Mikset ala

Anonyymi-ap

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?

96

1422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No varatusta tykkää

• Anonyymi

Miks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks?

Varmaan siks..

• Anonyymi

jos tykkää jostain joka sattuu olemaan varattu?

• Anonyymi

miks joku tykkää jostain? en tiedä

• Anonyymi

Sivusta, varmaan alkaisinkin, jos tietäisin hänen tuntevan samoin? Epäilen aina kuitenkin sen mahdollisuutta ja siksi olen varmaan sinkkukin? Paljon olen hyvien kanssa katseita vaihdellut, mutta todennut vain, että tämä on vain sitä harhaa, mitä halut toisinaan synnyttää itselle?

• Anonyymi

En uskalla 😬

• Anonyymi

Itse en tiedä kuka on vapaa tai kuka oikeasti tykkäsi minusta. Kaikki on ollut tähän asti vedätyksiä tai väärinymmärryksiä. Enkä ala jos ei tunteet ole molemminpuolista. Se on se tunne toisesta mikä pitää tulla.

• Anonyymi

Etkö koe vapaaseen joka sinusta pitää samoja tunteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häneen kyllä jonka melkein nimikin on ollut palstalla. Kun on epävarma kaikesta eikä tiedä eikä oikein uskalla luottaa omiin ajatuksiin kun aina ennen on joutunut jonkun vedätysringin kohteeksi. Toivottavasti se selviää tässä alkuvuoden aikana ettei mene aikaa enempää hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun oli liian vähän aikaa vapaa. Ei ole ikinä tarpeeks kauan sinkku että ehdin saamaan. Kun entinen suhde loppuu nii heti löytää uuden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun oli liian vähän aikaa vapaa. Ei ole ikinä tarpeeks kauan sinkku että ehdin saamaan. Kun entinen suhde loppuu nii heti löytää uuden

Tällä kertaa en enää yritä. Hyppiköön turhaa. Kyl vanhasta suhdesta pitää olla edes viikko ennen ku on uuden kanssa

• Anonyymi

Ala mitä?

• Anonyymi

alkaa olemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alkaa olemaan

Siis yhden illan juttu, pitkäaikainen suhde vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis yhden illan juttu, pitkäaikainen suhde vai mitä?

Varmaan yhden illan juttu

• Anonyymi

Mihin kysymys liittyy? Mikset kysy suoraan?

• Anonyymi

No mikset vaihda - parempaan😄

• Anonyymi

Pidän niin paljon yhdestä älykkäästä kaunottaresta...

• Anonyymi

Minusta?😍 Olen varattu ja vanha, mutta haluan alkaa elää😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta?😍 Olen varattu ja vanha, mutta haluan alkaa elää😄

💕💕🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💕💕

• Anonyymi

Onko aloittaja varattu? Mistä se pitäisi toisen tietää? Onko lukenut lehdissä?

• Anonyymi

Tai STT. Tämä lisäyksenä.

• Tykkäämisen pitää olla molemminpuolista, että voi jostain alkamisesta puhua.

• Anonyymi

Tunteille ei voi mitään❤️oli sit varattu tai ei. Varattu voi olla huonossa suhteessa eikä pääse jättämään taakse entistä elämää

• Anonyymi

Tai on lapsia. En halua olla heille vara vanhempi

• Anonyymi

Juu ja jokaisen ihmisoikeus on olla rakastettu, tykätty ja saada tuntea❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai on lapsia. En halua olla heille vara vanhempi

Nuoremmilla vapailla on monesti isokin lapsikatras, joten siinä äkkiä joutuu rahoittajaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoremmilla vapailla on monesti isokin lapsikatras, joten siinä äkkiä joutuu rahoittajaksi

Ei oo.

• Anonyymi

Erotiikka hänen kanssaan🔥💝. Eräs ihana nainen mielessä.

• Anonyymi

Ai jonkun vapaan naisen kanssa

• Anonyymi

Jos joku on varattu, niin ei kiitos.

• Anonyymi

Kannattais suoraan sanoa, ei sen jälkeen enää häiritsis sua

• Anonyymi

Voin alkaa yhdelle vapaalle naiselle rakkaaksi mieheksi jos hän on vapaa. Mutta olen herkkä ja pelkään näyttää tunteita. Herkkänä pelkää kaikkea uutta ja toisen/toisten ihmisten suhtautumista. Ymmärrän kyllä jos en ole riittävän miehekäs mielestään.

• Anonyymi

Minusta tuntuu siltä, että sinun kannattaa vaan rohkeasti ruveta tutustumaan uusiin ihmiseen/ihmisiin. Ei kannata ajatella mitä muut ajattelevat sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu siltä, että sinun kannattaa vaan rohkeasti ruveta tutustumaan uusiin ihmiseen/ihmisiin. Ei kannata ajatella mitä muut ajattelevat sinusta.

Ei luonteelleen voi mitään. Kauhistuttaa esimerkiksi ajatus kun pitäisi ekaa kertaa kohdata naisen perhe, se mitä ajattelisivat minusta. Yliajattelen ja pelkään lìikaa, että annan huonon vaikutelman, ja sen vuoksi annan huonon vaikutelman.

• Anonyymi

Onpa suuret luulot ap :lla. Mistä uskot,et joku on susta kiinnostunut?

• Anonyymi

Joskus sen vain tietää, ei tarvitse sanoja tai paljon muutakaan. Sivusta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus sen vain tietää, ei tarvitse sanoja tai paljon muutakaan. Sivusta-

Voi se olla kuvitteluakin, miehet varsinkin luulevat että heihin on lähes kaikki naiset lääpällään. Jos joku on vaan ystävällinen esim. kaupan kassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla kuvitteluakin, miehet varsinkin luulevat että heihin on lähes kaikki naiset lääpällään. Jos joku on vaan ystävällinen esim. kaupan kassa

Voi sen kuvitellakkin. Näissä menee häilyvä raja. Itsellä se on vain aina osunut oikeaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä kyllä erikoista ilman minkäänlaista merkkiä toiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sen kuvitellakkin. Näissä menee häilyvä raja. Itsellä se on vain aina osunut oikeaan.

Jos ei oo todisteita,niin on pelkkää kuvittelua

• Hän ei ole sielunkumppanini ja oikea minulle.

• Anonyymi

Varmaan olisi kivempiäkin reittejä ittelle valittavana... Mutta minkäs sitä ihminen luonteelleen mahtaa. Taistelen hänen vuoksi ja meidän vuoksi koska tunnen että se on mun kohtalo että se pitää tehdä. Kuka tahansa voi lässyttää mulle mitä tahansa , eihän se tunnu. Olen täysin jäädytetty mitä tulee muihin romanttisessa mielessä. Noi kaikki monisuhteilijat mitä täälläkin näkee on ittelle hepreaa.

• Anonyymi

Olisiko pitänyt tehdä niin kun rakasti?

• Anonyymi

Taistella tuulimyllyä vastaan?

• Anonyymi

Mieti sitä

• Anonyymi

Huulet pyllyssä taistelua loppuun asti

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Kuka susta on niin kiinnostunut?

• Anonyymi

Rakkaus ei tiedä mitään sinun vapaista tai varatuista. Sydän tietää kenelle kuuluu, ettäs tiedät! Loput murheet voit kertoa pappishenkilölle.

• Anonyymi

Mä voin ripittää sut 🤭
        Voit polvistua 😂

👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin ripittää sut 🤭
        Voit polvistua 😂

👩🏻‍🦳

Ei kiitos. Vain hän kelpaisi.

• Anonyymi

Toivottavasti ja todennäköisesti hän onkin vapaa.
      Vapaa olen itsekin, jo kauan ollut.
      Jos asia vaivaa niin aina voi kysyä kun kohdataan.
      Ajattelen usein tietääkö, aavistaako että olen kiinnostunut. Olenhan sen yrittänyt näyttää parillakin eri asialla hänelle, miehelle.
      Aika näyttää mitä tapahtuu.
      Hän on omanlainen erilainen, kuten olen minäkin.

• Anonyymi

Oisko ettei tunteet oo molemminpuolisia.

• Anonyymi

Pitää sanoo oikeassa elämässä selvästi, ettei oo molemminpuolisia tunteita, ei täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää sanoo oikeassa elämässä selvästi, ettei oo molemminpuolisia tunteita, ei täällä

Se oli vaan arvailua. Ei muhun kellään mitään tunteita ole kait. 🤔

• Anonyymi

En tarvitse analyysiä.

• Anonyymi

Koska olen rakastunut vain siihen yhteen mieheen, joka on varattu.

• Anonyymi

Hän tykkää sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tykkää sinusta.

Saako sen miehen varata välillä itselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako sen miehen varata välillä itselle?

Kyllä. Lopullisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Lopullisesti

Okei, no sopiihan se 😄 tai katotaan ainakin ens alkuun🤭

• Anonyymi
        UUSI

Tuollaiset varattuun "rakastumiset" on syytä kuolettaa heti alkuunsa.

• Anonyymi

En ala kenen tahansa kanssa suhteeseen vain sen takia että pitäisi olla joku. Tunteensa voi yrittää peittää jos tietämättään varattuun sattuu rakastumaan

• Anonyymi

Näinkö se on, niin se kenet on nostettu jalustalle ja ketä kaikki suosii saa vain puhua niinkö?

• Anonyymi

Ei kiitos, Gubbe.

• Anonyymi

No kun haluan vain sen, joka on maakunnan tavoitelluin ukkomies. Varmasti osaa vaivata taikinaa mestarileipurin elkein.

• Anonyymi

Kun rakastuu niin ei siinä merkkaa mitään onko varattu vai ei. Uskon ainoaan oikeaan rakkauteen ❤️
      Ja sen kun löytää, se on ikuista

• Anonyymi

Ihanasti sanottu , näin se on.

• Anonyymi
        UUSI

Älä löpise turhia ja vahigollisia harhoja.

• Anonyymi

Ei ole tiedossa tällaista tilannetta. Aika kuluu vallan muissa asioissa.

• Anonyymi

Ketään ei tykkää ja sairauden vuoksi sekä olen tykästynyt vain yhteen.

• Anonyymi

Enkä tiedä onko vapaa.

• Anonyymi

Onkohan tämä paikka oikea kysyä tätä? Olisiko kuitenkin parempi kysyä kohtelta itseltään?

• Anonyymi

Koska minunkin pitäisi tykätä hänestä. Ei se yksipuolisena mihinkään riitä.

• Anonyymi

Sama mulla. Lisäksi pelkkä tykkääminen ei riitä mihinkään.

• Anonyymi

Niitä ei voi pompotella t j nainen

• Anonyymi

👍👍👍👍

• Anonyymi

Varatut naiset on parhaat, pistelee vaan surutta elättäjä heillä on jo entuudestaan.

• Anonyymi

Seukkaan fiksun tyypin kanssa, kiitos kysymästä.

• Anonyymi

Ehkä ei vielä tiedä, että on vapaa.

• Anonyymi

No en ala vain jonkun kanssa siksi, että ois vaan joku, jos en itse edes tykkää hänestä. Sehän olisi väärin sille toisellekin. Pöllö kysymys aloittaja!

• Anonyymi

Mistä tietää että toinen on vapaa eipä sitä niillä ohtassa lue silti moni yrittää lieputtaa etenkin varatuille varmistumatta edes että nämä on halukkaita yhtään mihinkään

https://youtube.com/shorts/8wmhYnhiGI4?si=TRux3OOSwUktOC8x

Ja minkähän kuvan itsestään antaa tekemällä näin

• Anonyymi

Kyllä tietenkin vaihdan nykyisen vapaaseen. Helpompi se on siirtyä suoraan ilman nelinpeliä.

• Anonyymi

Vapaan kanssa on äkkiä perustavirn kysymysten äärellä. Riittääkö ja kelpaako. Varatun kanssa taas ei tarvitse puntaroida kaikkea vaan heittää kerrankin vapaalle. Tunnelmassa ero kuin yössä ja päivässä.

• Anonyymi

Siks kun haluan sut!!

• Siksi, koska se "estettiin", en kerro tarkemmin yksityiskohtia, mutta takaan, että viimeistä piirtoa myöten se selvitetään. Metalle lähetetty kysymys tästä ja mikäli ei vastausta tule huomiseen mennessä, menee asia poliisille.

• Anonyymi

Jos sanoisi, että tykkää. Jos soittaisi viestin sijaan.
      Jos kutsuisi kotiinsa kylään.
      Jos haluaisi keskustella asiat halki.
      Silloin alkaisin!

• Anonyymi
      UUSI

Koska haluan Sinua.

• Anonyymi
        UUSI

Riittääkö se?

• Anonyymi
      UUSI

eihän minulla ole varattua, ja joku tykkää hyvinkin paljon. miksi luulet että miehesi tai kaivattusi on juuri minulle tai minun kiinnostus?

• Anonyymi
      UUSI

olette itse minut tähän halunneet ja pakottaneet, joten viestit tulevat nyt. ei näy minun nimikirjaimista viestiä. niin se menee jos meette yli ja haluatte enemmän itselle mitä voitte itse saada tai pakotatte miehet hakkaamaan tai vastaava siitä tulee pahaa. monien sukujen tavoin naisten pitäisi saada lapsia, tukea, miestään tämän uralla ja luoda omaa uraa, jo taloudellisestikin. yrittää olla luomatta ongelmia. alistaminen varsinkin muiden kateus ja hakkaaminen ovat tosi turn Off. miesten pitäisi olla myös uskollisia, ei hakata naisia ja tuoda hyvää mainetta ja rahaa niin suvulle kuin kotiinsa. yleensä naisen rahat menevät kotii ja perheen elämään, ja varallisuus kasvaa myös miehen kautta. omaa sukuaan voi tukea, mutta ydinperhe on tärkein. tämä on pyydetty tänne sanomaan.

• Anonyymi
      UUSI

ja minä odotan kuin kuuta nousevaa että tämä olisi nyt ohitse.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      229
      3344
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3312
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1869
    4. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1422
    5. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1402
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      54
      1372
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1328
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      209
      1302
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      181
      1241
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      51
      1078
    Aihe