Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti ilman murheita tai esteitä. Kyllä se joskus helpottaa tai joku joka uskaltaa paremmin niin korjaa sinussa kaiken ❤️
Tiedäthän että
21
3362
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista
- Anonyymi
Mieheltä?
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Jos toisessa on jotain …..
- Anonyymi
Ei hän ole hyvä. Ajatukset on likaisia.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
En tarvitse korjausta mutta vapauden sinusta.
- Anonyymi
Mitä siirtymistä
- Anonyymi
Oletan että siirtymistä syrjään onneni tieltä. Niin se on vaikea sanoa mitä meistäkin tulisi. Voisihan se olla omalla tavallaan hyvää vaikkei nyt onnen ainekset aivan kasassa olisikaan. Elämä on useimmiten puolittaista. Aina jostain kiikastaa. Sen hyväksyminen on varmasti ensimmäinen askel kohti parempaa elämää.
- Anonyymi
Minä en todellisuudessa voi tehdä mitään. En minä pystyisi edes mihinkään. Olen sidottu lopun ikääni.
Kirjoittelen vain- Anonyymi
Mihin olet sidottu, työhönkö. Vai liittyykö se sairauteen?
- Anonyymi
Jos noin on, niin etkö koe tarvitsevasi apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin olet sidottu, työhönkö. Vai liittyykö se sairauteen?
En avaa asiaa enempää. Kyseessä on monimutkaiset rakennelmat liittyen ihmissuhteisiin, talouteen, kasvatukseen jne. En etsi täältä ketään, enkä mitään
- todellista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En avaa asiaa enempää. Kyseessä on monimutkaiset rakennelmat liittyen ihmissuhteisiin, talouteen, kasvatukseen jne. En etsi täältä ketään, enkä mitään
- todellista.Miksi sitten kirjoittelet palstalle ? Eikö nykyinen elämäsi ole todellista ? Elätkö valheessa ?
- AnonyymiUUSI
Aloittaja. Siirrytkö aina, jos tulee pulmia mainitsemisissa asioissa?
Luikitko karkuun? - AnonyymiUUSI
Joo mutta mitäsmokasit koko homman typerällä ahdistelulla. Mun päämäärä ei ole "päästä" jonkun tai sun tyttöystäväksi. En ole sua edes oikeasti tavannut. Ja voisin sanoa, että mieti ulkoista habitustasi, kaikella ystävällisyydellä. Ukon ei saa olla nössö joka antaa ulkonäön rupsahtaa, kato peiliin mitä vois tehä et ois cool kun mulle ei ainakaan riitä ystävällinen möhis joka ilmiselvästi on tosi puutteessa. Mun on hyvä näin. Tavallaan. Ja vähän sutinaa yhen aivan upean miehen kanssa että.. sitä paitsi, et voi olettaa asioita.
- AnonyymiUUSI
En kyllä ymmärrä sellaisia, jotka ajattelevat et heijastelen naisen kiinnostavuutta tai arvoa jonkun miehen kautta vaikka olisi maailman upein mies. Minulla siinä tilanteessa ei ole sillä miehellä mitään merkitystä, katson vaan sinuun ja sinun käytöstäsi. Jos esim. kyhnäät sen miehen kanssa näkyvästi edessäni, ajattelen vain omapa on valintasi ja tyhmyytesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ymmärrä sellaisia, jotka ajattelevat et heijastelen naisen kiinnostavuutta tai arvoa jonkun miehen kautta vaikka olisi maailman upein mies. Minulla siinä tilanteessa ei ole sillä miehellä mitään merkitystä, katson vaan sinuun ja sinun käytöstäsi. Jos esim. kyhnäät sen miehen kanssa näkyvästi edessäni, ajattelen vain omapa on valintasi ja tyhmyytesi.
Ja jatkan tähän vielä. En ole se ahdistelija, en tee sitä kellekään. Kommentoin vaan tuohon tilanteeseen kun nainen vetoaa niin upeisiin miehiin verrattanu tähän ukkoon, hohhoijaa.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti et ole hän, en missään nimessä halua että lähtisit... 💔😢
- AnonyymiUUSI
Ja hei.. ei musta ole mitään sun tai muunkaan "korjattavaa" vit.. mitä itsesääliruikutusta ja marttyyriviitan silittelyä. Sua vaan vituttaa et en lupautunut sun alle. Ja mitä sitte. Olisit ees mies etkä täysnuija ku saat pakit. Öh öh öh.
- AnonyymiUUSI
Mitä jos päästäisit mut vapauteen myös mun laitteiden osalta? Näen mitä teet laitteillani. Oliko kivat musiikit? Kaikki sun toiveet on jo peruttu ja mikään muu ei sinua pelasta kuin se, että et enää loukkaa yksityisyyttäni. Sinulla ei ole oikeutta yksityisiin tietoihini. Alan vihata sinua kun näen miten tunkeudut elämääni. Sitäkö haluat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313391
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213362Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401959Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2541456- 961442
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561433Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2271368- 991328
Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1861302Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu521121