Tiedäthän että

Anonyymi-ap

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti ilman murheita tai esteitä. Kyllä se joskus helpottaa tai joku joka uskaltaa paremmin niin korjaa sinussa kaiken ❤️

21

3362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunista

• Anonyymi

Mieheltä?

• Anonyymi

Hyvin sanottu

• Anonyymi

Jos toisessa on jotain …..

• Anonyymi

Ei hän ole hyvä. Ajatukset on likaisia.

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

En tarvitse korjausta mutta vapauden sinusta.

• Anonyymi

Mitä siirtymistä

• Anonyymi

Oletan että siirtymistä syrjään onneni tieltä. Niin se on vaikea sanoa mitä meistäkin tulisi. Voisihan se olla omalla tavallaan hyvää vaikkei nyt onnen ainekset aivan kasassa olisikaan. Elämä on useimmiten puolittaista. Aina jostain kiikastaa. Sen hyväksyminen on varmasti ensimmäinen askel kohti parempaa elämää.

• Anonyymi

Minä en todellisuudessa voi tehdä mitään. En minä pystyisi edes mihinkään. Olen sidottu lopun ikääni.

Kirjoittelen vain

• Anonyymi

Mihin olet sidottu, työhönkö. Vai liittyykö se sairauteen?

• Anonyymi

Jos noin on, niin etkö koe tarvitsevasi apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin olet sidottu, työhönkö. Vai liittyykö se sairauteen?

En avaa asiaa enempää. Kyseessä on monimutkaiset rakennelmat liittyen ihmissuhteisiin, talouteen, kasvatukseen jne. En etsi täältä ketään, enkä mitään
        - todellista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En avaa asiaa enempää. Kyseessä on monimutkaiset rakennelmat liittyen ihmissuhteisiin, talouteen, kasvatukseen jne. En etsi täältä ketään, enkä mitään
        - todellista.

Miksi sitten kirjoittelet palstalle ? Eikö nykyinen elämäsi ole todellista ? Elätkö valheessa ?

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja. Siirrytkö aina, jos tulee pulmia mainitsemisissa asioissa?
      Luikitko karkuun?

• Anonyymi
      UUSI

Joo mutta mitäsmokasit koko homman typerällä ahdistelulla. Mun päämäärä ei ole "päästä" jonkun tai sun tyttöystäväksi. En ole sua edes oikeasti tavannut. Ja voisin sanoa, että mieti ulkoista habitustasi, kaikella ystävällisyydellä. Ukon ei saa olla nössö joka antaa ulkonäön rupsahtaa, kato peiliin mitä vois tehä et ois cool kun mulle ei ainakaan riitä ystävällinen möhis joka ilmiselvästi on tosi puutteessa. Mun on hyvä näin. Tavallaan. Ja vähän sutinaa yhen aivan upean miehen kanssa että.. sitä paitsi, et voi olettaa asioita.

• Anonyymi
        UUSI

En kyllä ymmärrä sellaisia, jotka ajattelevat et heijastelen naisen kiinnostavuutta tai arvoa jonkun miehen kautta vaikka olisi maailman upein mies. Minulla siinä tilanteessa ei ole sillä miehellä mitään merkitystä, katson vaan sinuun ja sinun käytöstäsi. Jos esim. kyhnäät sen miehen kanssa näkyvästi edessäni, ajattelen vain omapa on valintasi ja tyhmyytesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ymmärrä sellaisia, jotka ajattelevat et heijastelen naisen kiinnostavuutta tai arvoa jonkun miehen kautta vaikka olisi maailman upein mies. Minulla siinä tilanteessa ei ole sillä miehellä mitään merkitystä, katson vaan sinuun ja sinun käytöstäsi. Jos esim. kyhnäät sen miehen kanssa näkyvästi edessäni, ajattelen vain omapa on valintasi ja tyhmyytesi.

Ja jatkan tähän vielä. En ole se ahdistelija, en tee sitä kellekään. Kommentoin vaan tuohon tilanteeseen kun nainen vetoaa niin upeisiin miehiin verrattanu tähän ukkoon, hohhoijaa.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti et ole hän, en missään nimessä halua että lähtisit... 💔😢

• Anonyymi
      UUSI

Ja hei.. ei musta ole mitään sun tai muunkaan "korjattavaa" vit.. mitä itsesääliruikutusta ja marttyyriviitan silittelyä. Sua vaan vituttaa et en lupautunut sun alle. Ja mitä sitte. Olisit ees mies etkä täysnuija ku saat pakit. Öh öh öh.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä jos päästäisit mut vapauteen myös mun laitteiden osalta? Näen mitä teet laitteillani. Oliko kivat musiikit? Kaikki sun toiveet on jo peruttu ja mikään muu ei sinua pelasta kuin se, että et enää loukkaa yksityisyyttäni. Sinulla ei ole oikeutta yksityisiin tietoihini. Alan vihata sinua kun näen miten tunkeudut elämääni. Sitäkö haluat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      231
      3391
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3362
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1959
    4. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1456
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1442
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      56
      1433
    7. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      227
      1368
    8. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1328
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      186
      1302
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      52
      1121
    Aihe