....a, tein sen

Anonyymi-ap

sinun kauniiden silmiesi vuoksi.

18

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä teit?

• Anonyymi

Minkä? Valitsit toisen, aika outoa siinä tapauksessa....

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Ihanaa❤️

• Anonyymi

Honey, _mitä_ sä olet mennyt tekemään? Pitääkö olla huolissaan?

• Anonyymi

Ei tarvitse, suoritin suuren urakan, materiaalin siirtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valokuvia järjestykseen ja talteen? (Kuulostaa siltä.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutit? Minne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutit? Minne?

En muuttanut, tarkoitin työtehtävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuttanut, tarkoitin työtehtävää.

Ahaa, kirjoittelet siis työkaverille.

• Anonyymi

Kaija maija sanna paula nana

• Anonyymi

Ihanaa, olet niin ajattelevainen🥰

• Anonyymi

Teitkö asian joka hyödytti naista tai pidit huolta tästä naisesta jotenkin josta kirjoitat ja itsestäsi samalla myös tavallaan? Et kai vain ole *****?

Hän on kyllä mystinen mies. Vähän kuin revontulet ja yötaivas. Mutta tekisi jotakin silmieni takia? Kai vähän muutakin syytä? Tietääköhän hän mitä teen ja tulen tekemään hänen vuokseen? Ja karkuun en juokse, en luovuta tms. Hänenkin silmänsä ovat kyllä ihastuttavat. Ja kätensä vahvat.. Olemuksensa.. Ohoh..

• Anonyymi

Niin, sain voimia suorittaa ko. tehtävän, kun ajattelin sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sain voimia suorittaa ko. tehtävän, kun ajattelin sinua.

Pitäisiköhän minunkin ajatella sinua, kun tulee taas maanantai. Se voisi olla mielenkiintoinen kokemus, voimaannuttavaakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän minunkin ajatella sinua, kun tulee taas maanantai. Se voisi olla mielenkiintoinen kokemus, voimaannuttavaakin.

Mulla on tavallaan ikävä sua jo, mies. Et ehkä sitä helpolla usko, mutta jotakin tapahtuu rintakehäni alla, missä sydämeni lyö.. Mutta sinä vaikutat jotenkin surulliselta, olenko väärässä? Voin olla väärässäkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tavallaan ikävä sua jo, mies. Et ehkä sitä helpolla usko, mutta jotakin tapahtuu rintakehäni alla, missä sydämeni lyö.. Mutta sinä vaikutat jotenkin surulliselta, olenko väärässä? Voin olla väärässäkin.

Olet oikeassa, olen surullinen. Tiedän ettei meistä ehkä tule meitä.Olet kuitenkin suhteellisen lähellä ja näen sinua joskus aika läheltäkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, olen surullinen. Tiedän ettei meistä ehkä tule meitä.Olet kuitenkin suhteellisen lähellä ja näen sinua joskus aika läheltäkin.

Minusta yhteys ja se vaisto, mikä meillä on toisistamme on hieno asia ja se inspiroi minua. En ole kaltaistasi koskaan kohdannut ennen.

Äläkä ole surullinen. Jostakin syystä tunnen surusi itsessäni ja sitten olen minäkin surullinen! Ja mietin, oletko jotenkin pettynyt, minuunkin mahdollisesti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7001
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4736
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2646
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2098
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1083
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1048
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1011
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      846
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      843
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      773
    Aihe