Sivusta, varmaan alkaisinkin, jos tietäisin hänen tuntevan samoin? Epäilen aina kuitenkin sen mahdollisuutta ja siksi olen varmaan sinkkukin? Paljon olen hyvien kanssa katseita vaihdellut, mutta todennut vain, että tämä on vain sitä harhaa, mitä halut toisinaan synnyttää itselle?
- Anonyymi
En uskalla 😬
- Anonyymi
Itse en tiedä kuka on vapaa tai kuka oikeasti tykkäsi minusta. Kaikki on ollut tähän asti vedätyksiä tai väärinymmärryksiä. Enkä ala jos ei tunteet ole molemminpuolista. Se on se tunne toisesta mikä pitää tulla.
- Anonyymi
Etkö koe vapaaseen joka sinusta pitää samoja tunteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häneen kyllä jonka melkein nimikin on ollut palstalla. Kun on epävarma kaikesta eikä tiedä eikä oikein uskalla luottaa omiin ajatuksiin kun aina ennen on joutunut jonkun vedätysringin kohteeksi. Toivottavasti se selviää tässä alkuvuoden aikana ettei mene aikaa enempää hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun oli liian vähän aikaa vapaa. Ei ole ikinä tarpeeks kauan sinkku että ehdin saamaan. Kun entinen suhde loppuu nii heti löytää uuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun oli liian vähän aikaa vapaa. Ei ole ikinä tarpeeks kauan sinkku että ehdin saamaan. Kun entinen suhde loppuu nii heti löytää uuden
Tällä kertaa en enää yritä. Hyppiköön turhaa. Kyl vanhasta suhdesta pitää olla edes viikko ennen ku on uuden kanssa
- Anonyymi
Ala mitä?
- Anonyymi
alkaa olemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alkaa olemaan
Siis yhden illan juttu, pitkäaikainen suhde vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yhden illan juttu, pitkäaikainen suhde vai mitä?
Varmaan yhden illan juttu
- Anonyymi
Mihin kysymys liittyy? Mikset kysy suoraan?
- Anonyymi
No mikset vaihda - parempaan😄
- Anonyymi
Pidän niin paljon yhdestä älykkäästä kaunottaresta...
- Anonyymi
Minusta?😍 Olen varattu ja vanha, mutta haluan alkaa elää😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta?😍 Olen varattu ja vanha, mutta haluan alkaa elää😄
💕💕🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💕💕
- Anonyymi
Onko aloittaja varattu? Mistä se pitäisi toisen tietää? Onko lukenut lehdissä?
- Anonyymi
Tai STT. Tämä lisäyksenä.
Tykkäämisen pitää olla molemminpuolista, että voi jostain alkamisesta puhua.
- Anonyymi
Tunteille ei voi mitään❤️oli sit varattu tai ei. Varattu voi olla huonossa suhteessa eikä pääse jättämään taakse entistä elämää
- Anonyymi
Tai on lapsia. En halua olla heille vara vanhempi
- Anonyymi
Juu ja jokaisen ihmisoikeus on olla rakastettu, tykätty ja saada tuntea❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai on lapsia. En halua olla heille vara vanhempi
Nuoremmilla vapailla on monesti isokin lapsikatras, joten siinä äkkiä joutuu rahoittajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoremmilla vapailla on monesti isokin lapsikatras, joten siinä äkkiä joutuu rahoittajaksi
Ei oo.
- Anonyymi
Erotiikka hänen kanssaan🔥💝. Eräs ihana nainen mielessä.
- Anonyymi
Ai jonkun vapaan naisen kanssa
- Anonyymi
Jos joku on varattu, niin ei kiitos.
- Anonyymi
Kannattais suoraan sanoa, ei sen jälkeen enää häiritsis sua
- Anonyymi
Voin alkaa yhdelle vapaalle naiselle rakkaaksi mieheksi jos hän on vapaa. Mutta olen herkkä ja pelkään näyttää tunteita. Herkkänä pelkää kaikkea uutta ja toisen/toisten ihmisten suhtautumista. Ymmärrän kyllä jos en ole riittävän miehekäs mielestään.
- Anonyymi
Minusta tuntuu siltä, että sinun kannattaa vaan rohkeasti ruveta tutustumaan uusiin ihmiseen/ihmisiin. Ei kannata ajatella mitä muut ajattelevat sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu siltä, että sinun kannattaa vaan rohkeasti ruveta tutustumaan uusiin ihmiseen/ihmisiin. Ei kannata ajatella mitä muut ajattelevat sinusta.
Ei luonteelleen voi mitään. Kauhistuttaa esimerkiksi ajatus kun pitäisi ekaa kertaa kohdata naisen perhe, se mitä ajattelisivat minusta. Yliajattelen ja pelkään lìikaa, että annan huonon vaikutelman, ja sen vuoksi annan huonon vaikutelman.
- Anonyymi
Onpa suuret luulot ap :lla. Mistä uskot,et joku on susta kiinnostunut?
- Anonyymi
Joskus sen vain tietää, ei tarvitse sanoja tai paljon muutakaan. Sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus sen vain tietää, ei tarvitse sanoja tai paljon muutakaan. Sivusta-
Voi se olla kuvitteluakin, miehet varsinkin luulevat että heihin on lähes kaikki naiset lääpällään. Jos joku on vaan ystävällinen esim. kaupan kassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla kuvitteluakin, miehet varsinkin luulevat että heihin on lähes kaikki naiset lääpällään. Jos joku on vaan ystävällinen esim. kaupan kassa
Voi sen kuvitellakkin. Näissä menee häilyvä raja. Itsellä se on vain aina osunut oikeaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä kyllä erikoista ilman minkäänlaista merkkiä toiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen kuvitellakkin. Näissä menee häilyvä raja. Itsellä se on vain aina osunut oikeaan.
Jos ei oo todisteita,niin on pelkkää kuvittelua
Hän ei ole sielunkumppanini ja oikea minulle.
- Anonyymi
Varmaan olisi kivempiäkin reittejä ittelle valittavana... Mutta minkäs sitä ihminen luonteelleen mahtaa. Taistelen hänen vuoksi ja meidän vuoksi koska tunnen että se on mun kohtalo että se pitää tehdä. Kuka tahansa voi lässyttää mulle mitä tahansa , eihän se tunnu. Olen täysin jäädytetty mitä tulee muihin romanttisessa mielessä. Noi kaikki monisuhteilijat mitä täälläkin näkee on ittelle hepreaa.
- Anonyymi
Olisiko pitänyt tehdä niin kun rakasti?
- Anonyymi
Taistella tuulimyllyä vastaan?
- Anonyymi
Mieti sitä
- Anonyymi
Huulet pyllyssä taistelua loppuun asti
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Kuka susta on niin kiinnostunut?
- Anonyymi
Rakkaus ei tiedä mitään sinun vapaista tai varatuista. Sydän tietää kenelle kuuluu, ettäs tiedät! Loput murheet voit kertoa pappishenkilölle.
- Anonyymi
Mä voin ripittää sut 🤭
Voit polvistua 😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin ripittää sut 🤭
Voit polvistua 😂
👩🏻🦳Ei kiitos. Vain hän kelpaisi.
- Anonyymi
Toivottavasti ja todennäköisesti hän onkin vapaa.
Vapaa olen itsekin, jo kauan ollut.
Jos asia vaivaa niin aina voi kysyä kun kohdataan.
Ajattelen usein tietääkö, aavistaako että olen kiinnostunut. Olenhan sen yrittänyt näyttää parillakin eri asialla hänelle, miehelle.
Aika näyttää mitä tapahtuu.
Hän on omanlainen erilainen, kuten olen minäkin. - Anonyymi
Oisko ettei tunteet oo molemminpuolisia.
- Anonyymi
Pitää sanoo oikeassa elämässä selvästi, ettei oo molemminpuolisia tunteita, ei täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sanoo oikeassa elämässä selvästi, ettei oo molemminpuolisia tunteita, ei täällä
Se oli vaan arvailua. Ei muhun kellään mitään tunteita ole kait. 🤔
- Anonyymi
En tarvitse analyysiä.
- Anonyymi
Koska olen rakastunut vain siihen yhteen mieheen, joka on varattu.
- Anonyymi
Hän tykkää sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tykkää sinusta.
Saako sen miehen varata välillä itselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sen miehen varata välillä itselle?
Kyllä. Lopullisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Lopullisesti
Okei, no sopiihan se 😄 tai katotaan ainakin ens alkuun🤭
- AnonyymiUUSI
Tuollaiset varattuun "rakastumiset" on syytä kuolettaa heti alkuunsa.
- Anonyymi
En ala kenen tahansa kanssa suhteeseen vain sen takia että pitäisi olla joku. Tunteensa voi yrittää peittää jos tietämättään varattuun sattuu rakastumaan
- Anonyymi
Näinkö se on, niin se kenet on nostettu jalustalle ja ketä kaikki suosii saa vain puhua niinkö?
- Anonyymi
Ei kiitos, Gubbe.
- Anonyymi
No kun haluan vain sen, joka on maakunnan tavoitelluin ukkomies. Varmasti osaa vaivata taikinaa mestarileipurin elkein.
- Anonyymi
Kun rakastuu niin ei siinä merkkaa mitään onko varattu vai ei. Uskon ainoaan oikeaan rakkauteen ❤️
Ja sen kun löytää, se on ikuista- Anonyymi
Ihanasti sanottu , näin se on.
- AnonyymiUUSI
Älä löpise turhia ja vahigollisia harhoja.
- Anonyymi
Ei ole tiedossa tällaista tilannetta. Aika kuluu vallan muissa asioissa.
- Anonyymi
Ketään ei tykkää ja sairauden vuoksi sekä olen tykästynyt vain yhteen.
- Anonyymi
Enkä tiedä onko vapaa.
- Anonyymi
Onkohan tämä paikka oikea kysyä tätä? Olisiko kuitenkin parempi kysyä kohtelta itseltään?
- Anonyymi
Koska minunkin pitäisi tykätä hänestä. Ei se yksipuolisena mihinkään riitä.
- Anonyymi
Sama mulla. Lisäksi pelkkä tykkääminen ei riitä mihinkään.
- Anonyymi
Niitä ei voi pompotella t j nainen
- Anonyymi
👍👍👍👍
- Anonyymi
Varatut naiset on parhaat, pistelee vaan surutta elättäjä heillä on jo entuudestaan.
- Anonyymi
Seukkaan fiksun tyypin kanssa, kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Ehkä ei vielä tiedä, että on vapaa.
- Anonyymi
No en ala vain jonkun kanssa siksi, että ois vaan joku, jos en itse edes tykkää hänestä. Sehän olisi väärin sille toisellekin. Pöllö kysymys aloittaja!
- Anonyymi
Mistä tietää että toinen on vapaa eipä sitä niillä ohtassa lue silti moni yrittää lieputtaa etenkin varatuille varmistumatta edes että nämä on halukkaita yhtään mihinkään
https://youtube.com/shorts/8wmhYnhiGI4?si=TRux3OOSwUktOC8x
Ja minkähän kuvan itsestään antaa tekemällä näin - Anonyymi
Kyllä tietenkin vaihdan nykyisen vapaaseen. Helpompi se on siirtyä suoraan ilman nelinpeliä.
- Anonyymi
Vapaan kanssa on äkkiä perustavirn kysymysten äärellä. Riittääkö ja kelpaako. Varatun kanssa taas ei tarvitse puntaroida kaikkea vaan heittää kerrankin vapaalle. Tunnelmassa ero kuin yössä ja päivässä.
- Anonyymi
Siks kun haluan sut!!
Siksi, koska se "estettiin", en kerro tarkemmin yksityiskohtia, mutta takaan, että viimeistä piirtoa myöten se selvitetään. Metalle lähetetty kysymys tästä ja mikäli ei vastausta tule huomiseen mennessä, menee asia poliisille.
- Anonyymi
Jos sanoisi, että tykkää. Jos soittaisi viestin sijaan.
Jos kutsuisi kotiinsa kylään.
Jos haluaisi keskustella asiat halki.
Silloin alkaisin! - AnonyymiUUSI
Koska haluan Sinua.
- AnonyymiUUSI
Riittääkö se?
- AnonyymiUUSI
eihän minulla ole varattua, ja joku tykkää hyvinkin paljon. miksi luulet että miehesi tai kaivattusi on juuri minulle tai minun kiinnostus?
- AnonyymiUUSI
olette itse minut tähän halunneet ja pakottaneet, joten viestit tulevat nyt. ei näy minun nimikirjaimista viestiä. niin se menee jos meette yli ja haluatte enemmän itselle mitä voitte itse saada tai pakotatte miehet hakkaamaan tai vastaava siitä tulee pahaa. monien sukujen tavoin naisten pitäisi saada lapsia, tukea, miestään tämän uralla ja luoda omaa uraa, jo taloudellisestikin. yrittää olla luomatta ongelmia. alistaminen varsinkin muiden kateus ja hakkaaminen ovat tosi turn Off. miesten pitäisi olla myös uskollisia, ei hakata naisia ja tuoda hyvää mainetta ja rahaa niin suvulle kuin kotiinsa. yleensä naisen rahat menevät kotii ja perheen elämään, ja varallisuus kasvaa myös miehen kautta. omaa sukuaan voi tukea, mutta ydinperhe on tärkein. tämä on pyydetty tänne sanomaan.
- AnonyymiUUSI
ja minä odotan kuin kuuta nousevaa että tämä olisi nyt ohitse.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2293344
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213312Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401869- 961422
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2511402Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991328
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2091302Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1811241Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511078